Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R-nél islehet
az csak az utó vagy az előgyújtás nem?
(nem tudom melyik a kettőből de csak az egyiket)
Ha jó tudom lc/lc2-nél van rá mód, az r-t nem ismerem.
Hát van a gyujtásod, ami áll a lendkerékből, meg az alatta lévő alaplapból, amin a tekercsek is vannak. Az alaplapon van a jeladó, ami szabályozza, hogy mikor adja a szikrát. Ezt az alaplapod tudod 2 csavar meglazításával elfordítani, ezáltal változtatod a gyujtás helyét. Ennyi
mit toltál, hova toltad? mondja már meg valaki lécci hogy hol az az alaplap, vagy mi...
szija felvettelek msn re yamaha450wrf@hotmail.com
Király, én isa arra toltam, sejtettem, hogy nagy volt az előgyujtás.
Csak most meg zuhog ez a rohadt eső
Cső, van pár 125R alkatrészem!
váltó, kuplung, berugórész + kar, váltó oldali dekni, olajpompa, vízpumpa fedél, első féknyereg, csomagtartó, kapaszkodó, valami gyujtás kütyü(talán relé) légszűrő gumi(az ülés alá). msn: speedboy3@freemail.hu
Előre felé fordítottuk.
új motor mást nem tudsz csinálni !
Az alaplapot lehet eltolni, ezáltal változik a gyujtás pontja.
a gyujtáson hol lehet állítani? és hogyan?
Igen, és is a gyujtásra gyanakodtam. Arre nem emlékszel véletlenül, hogy utógyujtása volt-e vagy előgyujtása? Merre tekertétek az alaplapot?
De nekem eddig normálissan müködött csak tegnap kezdte el ezt csinálni. Am már befújtam és most is azt csinálja végulis jol müködik mert ha sebessegben van a motorom akk sztender le és megáll,csak az a baj hogyha nincsen sebességben henem üresben van ha lehajtom akkor is leáll de ez olyan zavaró így.
Én megoldottam nekem nincs rajta a kapcsoló...
Nekem is hasonló problémám volt olyan 5000 ig húzott rendesen és amikor kinyitott a power megondult de megtorpant olyan volt mintha egy kötéllel visszafogták volna és átment vibrátorba a motor.
A gyujtáson állítottunk egy kcisit és azóta miden sebességben gondolkozás nélkül 9.000 ig elforog(lehet hogy tovább is forgnak de én nem forgatom rtovább)
Lazíts a bovdeneken!
Hello nekemis kellenének a rajzok kalocsai.ricsi@freemail.hu
akinek nem pörög kia mocija amit irtatok hogy olyna 4500-5000 körül az szedje kia powert és pucolja ki lehet hogy a sook korom miat meg szorul egy kicsi tés a power motor nem bir vele rendesen

ehez le kel szednia kipufogot és ugy tudjátok kiszedni szedjétek ki és puculjátok ki rendesen ártani nem ártotok vel a power motro nem erölködik legaláb igy nem biztos hogy olyan hamar tönkre megy meg biztos hogy van egy kis korom ott a pover körül
szija van ott egy kis kapcsolo a sztendernél amit alábtartó móüködtete azt ajánlom fujd be valmi sprével valmi kenést adj neki lehet megszorult és azért ált leee
Hello mindenkinek nekem 1 80-as LC2-esem van 8000-ret forog 70 a vége mi lehet ennek az oka ?
Hali.
Az lenne a kérdésem hogy az mitől van hogyha lehajtom a sztenderemet megáll a motor pedig üresben van.Ezt tegnap kezdte el csinálni.Mert azt tudom hogy a Yamahák nagy többségénel ha sebességben van a motor és lennfelejtették a sztendert akk megáll.De nekem ha üresbe van akk is megáll ez most mitől van mert én nem jöttem rá akárhogy is nézegettem azt a kis érzékelőt.
Volt márvalakinek ilyen problémája és ha igen ezt hogy lehet kiküszöbölni?
Aha, csakhogy az én motorom, nem poweros még
Amúgy meg 4500-ig is normálissan húz, csak abban a 4500-5000-ig tartományban torpan meg. Elötte, utána frankón megy. Én egyébként valami gyujtás problémára gyanakoszok, mert hát mi lehetne más?
és mitöl dolgozhat lassabban? Az akksim uj, igaz a szervómotor néha hangosan csúnya hangot ad ki , szétszedtem, de csak megzsirozni tudtam, egy hét mulva ugyan ugy ordított.... Mi a megoldás hogy gyorsabban dolgozzon?
gyengélkedik a szervó motorod és lassaban dolgozik mint szokott nekem is ez a problémám decsak kkor ha "hideg"
Nekem is ugyan ez a problémám. 4500-tól 5000-ig nagyon lassan ér fel a mutató, de azután megy mint az állat. Még én sem jöttem rá mitöl lehet... A power 4500-nál kezd nyitni, nemtudom lehet-e valami köze ehez.