Ha az elsőt csökkented ás a hátsó növeled akkor duplán áttételezed szerintem elég vagy a hátsót növeni vagy az elsőt csökkenteni bár ha joval kisebbet akarsz előre rakni akkor érdemes úgy csinálni ahogy írtad.
Helló mindenkinek nem tudná nekem valaki megmondani hol lehet egy 80-asban megtalálni a folytást mert a kipuff-ban nincs egyébként nem rég vettem és azért nemis tudok róla sokat
Az olajszintet ugye nem rögtön megállás után nézted hanem várni kell pár percet míg mindenhonnan lefolyik mert különben kevesebben fogsz látni
Nekem Repsol van benne 10W30
Nem szabadna elfogyni! Nem csepeg valahol? Nekem Motul van benne, direkt 2T váltóolaj, de nem vagyok megelégedve vele. Szerintem melegen behígul, mert olyan zajos lesz a blokk, csere előtt pedig nem volt ilyen.
10W30 a kézikönyv szerint, de nem fogsz kapni, esetleg rendelésre, szóval 10w40...
És ha nem látszik az ablaknál, úgy, h egyenesen áll a motor, akk önts utána!
Hy olajcsere óta mentem 1000 km-t és ott a blokk oldalán van az a kis ablak és ott nem látok benne olajat pedig elvileg ott kéne jelezze a szintet nem?amugy mien tipusu plaj kell a dt 125r-be a blokkba?előre is kössz
Na felmerült még egy probléma .
Csöpög a karburátor túlfolyóján a benzin. Állítok egy kicsit az úszón és elkezd ömleni a benzin a levegő nyílásánál(ahol beszívja a levegőt) lévők két lyuk egyikéből. Most már ott nem ömlik a benzin, de a karbi alján lévő lyukon csöpög, és csak szivatóval megy.
Ha letekerem a tanksapkát,van egy "üreg" lemezből,azaz közvetlenül nem látok be a tankba,aztán azon van egy luk,és azon belül egy rúgós lemezke,azt be lehet hajtani tankoláskor a tankba.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy milyen anyagból vannak a műanyagok a 125 ös ön?(nincs ráírva semmi) De nem ABS az biztos...
Bontva van esetleg valakinek valami róla? 80LCII oldalidomok nincsenek...+ 125R
Majdnem komplett még...működött mindene...
motorkovacs@gmail.com
és meddig legyen? az ablak feléig?
Nekem Repsol van benne 10W30
És ha nem látszik az ablaknál, úgy, h egyenesen áll a motor, akk önts utána!
Csöpög a karburátor túlfolyóján a benzin. Állítok egy kicsit az úszón és elkezd ömleni a benzin a levegő nyílásánál(ahol beszívja a levegőt) lévők két lyuk egyikéből. Most már ott nem ömlik a benzin, de a karbi alján lévő lyukon csöpög, és csak szivatóval megy.
Most nem vágom akkor miről van szó!
Ha letekerem a tanksapkát,van egy "üreg" lemezből,azaz közvetlenül nem látok be a tankba,aztán azon van egy luk,és azon belül egy rúgós lemezke,azt be lehet hajtani tankoláskor a tankba.
Most az üreg a nem ok,vagy az a kis lemezke?
Amúgy olilaci-nak igaza van nem mindbe van benne, de ezekszerint az "újjabakban" igen!