háát változó olyan 6 ezernél dadog van amikor ki lehet porgetni 7 vagy 8 ezeri és akkor dadog fingom sincs mi a fasz lehet vele kari jól van beállitva esetleg el van dugulva nemtom megkell azt is lesni én is gondoltam rá azért köszi várok más alternativát is kösz kösz
hol kezd dadogni, milyen fordulaton? szikra is van rendesen? én az én tudásommal max ezt nézném meg, meg a karbit, hogy ott minden rendben be van e állitva, meg azt is állitgatnám csak
Ha a gyertyapipát leveszed a kábelről vagy beledugsz valami vasat és odatartot a rezonátor dobhoz vagy hengerfejhez... kb 1cm ről át kell tudni húzni a szikrának ha nem akkkor gyenge a szikra.
!hali
vagy egy bazi nagy problémám valaki tud segitsenn!
a motor ledadogott és forralta a vizet, kicseréltem a hengerfejtömitést már nem forralja a vizet de dadog gyertyát is cseréltem mi lehet a baj , haverom rs-ének is detto ez a baja egyik szerelö se tud rá mit mondani:S:s
kérlek adjatok jó öthleteket köszii!
Meg is néztem a pipát és a kábelt, de nem látszott rajta hiba
Elsőnek kicserélem a pipát, nem olyan vészes az ára, a kábelt lehet cserélni, toldani valahogy?
Bár én a trafóra gyanakszom, elég gyengécskének tűnik a szikra.
Ha nem ezt mondtam 15 hozzászólással ezelőtt hogy nézd meg a gyertyakábelt meg a gyertyapipát... De az is lehet hogya gyújtótrafó vagy mi a nyű mér nem ad elég erős szikrát akkora hézagnál...
Én meg a Star-ommal sz..tam,mindenre gondoltam hogy lehet a baja,ezzel a gyertyahézaggal elértem hogy akármilyen forró a henger, beindul,és van szikra.De most meg a gyújtáskapcsoló szívat,mert ha ráadom a világítást néha ki-kihagy,vagy alacsony fordulaton fulladozik/esetleg leáll,ha leveszem a világítást semmi baja.
Ilyenek ezek a gépek.
Kipróbáltam hogy visszavettem a hézagot kb a felére, így ment dadogás-lefulladás nélkül is 5-6000-es fordulaton tartósan, csak így viszont eltünt az alapjárat, és 5000 alatt elég furcsán járt.
Visszaállítva a normál hézagot, ismét kezdte a dadogást és lefulladást. Viszont így már közelebb jutottam a hibához, csak végig kell próbálnom a gyertgyapipa, kábel és gyújtótekercs hármasból melyik a ludas.
nem is akarok sokat kiadni érte...új meg szóba se jött..áhhh...
én KTM supermotot szeretnék...vagy nagyobb gyorsulásit...
mindegy az hohy hogy írjuk...:D:D
Csak összehoztuk
vagy egy bazi nagy problémám valaki tud segitsenn!
a motor ledadogott és forralta a vizet, kicseréltem a hengerfejtömitést már nem forralja a vizet de dadog gyertyát is cseréltem mi lehet a baj , haverom rs-ének is detto ez a baja egyik szerelö se tud rá mit mondani:S:s
kérlek adjatok jó öthleteket köszii!
Hanyas évjáratú a mocid?
Nekem van egy de az 97-es Yamaha DT125R ből lett kivéve
tükör hiányom van
thx
forgalomba is lehet helyezni amugy?
2000 ft én is annyiért vettem.
a motort 290 ért adtam el.
Yamaha DT kellene a képen látható gyujtásvezérlő.Ha valaki tudna olcson irjon.
köszi!
Elsőnek kicserélem a pipát, nem olyan vészes az ára, a kábelt lehet cserélni, toldani valahogy?
Bár én a trafóra gyanakszom, elég gyengécskének tűnik a szikra.
:S
Én meg a Star-ommal sz..tam,mindenre gondoltam hogy lehet a baja,ezzel a gyertyahézaggal elértem hogy akármilyen forró a henger, beindul,és van szikra.De most meg a gyújtáskapcsoló szívat,mert ha ráadom a világítást néha ki-kihagy,vagy alacsony fordulaton fulladozik/esetleg leáll,ha leveszem a világítást semmi baja.
Ilyenek ezek a gépek.
fel tudom adni postán...
igen tizes menet..gyári DT-jé az enyémről maradt meg:)
megoldható?
10es menet ugye?
köszi
Visszaállítva a normál hézagot, ismét kezdte a dadogást és lefulladást. Viszont így már közelebb jutottam a hibához, csak végig kell próbálnom a gyertgyapipa, kábel és gyújtótekercs hármasból melyik a ludas.
én KTM supermotot szeretnék...vagy nagyobb gyorsulásit...
mindegy az hohy hogy írjuk...:D:D