Hát én úgy emlékszek, h a lendkerék alatt 3 tekercs van. A jeladó meg látszik a te képeden is. Remélem nem haragszol meg, ha nem bontom szét a sajátomat. Szétnézek a másik gépen, hátha van vmi képem róla...
Hát 2 elektromos szerelővel beszéltem aztmondták hogy inkábba tekercseknél keressem ahibát csak ugye nemtom milyet vegyek, mert ugye 2 fajta van.
Szatyináék meg csak alaplappal együtt küldenek nekem meg ugy felesleges...
Ami van esztergályos a közelben az 2 hónapig esztergált 3 db perselyt....
Igazából azért van ez a hűhó mert elment a töltésem(vezetékeket le ellenőriztem és a lámpa is jóval gyengébben világít mint idáig de gázadásra erősödik a fény) Am így néz ki a lendkerék.
engem is multkor kaptak el vt buko de jogsi nem(nincs is) biztositás sincs rajta és ugyan ugy csak felírta az adataimat és montda h toljam haza! azt elmentek
Valszeg nem lesz semi mert elm akk mondania kellet vna h majd meg a feljelentés stb.............
Az semmit nem jelent! Én se írtam alá semmit, azt mégis megbasztak. 2 hétre jött a levél, h be vok idézve. Szerencsére figyelmeztetéssel megúsztam. (nem volt felragasztva a biztosítás matricája)
Az önindítósnak van 11 tekercse, mégpedig a váltó felőli deknibe csavarozva, a lendkerék pedig értelem szerűen fordítva van a főtengelyen.
A 11 tekercs annyival jobb, h egyenletesebben terheli a motort, és egyenletesebb a feszültségleadása. Alapjáraton nem "pislog" annyira a lámpa.
Namost a nem önindítós DT-ken 3 tekercs van, ha jól emlékszem. (rég volt már szétborítva a sajátom.) Mindhárom a lendkerék alatt helyezkedik el. Illetve van egy jeladó tekercs, ami jóval kisebb a másik 3nál, az pedig a lendkeréken kívül található. Talán felette. Erre nem esküszök meg, de így emlékszem.
Darknox nincs lyuk a lendkeréken? Nem látsz alá? Esetleg esztergályossal tudsz lehúzót csináltatni...
Az út mellett vannak elhelyezve ilyen sebességmérő táblák.
Én múltkor mértem 105 mutatott de akkor raktam csak a 6.at.
Mert sajnos ugye nincs óracsoportom:(
ha valaki próbálkozni akar van egy dt kipuff könyököm
olyan negyed körívnyi sima cső, a felfogatással együtt
egy kóláért bárki viheti
csepelen átvehető
Szatyináék meg csak alaplappal együtt küldenek nekem meg ugy felesleges...
Igazából azért van ez a hűhó mert elment a töltésem(vezetékeket le ellenőriztem és a lámpa is jóval gyengébben világít mint idáig de gázadásra erősödik a fény) Am így néz ki a lendkerék.
Valszeg nem lesz semi mert elm akk mondania kellet vna h majd meg a feljelentés stb.............
Az önindítósnak van 11 tekercse, mégpedig a váltó felőli deknibe csavarozva, a lendkerék pedig értelem szerűen fordítva van a főtengelyen.
A 11 tekercs annyival jobb, h egyenletesebben terheli a motort, és egyenletesebb a feszültségleadása. Alapjáraton nem "pislog" annyira a lámpa.
Namost a nem önindítós DT-ken 3 tekercs van, ha jól emlékszem. (rég volt már szétborítva a sajátom.) Mindhárom a lendkerék alatt helyezkedik el. Illetve van egy jeladó tekercs, ami jóval kisebb a másik 3nál, az pedig a lendkeréken kívül található. Talán felette. Erre nem esküszök meg, de így emlékszem.
Darknox nincs lyuk a lendkeréken? Nem látsz alá? Esetleg esztergályossal tudsz lehúzót csináltatni...
Ez full angol nyelvű,de komolyabb dolgok vannak benne részletesebben!
http://data.hu/get/1462616/2st...
Szívesen mindenkinek!
Én múltkor mértem 105 mutatott de akkor raktam csak a 6.at.
Mert sajnos ugye nincs óracsoportom:(
olyan negyed körívnyi sima cső, a felfogatással együtt
egy kóláért bárki viheti
csepelen átvehető