Az is lehet,hogy későbbi verziókon átemelték egy más típusból,és annak felfogatása pl. jobb oldalon volt,azaz fordítva működik Dt-n,ezért kell baloldalra x-ben felrakni.
Ezt nem vágom nekem keresztben van és kinyit teljesen (bár az igaz hogy régen párhuzamosan volt bekötve de az egy másik power motorral volt azt leégettem mert vezérlés nélkül kötöttem rá hogy bejárassam ) nah mindegy szal ezzel az új motorral párhuzamosan nemtom rákötni mert akkor nem birja kinyitni mert a másik irányba nyitná.
NGK gyertyát rakjatok bele nekm sose kellet cserélni meg hozzányulni B9ES gyertyát most nme tom hogy ez a téli vagy nyári gyetya mert ez egy régebi papir amit találtam agyartyárol majd legközeleb megnézem mi van a mocibann
de szerintem ez
A hőfokmérő az első harmad és a fél között szok lenni, ritkán megy főlé. A radiátor se túl forró.
A powernek mi baja lehet?
Ha ráadom a gyújtás van az a zizegő hangja, a kis deklit levéve látszik hogy mozgatja.
Viszont a power bowdennekkel felmerült egy kérdés.
Egy angol dt oldalon az írják a 90-97-es modelleken keresztezni kell egymást, nekem viszont párhuzamosan futnak. Viszont a működés úgy tünik jó. Gyújtás ráadáskor lezár, kinyit; majd mikor beindult lezár, ahogy nő a fordulatszám, 6000től kb két lépcsőben teljesen kinyit.
Lehet, h hülyeség, de nem cigánygátló?
Mármint így nem tudják kilopno belőle a benyát. Ha le is szedik a sipkáját a tanknak, a csövet nem tudják beletolni. Vagy legalább is kihúzni biztos nem!
az r az csak a zavarszűrő, de nekem is ezeket a tüneteket csinálja, és b9es van benne, br9es-t kértem a boltba, úgy is adta hogy ez az, mondta az árát és rögtön elhoztam 800-900 Ft volt, meg is lepődtem, csak később jöttem rá hogy nemjó, vagy 1 hónapot biztos bírt.
Sziasztok
Az érdekelne, hogy érdemes-e felfúrni az 50es vízhűtéses yamaha blokkot, mekkorára és elbírja-e a főtengely? Vagy inkább vegyek egy 125ös blokkot és azt tegyem bele?
Van vmi tippetek hol lehet gumit venni Dt 125-re?Hátsora lenne szükségem... Nem nagyon találtam jot...