Helló Sziasztok tudna valaki segiteni hogy mi a fene ez a doboz a mocimba mert bekrepált és senki nem tudja a nevét remélem hogy van valaki okosabb nálunk kőszi előreis
Hello mindenkinek!
Yamaha Dt 80 LCII -es főtengelyt keresek hajtókarral elfogadható állapotban elfogadható áron ha lenne valakinek vagy tud forrást ahonann lehet szerezni legyen szíves írjon
Most értem haza és megnéztem a kiegyenlítőt. Van rajta egy túlfolyó, valószínű az van neked eldugulva. A másik vége a vázból kiálló kis vasdarabra van ráhúzva.
Szóval a gyári kupak teljesen zárt(DT125R-nél) mert én a múltkor lezártam és kb 500 méter után úgy vágta le a vízcsövet a túl nyomástol mint állat és vagy 5 méterre spriccelt a víz
Hátha jobban érthető:
Első képen mikor beindítás után így áll be,látni mekkora perem marad,annyira elmozdul.
Második képen mikor teljesen kinyit.
Harmadik:piros normális beállítás,kék amit én állítottam
piros 1: teljesen nyitott állapotban a fülének a helye,de majd 1mm-rel csekkol visszább jobbra
piros 2: alapjáratnál
kék1:oda csekkol
kék2: teljesen nyitott állapotban,és így próbáltam ki
De szerintem így jobban megy,lehet picit vissza kellene,de majd meglátom.
Ma Powerkodtam,valahogy nem igazán tiszta még mindig nekem a dolog!
Addig ok,hogy ráadom a gyújtást,csekkol,és beáll oda a furathoz.
Ha benyúlok a kipuffnyíláson,akkor a nyílás és a szelep pereme közt kb.bő fél~1cm van.Ha beindítom ez 1~1,5cmre nő,mert a motor hátrafelé mozdítja el.
Aztán mikor kinyit fordulaton (előre) akkor is marad majd 0,5 cm a szelep íves része és a kipunyílás pereme között.Ha belegondolok,ott a gáz nekiütközik a nyílás felső falának,ill. a szelep is rátart,mert ki kell kerülnie.
Én állítottam rajta,így eleve félcentivel előrébb csekkol,meg a rés is eleve kisebb lett.Így 4000 után nagyot ugrik,eddig csak másén éreztem ilyen hatást,de ahogy próbáltam lehet kisebb fordulaton hirtelen gázra lassabban reagál,de onnan is jól húz,ill. lehet nagyobb sebességnél jobban kell húzni neki a gázt.
Kísérletezett valaki más így?
Annyi a lényeg,hogy felül a karnál az állítót teljesen becsavarod,aztán megnézed jobb-e,ill sok-e a holtjáték.Ha sok akkor addig állígatsz,míg a kar olyan félcm-t "lötyög",és utána kezd kiemelni.Ha így sem jó,akkor lehet lamella,de ha szar benne az olaj az is csinálhatja.
Yamaha Dt 80 LCII -es főtengelyt keresek hajtókarral elfogadható állapotban elfogadható áron ha lenne valakinek vagy tud forrást ahonann lehet szerezni legyen szíves írjon
mert?
ez ennyi !
kormánymagasítót rakott már valaki 125r-re?
Első képen mikor beindítás után így áll be,látni mekkora perem marad,annyira elmozdul.
Második képen mikor teljesen kinyit.
Harmadik:piros normális beállítás,kék amit én állítottam
piros 1: teljesen nyitott állapotban a fülének a helye,de majd 1mm-rel csekkol visszább jobbra
piros 2: alapjáratnál
kék1:oda csekkol
kék2: teljesen nyitott állapotban,és így próbáltam ki
De szerintem így jobban megy,lehet picit vissza kellene,de majd meglátom.
:)
Ma Powerkodtam,valahogy nem igazán tiszta még mindig nekem a dolog!
Addig ok,hogy ráadom a gyújtást,csekkol,és beáll oda a furathoz.
Ha benyúlok a kipuffnyíláson,akkor a nyílás és a szelep pereme közt kb.bő fél~1cm van.Ha beindítom ez 1~1,5cmre nő,mert a motor hátrafelé mozdítja el.
Aztán mikor kinyit fordulaton (előre) akkor is marad majd 0,5 cm a szelep íves része és a kipunyílás pereme között.Ha belegondolok,ott a gáz nekiütközik a nyílás felső falának,ill. a szelep is rátart,mert ki kell kerülnie.
Én állítottam rajta,így eleve félcentivel előrébb csekkol,meg a rés is eleve kisebb lett.Így 4000 után nagyot ugrik,eddig csak másén éreztem ilyen hatást,de ahogy próbáltam lehet kisebb fordulaton hirtelen gázra lassabban reagál,de onnan is jól húz,ill. lehet nagyobb sebességnél jobban kell húzni neki a gázt.
Kísérletezett valaki más így?
pappa:azért mertem ennyit mondani mert mitas gumik vannak 9000ezerért