Hali!
A hétvégén tulajdonomba került egy 95ös évjáratú Dt és azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy milyen gyertya kell bele és mitől lehet h szinte egyből beköpi....?
Széles utat mindenkinek!
Hello mindenkinek.
Lenne 1 kérdésem.
Az mitől van hogy a motor nem pörög ki 6. sebességben ? Max 7500-8000-ig pörög ki utánna semmi.
5.-ben még pörög mint állat utánna felváltok 6 ba ées visszaesik a sebesség is meg a fordulat is és nem megy 8000 fölé.
Én lánckerékre tippelek de szerintetek mi lehet a gond?
A tekerőt sehogysem tudom kitekerni a km órából mert elforog a vége és a futott km-t sem tekeri.Valami megoldás?Amúgy azért akarom szétszedni hogy kicserélhessem egy max 100-as skálájú előlapra a 140-es helyett.
Hali!
Hogy lehet szétszedni a km órát?Kivettem a 2 csavart kicsavartam a hátulján de utána mit kell csinálni?A kis tekerőt hogy szedjem ki?Köszi a segitséget!
Léteik verseny gyerty de nem éri meg egy mezei gépbe beletenni.
De egy sima NGK gyertya olyan 800-1000Ft körül van míg egy NGK iridium olyan 5-6000
Pár oldal NGKiridium Brisk gyertyák Splitfire
És még vannak az olyan gyertyák amiknek több(2-4) testelektródájuk van.
Én egyátalán nem mondtam hogy nem örülnék ha elcserélné velem valaki a DT-mre de tényleg azt hallottam hogy sajnos nagyon szervízigényes mocik ennek ellenére nagyon jól néznek ki és tetszik de ha lenne egy hasonló árért egy wr vagy drz lehet inkább azt venném meg
tekerj le 250km egy nap egy 640essel terepen
szerintem nem ülnél rá egy ideig
cseréltünk egyszer haverral, de többet nem kérem el....
xt sokkal jobb ilyen esetben
mondjuk akár 2 dt-t is adnék érte
Sziasztok!
Befér a dt 50 lc1 hátsó kerékjáratába a 120/90-17es gumi? Milyen méret a gyári? Vagy mekkorát ajánlotok oda? Van különbség a 80as és az 50es hátsó futóműve között?
mindig olvasom ezt a henger&hengerfej síkoltatást
megfúrják, és mindig síkolják 3-4x és már el is toltak mindent
mert ugye hengerfejtömítést sosem raknak bele vastagabbat ilyenkor
A hétvégén tulajdonomba került egy 95ös évjáratú Dt és azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy milyen gyertya kell bele és mitől lehet h szinte egyből beköpi....?
Széles utat mindenkinek!
Eladóvá vált Yamaha DT125R típusú motorkerékpárom, nagyon szép, újszerű állapotban. Friss műszakival és új gumikkal
Évjárat: 2002-05
Műszaki érv.: 2011-05
Futott km: 13000
Érdeklődni:
Tel: 06 20 5666 498
Email: chege54@gmail.com
Csere: esetleg nagyobb 4T endurora, értékegyeztetéssel
Lenne 1 kérdésem.
Az mitől van hogy a motor nem pörög ki 6. sebességben ? Max 7500-8000-ig pörög ki utánna semmi.
5.-ben még pörög mint állat utánna felváltok 6 ba ées visszaesik a sebesség is meg a fordulat is és nem megy 8000 fölé.
Én lánckerékre tippelek de szerintetek mi lehet a gond?
Hogy lehet szétszedni a km órát?Kivettem a 2 csavart kicsavartam a hátulján de utána mit kell csinálni?A kis tekerőt hogy szedjem ki?Köszi a segitséget!
De egy sima NGK gyertya olyan 800-1000Ft körül van míg egy NGK iridium olyan 5-6000
Pár oldal
NGKiridium
Brisk gyertyák
Splitfire
És még vannak az olyan gyertyák amiknek több(2-4) testelektródájuk van.
Mivel beszart a gyertyám ezért másikat kel vennem! Mit ajánlotok?Árba menyibe mennek?
Am ballag közületek inenn vki?
szerintem nem ülnél rá egy ideig
cseréltünk egyszer haverral, de többet nem kérem el....
xt sokkal jobb ilyen esetben
mondjuk akár 2 dt-t is adnék érte
Befér a dt 50 lc1 hátsó kerékjáratába a 120/90-17es gumi? Milyen méret a gyári? Vagy mekkorát ajánlotok oda? Van különbség a 80as és az 50es hátsó futóműve között?
megfúrják, és mindig síkolják 3-4x és már el is toltak mindent
mert ugye hengerfejtömítést sosem raknak bele vastagabbat ilyenkor
Ez egy hányinger....lehet jó, de randa....ideális lehet nőből is...