Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amugy a mocim Yamaha DT 125Cl irjatok ha tutok valami gyujtás cuccot engem érdekel ha megtudunk eggyezni kőszi előre is.
ha jól látom, power elektronika.
Helló Sziasztok tudna valaki segiteni hogy mi a fene ez a doboz a mocimba mert bekrepált és senki nem tudja a nevét remélem hogy van valaki okosabb nálunk kőszi előreis
Hello mindenkinek!
Yamaha Dt 80 LCII -es főtengelyt keresek hajtókarral elfogadható állapotban elfogadható áron ha lenne valakinek vagy tud forrást ahonann lehet szerezni legyen szíves írjon
Most értem haza és megnéztem a kiegyenlítőt. Van rajta egy túlfolyó, valószínű az van neked eldugulva. A másik vége a vázból kiálló kis vasdarabra van ráhúzva.
igen ott
mert?
Az nagyon durva,ha lelökte a csövet.
Akkor nekem miért lőtte le a vízcsövet?(nem hengerfejes, új a talptömítés is)
Igen, azért nevezik zárt rendszernek (nemcsak a 125R nél).
Szóval a gyári kupak teljesen zárt(DT125R-nél) mert én a múltkor lezártam és kb 500 méter után úgy vágta le a vízcsövet a túl nyomástol mint állat és vagy 5 méterre spriccelt a víz
Hát igen, mert a csekkolás annyit csinál hogy végállástól végállásig elmozdítja a szelepet és ha akkor nincs perem akkor majd tőgázon se lesz.
Akkor csekkoláskor van teljesen kinyitva,azaz tőgáznál is így áll?
zártnak kell lenni,hogy érvényesüljön a közlekedőedények elv.
Nektek milyen a tágulási tartály kupakja ? Van valami rés rajta vagy valami vagy teljesen zárt?
Az a lényeg ne maradjon perem miután csekkolt
Hol csak nem itt !
ez ennyi !
hello mindenki!

kormánymagasítót rakott már valaki 125r-re?
Hátha jobban érthető:
Első képen mikor beindítás után így áll be,látni mekkora perem marad,annyira elmozdul.
Második képen mikor teljesen kinyit.

Harmadik:piros normális beállítás,kék amit én állítottam
piros 1: teljesen nyitott állapotban a fülének a helye,de majd 1mm-rel csekkol visszább jobbra
piros 2: alapjáratnál

kék1:oda csekkol
kék2: teljesen nyitott állapotban,és így próbáltam ki

De szerintem így jobban megy,lehet picit vissza kellene,de majd meglátom.
rendben, holnap első dolgom az lesz köszi!
Csináltam ma oldalnézeteset ha érdekel!
:)

Ma Powerkodtam,valahogy nem igazán tiszta még mindig nekem a dolog!
Addig ok,hogy ráadom a gyújtást,csekkol,és beáll oda a furathoz.
Ha benyúlok a kipuffnyíláson,akkor a nyílás és a szelep pereme közt kb.bő fél~1cm van.Ha beindítom ez 1~1,5cmre nő,mert a motor hátrafelé mozdítja el.
Aztán mikor kinyit fordulaton (előre) akkor is marad majd 0,5 cm a szelep íves része és a kipunyílás pereme között.Ha belegondolok,ott a gáz nekiütközik a nyílás felső falának,ill. a szelep is rátart,mert ki kell kerülnie.

Én állítottam rajta,így eleve félcentivel előrébb csekkol,meg a rés is eleve kisebb lett.Így 4000 után nagyot ugrik,eddig csak másén éreztem ilyen hatást,de ahogy próbáltam lehet kisebb fordulaton hirtelen gázra lassabban reagál,de onnan is jól húz,ill. lehet nagyobb sebességnél jobban kell húzni neki a gázt.
Kísérletezett valaki más így?
Annyi a lényeg,hogy felül a karnál az állítót teljesen becsavarod,aztán megnézed jobb-e,ill sok-e a holtjáték.Ha sok akkor addig állígatsz,míg a kar olyan félcm-t "lötyög",és utána kezd kiemelni.Ha így sem jó,akkor lehet lamella,de ha szar benne az olaj az is csinálhatja.
koyo:kösszi a képeket
pappa:azért mertem ennyit mondani mert mitas gumik vannak 9000ezerért
értem, köszi. ha csak ennyi akkor menni fog
Első nekifutásnak. Utána ha nem jó, cserélj olajat, ha akkor se, akkor lamella csere...
állítsd be a holtjátékot!