Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
van nekem egy 125ös yamaha dtm, sajnos pontosabbat nem tudok rola, most akarom felujitani,de nem találok neten seholsem szervizkönyvet vagy kezelési útmutatót...
ha bárki tudna küldeni egyet emailbe nagyon hálás tudnék lenni!
(pontos tipust, évjáratot esetleg tudja valaki hogyan tudom megállapitani?)
köszi elöre is : )



pimuci@vipmail.hu
Hello! Lenne egy kérdésem,problémám annak aki ért hozzá!Tudom,hogy nem yamaha,de 2ütem.
Van egy Rc 125-öm,és eddig mióta megvettem 1 rugásra indult.Nemrég meglett tekercselve.rendesen működött ,ugynaugy egy rugás,és pötyögött,aztán egyszercsak nem akart indulni rugásra.,csak tolásra,és azóta csak tolásra akar indulni,csak ha meleg akkor indul rugásra.Mi lehet a baj? (szikra van mint a lórúgás akkora) Lehet h kompresszió hiba?Vagy esetleg,hogy az addig használt olaj helyett,egy másik olajat kezdtem el tölteni a bengába,és emiatt? Nagyon nem tudok már másra gondolni...Köszönöm a segitséget!
Szia!A gyújtás miatt is lehet, nagy elő- vagy utógyújtás a motor erölködését is okozza és nehezen indul és mivel erölködik ezért forralja a vizet, vagy termosztát hiba vagy hengerfej tömítés.
gyertya: BR9ES
R-hez kéne egy bal első idom.
Milyen típushoz kellenek idomok?
LC, LCII, R?
Nekem van ilyen csavarom, ha még érdekel.
motorkovacs@gmail.com az e-mailom...
A hengerfejtömítés lesz a probélmád azért forralja a vizet és indul nehezen.A gyújtásnak ehhez semmi köze...
Hali!DT125R-em van! Forralja a vizet és sokszor nagyon nehezen indul, van hogy csak tolásra! Esetleg a rossz gyújtásbeállítás miatt forralhatja a vizet? a vízpumpa működik és már hűtőt is cseréltem! Ha van valakinek tippe írrjon! előre is köszi! ja és ha valaki tudja milyen gyertya kell belle azt is írja meg!
és merre állítottad? forgásiránnyal azonos, vagy ellentétes irányba?
esetleg ellentétes irányba valahogy megtudnám oldani, de a másik irányba már nincs hely...
az enyém így néz ki... ezen nem hiszem hogy tudok állítani. van két lyuk, két csavar és kész, max 2 mm-ert tudom elmozdítani... a tietek is igy néz ki?
De én 80-ason nem is akarok, mert az enyém 125-ös.
A 80-asokon aztán nem forgatsz az alaplapon semmit, az fix. Szó szerint
Esetleg még egy patent fogóvan is ha van kéznél jól rászorítod és meg tudod lazítani
Ok
Hát ha más nem lesz akkor bovden feélújító cuccos,1500-2000ft között adják.
125r kuplungbowdent keresek,sürgében!
Lehet állítgatni az alaplapot?
Azt gondoltam hogy fix,mivel trilisztor,aztán csak egy felfogató helyzete lehet.
De akkor nekem is lehet itt van a kutya elásva,mert akkor nekem nagyon hamar adja a szikrát,legalábbis a Simó akkor ad hasonló hangokat,majd meglesem én is!
Vagy mégegy megoldás lehet, ha így se megy, akkor lapos csavarhúzó, sréhen rárakod a csavar fejére és kalapácssal megütöd abba az irányba amerre old a csavar
Úgymondanám, hogy jobb. Már hamarabb átlendül azon a ponton. Talán kevesset állítottam. Hnap még ránézek.
Fogj egy csavart, annak a fejével üss rá kalapáccsal a szétkurt csavarra. Az anyag is tömörödik, nem fordul ki olyan gyorsan a csavarhúzó, meg könnyebb is megindítani úgy.
Sok sikert!
köszi a választ, de megszívtam mert az egyik csavart az előző tulaj szétkúrta, és nem tudtam megengedni. nem tudom hogy tudnám kiszedni onnan azt a csavart.semmivel nem férek oda hogy lereszeljek belőle, vagy valami...

és kipróbáltad? mostmár jó?
"Értelemszerűen, ha a forgásiránnyal ellentétessen tolod az alaplapot"
Ezt írtam
Mi nem csak a jeladót hanem az egész alaplapot forgattuk.
Értelemszerűen, ha a forgásiránnyal ellentétessen tolod az alaplapot, akkor elöbb adja a jelet a jeladó, így korábban ad szikrát....
De igen, ezért hívják gyujtásállításnak