50%ot úgy érted hogy félig lenyomott állapotban kezd el fogni?
Mert akkor lehet hogy a fékbetét ennyire kopott vagy az a kis szar amivel lehet állítani a pedált tekert kíjebb
Hello
A Yamaha dt 125-ömön a hátsó fék szinte 50% osan fog.
Segítséget kérek mi baja lehet ?
Tippjeim: fékmunkahenger nem jól működik, fékbetét (de nem hiszem mert jók),levegős lehet ?
Mi lehet a gond ?
Ha valaki segíteni megköszömnném.
Köszönöm előre is :D
Tanács: gyári hengerfej+gyári hengertalp tömítés,és sikoltasd le a hengerfejet meg a hengertömb tetejét mert, (a 2T hengerfeje szeret vetemedni tapasztaltam) csak a pénzedet+ az időt vesztegeted olcsóbbnak hitt(amúgy drágább) kísérletekkel. és igen lehetséges hogy ott szökik a kompresszió.
igen valóban faluszéli, de azt be kell látnod, hogy a hengerfejhez csak a gyári a megfelelő tömítés, mert én megjártam az után gyártottal. összeraktam azt szettem is szét, mert fojt a víz a hengerfejnél (+2500Ft tanulópénz). De a henger talphoz jó a rajzlap, ennyi sufnyi belefér, és ha a hengertalp tömítés nagyon vastag akkor a 2ütemü "vezérlése" megváltozik romlik a teljesítmény (+nő a káros tér is).vagy szerinted nem?
igazad van nekem nem a hengerfejtömítéssel van bajom hanem mindig a talppal. Már rendeltem egy normálisat...de megprobáltam 0.5-ös klingeritből vágni..bekentem mind a két oldalát loctite pasztával és igazából szart sem ért.
Hali
nekem is van egy 80as DT-m, és oan 80-90 km/óra a vége. Szerintetek ez az optimális? egyébként hatodikban nekem is csak 7ezerig pörög föl, de a többi fokozatban se sokkal tovább.
Ok igazad van belátom....barátom...
De az Lc 2-es -nél, nem a blokkon keresztül megy a víz a pumpából, hanem külön csövezése van a hengeren kívül, így a hengertalp zárt.
Viszont mindenkinek figyelmébe ajánlom, hogy tévhit, hogy hengerfejes a gép, ha beledolgozik....akkor lehet ennyi erővel alul is, elősűrítés közben, így "125R" szériánál nem elég, csak a hengerfejet levenni, ha ilyen hiba áll fenn....
Helo
Az mitöl van hogy 3.dik fokozat után 4000-es fordulatnál megtorpan a motor? Amikor 5000-ig nagynehezen elér akkor megint úgy megy mint az állat. 1, 2-ben nem érzem, csak 3,4,5,6-ban.
?
helló dzsony69 csak így visszaolvasva az első fékbetét 4500-6-7000 ft, én a Braeking fékbetétet vettem 6000 ft-ért és az első féktárcsa 18 ezer. www.nagyvas.hu itt mindent megtalálsz
szia dzsony69 azért raktam fel, mert talán valaki mond egy korrekt árat, akkor eladnám neki, vagy ha nem akkor elcserélem vmi nagyobbra, ja és persze nem ilyen ősrégi leharcolt endurora, hanem vmi normálisra. ha meg nem kell senkinek, akkor majd meghirdetem jövőre. amúgy már a felújítás óta 3 motorozás után beleraktam az 500 km-ert ha valakit érdekel a gép akkor az adatlapomon van az msn címem
A gyertya elektrodája amikor "csak ugy" elolvad......na az mitöl lehet?
Ráadásul ma reggel mielött mentem melozni, vmiért kivettem, megvizsgáltam. Hibátlan volt, nem volt félreégve, nem volt taknyos, szép egészséges özbarna volt. Este melobol hazafelé meg tolnom kellett vagy 4 km-t.
Sziasztok!
Milyen gyújtás van az én motoromban? '91es dt 50, vízhűtéses, 6 sebességes.
A szerelőm szerint a gyújtás a ludas abban, hogy nem pörög csk 8000et 5., és 6.ban, de úgy, hogy kb. 7500tól 8500ig van gáz a gyújtással, és a többi fokozatban is megvan ez, csak ott át tud lendülni rajta, utána pedig megint jó. A direkt fokozatokban pedig már nincs ereje átpörögni a hibás részt, és ez a jelenség. Lehetséges ez? Hogy lehet ezt orvosolni? Milyen az a cdi gyújtás?
Előre is köszi, ha valaki felhomályosít!
Mert akkor lehet hogy a fékbetét ennyire kopott vagy az a kis szar amivel lehet állítani a pedált tekert kíjebb