a power baja sztem a potméter ami a kis fekete dobozban van ez érzékeli a power jelenlegi állását ! úgy kell beállítani helyesen hogy azon a kis műanyag karikába amibe a bovdenek csatlakoznak van egy kis "villás " izé na neki kellene egy vonalban lenni a kis lyukkal ami a szelep házán van , de ha leveszitek a kipufogót és ha a szelep egy vonalban van a kipufnyílással akkor jó (az újjad bedugod és érzed hogy mit merre ) ! ha a szelepet kikötitek akkor semmi baja nem lesz a motornak! csak attól füg hogy a szelep állása melyik fordulatszám tartománynak kedvez !
Hello.Hát elméletileg passzol.De nem bizti h a felfogatások jo hejen vannak.Meg ha beleis megy az elektronikai dolgokal gondba leszel.
Én már kisérleteztem hasonloval de az kxvolt és kdxbe akartuk beteni.Belement de valami oknál fogva nem akarta az igazat.
Amugy ha kell én tudok neked 1 dt125ret olcson.Csak bekéne álitani a powerjét.amugy ez 94-95körüli.
Hello mindenkinek.Léci segitsetek.Van a havernak1 dt125r.az a baja h nem tudjuk beállitani a powerszelepet.Állitolag 2kéne csekolnia de minekünk vagy 10et csekkol.Hogy a bánatban kell beálitani?Szétkaptuk az egészet és nem tudjuk h maga a szelep hogyan ál bent a hengerben.Van rajta 1horony és elméletileg annak kéne a dugofelé lenni v merre?Valaki küldjön valami használhato rajzot v adjon tippet.Amugy mi baja lehet a dtnek ha direktre kötjük a powert?...zolienduro@citromail.hu-ide irjatok..
dt lc elöl hátul dobfékes, még nem mono cross hátsó felfüggesztéssel, powerszelep nélkül
dt lcII elöl tárcsa hátul dob, már mono cross hátsó felfüggesztéssel már powerszeleppel
dt-r (végülis lc III) elöl hátul tárcsa, mono cross hátsó felfüggesztés és ez is poweres
egyáltalán nem bonyolult megkülönböztetni őket, mindháromnak más a hengere is, tehát nem lehet összekeverni, legalábbis szerintem
SÜRGŐS A motor 80ccm-es uj berugó és kuplung tengely,új tömitések,,motorikusan kifogástalan.e-h cross gumi+adom hozzá a hátsó indexeket,plusz 1 80as hengert ,tükröket és egy 21‘ felnit!Motorikusan kifogástalan!
Csere érdekel szinte bármire kizárólag robogóra nem!pl: xl 600,350 xt 600,350,crosra,enduróra,
Ugyan itt Vadi uj suzuki cordura "szett" ( gatya +kabát) 110Eft bolti ára 134Eft
Ugyan itt k8-as s-es drz 1.100.000Ft
Érdeklődni e-mailon:baranyai.g.12@freemail.hu
vagy 0630/459-31-12
mondjuk pont ebben az LC2-esben tutira nincs power :) de amugy kár szenvedni odamegy ahhoz a motorhoz valaki amelyik érdekli és megnézi, nem nehéz észrevenni...
Én már kisérleteztem hasonloval de az kxvolt és kdxbe akartuk beteni.Belement de valami oknál fogva nem akarta az igazat.
Amugy ha kell én tudok neked 1 dt125ret olcson.Csak bekéne álitani a powerjét.amugy ez 94-95körüli.
dt lcII elöl tárcsa hátul dob, már mono cross hátsó felfüggesztéssel már powerszeleppel
dt-r (végülis lc III) elöl hátul tárcsa, mono cross hátsó felfüggesztés és ez is poweres
egyáltalán nem bonyolult megkülönböztetni őket, mindháromnak más a hengere is, tehát nem lehet összekeverni, legalábbis szerintem
SÜRGŐS A motor 80ccm-es uj berugó és kuplung tengely,új tömitések,,motorikusan kifogástalan.e-h cross gumi+adom hozzá a hátsó indexeket,plusz 1 80as hengert ,tükröket és egy 21‘ felnit!Motorikusan kifogástalan!
Csere érdekel szinte bármire kizárólag robogóra nem!pl: xl 600,350 xt 600,350,crosra,enduróra,
Ugyan itt Vadi uj suzuki cordura "szett" ( gatya +kabát) 110Eft bolti ára 134Eft
Ugyan itt k8-as s-es drz 1.100.000Ft
Érdeklődni e-mailon:baranyai.g.12@freemail.hu
vagy 0630/459-31-12
Informatív Kérdés : szerintetek 92 es 125 yz blokkja passzolna e az én ugyanazon évjáratú dt 125r hez. ránézésre ugyan az ! vagy ?
holnap világosba csinálok róla képeket
meg a kipufogóról is