Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg ez a csavar minek van a kipufogódob alján?
Olajleeresztő?
Anno egyszer amikor megvettem melegen kicsvartam,és nem kevés olaj folyt ki belőle,lehet azért mert nem mentek vele huzamosabban,és nem égett ki.
Itt van a lemez,amiről a múltkor beszéltünk,ez bele van hegesztve,alul-felül,és azon van a kis rúgós lemezke.
Az azért lehet talán ahogy elgondoltam,hogy ha borul a motor,akkor az is fogja a benyát vissza a kifolyástól a tanksapkánál,meg lötyögéskor is ne a tanksapkát érje egyből.
Na ma megjárattam a gépet.
Kinek ígértem hogy megnézem 80-nál mennyit forog?

Szal 80-nál kereken 6500,90-nél olyan 7200-7300,100-nál olyan 8e körül,de valahogy nem nagyon akarta az igazságot,90 sokszor megakasztotta,de bejátszott a szél is,de az is igaz hogy nem erőművész az enyém. :S

De nekem az a 70-80 jobban tetszik,mint az fölött,meg minél gyorsabban megy az ember annál jobban kenődnek a bogarak a szemüvegen!
:P
A BR és a sima B között ha jól tudom csak a zavarszűrő ellenállás a különbség. Az okozhatna ilyen hibát?
"pontos tipust letudsz irni mijet vegyek bele?" Az olajra gondolsz? ha igen akkor ez pénztárca függő de szerintem
Castrol:- Actevo 2T
- Power 1 Racing (R2 a régi neve)
Midland:- Synqron 2 ütemű motorolaj
Drágább olajok:
Ipone:-Racing Samourai
-Synthesis 2
-R2000RR
Jah és arra figyelj hogy ne keverj két különböző olajat nem lesz nagy baj de nem biztos hogy szeretik egymást ha már a tartály aljáig lecsökkent ugy hogy kb 2cm-re van az aljától akkor töltsd tele más fajta olajjal.
BR9ES gyertya kell bele
helló nekem van eladó komplett hátsó fék munkahenger jó állapotban 5000 ft.még a betétek is jók.
A gyertya is most lett cserélve, B9ES-t írt hozzá a katalógus.

Nem lyukadt ki a dugó, hanem a kipufogónyílás felöli részen a felső része elkenődött.
De végülis annyira nem füstöl vészesen csak nem eszo vagy nem tom most majd utána töltök azt meglátom de egy pontos tipust letudsz irni mijet vegyek bele?
Hát ha most lett felújítva akkor semi(ha csak nem akarsz megint költeni rá) csak töltögeted utána az olajat
És ilyenkór mi a teendő?
Mert lehet hogy eszi az olajat
Hát de eléggé....!mér?
szija lehet hogy érdekel yamaha450wrf@gmail.com ra jöhet a kép és ha majd ténleg kell akkor megbeszéljük
Nem lehet hogy gyertya baja van? (gyári hozzárendelt van benne?)Akkor szokott ilyen kihagyásokat produkálni fordulaton(nyomáson), ha nem jó benne a gyertya.
A dugólyukadást nem gyertyaolvadás okozta?
Ha ez lehet a baj, tegyél bele másikat mielőtt megint lyukas dugód lesz.
Valami elektronikai hiba lesz. Nekem is ez volt, ugyan ezt csinálta, de nem a CDI az biztos, mert kicseréltem és utána is az volt. Faterom elvitte egy jó szerelőhöz, az megjavitotta de azóta sem tudom mi volt a baja, akksit, gyertyát és benzincsövet cserélt, ennyire emlékszem, már 2 éve volt, azóta egyszer sem csinálta.
köszönöm próbálkozok velük is
én kecskeméten a yamaha dakónál rendeltem
2 gumi alkatrész 1 fémkarika 1 zacsi krém origi yamaha csomagolás
nekem 13-at mondtak pusz a főfékhenger
nekem 6 ezer körül hoztak a yamaháék múlt évben
karmantyú+ a porvédő gumi
80as elsőfékhez
sok évet bír ha rendesen cseréled az olajat
kínai szarokat meg tuti nem tennék a fékbe........
sziasztok

új fiú vagyok. üdv mindenkinek.

van egy yamaha dt 125 öm. tegnap elkezdett spriccelni a hátsó fékből a fékolaj. Karmantyú. hol lehet beszerezni ( a főfékhengerbe is szeretnék) a gyárira olyan árat mondtak hogy nem kaptam levegőt.

előre is köszönöm a segítséget
Kompresszióval biztos nem volt gond, mert már lötyögős volt a dugó.

A gyujtásán mi lehet a hiba? Lehet valahol állítani, mert én elégéé fixnek találtam.
*vagyis igazából nem csak a szegény keverék miatt lehet detonációs égés hanem a rossz gyujtás miatt vagy a túl nagy kompresszió miatt...
Hello!
Nekem is kiolvadt a dugattyú tetejének a közepe és akor nekem aztmondták hogy vagy szegény keveréket kapott vagy detonációs égés jött létre
Sziasztok!

Egy műszaki jellegű problémában szeretném a segítségeteket kérni, mert én már a tudásom végére jutottam.
Adott egy 95-ős évjáratú DT125R. Kb két hónapja kezdtem el használni munkábajárásba, előtte évekig csak vidéken évente pár száz km.
Két éve fel kellett újítani, kapott felújítottt főtengelyt, új koyo csapágyakat, szimeringet, stb. A dugó enyhén volt kopott az maradt.
Mióta Pesten használtam, elkezdett velem szórakozni. Menet közben magasabb fordulaton kihagyott, hol olyan mintha nem lenne gyújtás, hol mintha üzemanyag, néha a kipufogón utándurranás.
Aztán elkezdett ingadozni az alapjárat. Ezekből én szegény keverékre gondoltam, vagy hogy valahol netán fals levegőt szív. Szimmering rendben volt, tömítések is, karburátor szédszedve az is jó, tiszta. Szűrők tiszták, tankszellőzés jó.
Majd egyszer hazafelé úton hasonló tüneteket produkálva megállt és nem is indult, kompresszió teljesen elment. Otthon szétszedve, dugó megolvadt, elkenődve.
Táboriéknál felfuratva, új Vertex dugó, új szimmering, tömítés, stb.
Bejáratás alapjáraton, plusz olajjal, több mint két órán keresztül, jól jár, szép motorhang. Majd forgalmi bejáratás, óvatosan max 5000-ig pörgetve, ismét produkálja a fulladásos tüneteket.
Karburátor átnéz, üa. szint beállít, elektromos csatlakozások is rendben.
Kifogytam a hibalehetősegből, nincs már ötletem.
Szerintetek mi lehet?

A CDI-n gondolkodtam még, de lehet az hogy alapjárattól kb 4000-ig jó, csak után szórakozik? Nem kéne minden tartományban rossznak lennie?