Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

levegő csavar az az alapjárati csavar(nagyobb cakkozot szélű fejű csavar) mellett van.
NGK BR9ES gyertya való bele és a beköpés lehet attől hogy sokat kap vagy nincs megfelelő szikra. probálj több levegőt adni neki és cserélj gyertyát.
Hali!
A hétvégén tulajdonomba került egy 95ös évjáratú Dt és azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy milyen gyertya kell bele és mitől lehet h szinte egyből beköpi....?
Széles utat mindenkinek!
Bocs az Offért, de hátha valakit érdekel.

Eladóvá vált Yamaha DT125R típusú motorkerékpárom, nagyon szép, újszerű állapotban. Friss műszakival és új gumikkal

Évjárat: 2002-05
Műszaki érv.: 2011-05
Futott km: 13000

Érdeklődni:
Tel: 06 20 5666 498
Email: chege54@gmail.com

Csere: esetleg nagyobb 4T endurora, értékegyeztetéssel
Igen lánckerék lehet a gond vagy az hogy ewsetleg egy generálozás ráfér(új dugattyúszett és ha esedékes akkor fúrás)
Hello mindenkinek.
Lenne 1 kérdésem.
Az mitől van hogy a motor nem pörög ki 6. sebességben ? Max 7500-8000-ig pörög ki utánna semmi.
5.-ben még pörög mint állat utánna felváltok 6 ba ées visszaesik a sebesség is meg a fordulat is és nem megy 8000 fölé.
Én lánckerékre tippelek de szerintetek mi lehet a gond?
A tekerőt sehogysem tudom kitekerni a km órából mert elforog a vége és a futott km-t sem tekeri.Valami megoldás?Amúgy azért akarom szétszedni hogy kicserélhessem egy max 100-as skálájú előlapra a 140-es helyett.
aha köszi akk marad az egyszerü "mezei" gyertya
a kis tekergetőt tekerd az ellentétes irányba és ugy le fog jönni. De szerintem se szedd szét ha nem muszáj...
Hát nemtom de én a helyedben nem szedném szét drága mulatság ha elromlik (8.000-10.000,-)
Hali!
Hogy lehet szétszedni a km órát?Kivettem a 2 csavart kicsavartam a hátulján de utána mit kell csinálni?A kis tekerőt hogy szedjem ki?Köszi a segitséget!
Léteik verseny gyerty de nem éri meg egy mezei gépbe beletenni.
De egy sima NGK gyertya olyan 800-1000Ft körül van míg egy NGK iridium olyan 5-6000
Pár oldal
NGKiridium
Brisk gyertyák
Splitfire

És még vannak az olyan gyertyák amiknek több(2-4) testelektródájuk van.
Lehet h hülyeséget kérdezek de van külön "verseny" gyertya is?
Mivel beszart a gyertyám ezért másikat kel vennem! Mit ajánlotok?Árba menyibe mennek?


Am ballag közületek inenn vki?
Én egyátalán nem mondtam hogy nem örülnék ha elcserélné velem valaki a DT-mre de tényleg azt hallottam hogy sajnos nagyon szervízigényes mocik ennek ellenére nagyon jól néznek ki és tetszik de ha lenne egy hasonló árért egy wr vagy drz lehet inkább azt venném meg
tekerj le 250km egy nap egy 640essel terepen
szerintem nem ülnél rá egy ideig
cseréltünk egyszer haverral, de többet nem kérem el....
xt sokkal jobb ilyen esetben
mondjuk akár 2 dt-t is adnék érte
Sziasztok!
Befér a dt 50 lc1 hátsó kerékjáratába a 120/90-17es gumi? Milyen méret a gyári? Vagy mekkorát ajánlotok oda? Van különbség a 80as és az 50es hátsó futóműve között?
Xd mindenki ossza hogy szervízigény meg nem biztos ijet vettek volna sztem itt bárki oda adná a dt-jét meg a félkarját ezért a motorért....
ez már kiesett...apilia rx 50-et veszek...ha minden jól megy..:) de amőgy már nekem sem teccik túlságosan...:D
mindig olvasom ezt a henger&hengerfej síkoltatást
megfúrják, és mindig síkolják 3-4x és már el is toltak mindent
mert ugye hengerfejtömítést sosem raknak bele vastagabbat ilyenkor
Hogy néz ki ez a szutyok?
Ez egy hányinger....lehet jó, de randa....ideális lehet nőből is...
Nagyon! 10 ezreket kell rá költeni. Tudom mert KTM-eket szereltem 2 évig. Azért nem vennék olyat.......
Fényezve van de az eredeti is így nézett ki csak karcos volt.
Hát ha karbantartja az is menni fog még akkor bár az igaz hogy a KTM a nagy szervízigényükről híresek.
Darknox a te motorodnak az a gyári müanyag szine vagy fényezve van?
Ne irigykedj, a tiéd 10év múlva is menni fog, az övé meg nem...