Na hali mindenkinek.
Az én motoromat most műszakiztatom le és yamaha szalonba vittem be hogy ott ami olyan azt kicseréljék meg minden. Meg gondoltam ha oda viszem akkor megemlítem a folytás kivételét is.
Azt mondták hogy a kipuffban lehet folytás meg elektronikussan lehet visszafolytva. Az az elektronikus folytás most a power vagy mi? Mert olvastam vami olyat is hogy valamely kábelt kell kikötni vagy mitom én.Szerintetek mi lehet az az elektronikus folytás?
Mert tuti van benn valami még a motorba mert 100-110 nél tobbet nem megy és nagyon érezhető hogy még menne főleg 6. sebességban.
Amúgy a DT80 LC-éknél is letud menni a víz a hengertalphoz a tőcsavarok mellett. Jártam már úgy, hogy gagyi anyagból csináltam oda tömítést, és szépen gyönygözött a víz. De a spirálfüzet borító eddig mindig bevált
ha jól értem akkor asztmondod hogy a dt-n rozsdamentes a tárcsa.
na ezt tudom cáfolni, legalábbis az enyémen nem az van, és szerintem ez még gyári.
kb 1-1,5 hétig első fékbetétek nélkül közlekedtem, (vártam hogy ideérjen a postával). kapott vizet is, és láss csodát egy pár nap után elkezdett rozsdásodni.nem kicsit lepődtem meg, de ez van
:D
Pedig szerintem a Dt-ken alapból olyan van!
Kezd el locsolgatni a motoron lévőt meg egy autóét,és nézd meg melyik rozsdásodik hamarább!
Épp azért tesznek rozsdamenteset,mert ugye az valami króm+wanádium ötvözet,hogy nagy hőterhelést is kibírjon.Nem hiszem hogy egy ilyen vastagságú normál összetételű acéltárcsa kibírna,azaz nem deformálódna vagy ne kezdene el füstölni,de inkább vetemedne a hő miatt!
sziasztok
még mindig nem kaptam választ arra h szerintetek miért csak 7500at pörög a 80as DT-m? Mert sokkal többet kéne neki, de egyébként szépen megy, indul első rugásra. Nemtudom h merre induljak!
Légyszíve akinek van ötlete, vagy már találkozott hasonlóval írjon!
Nah az első fék az, amivel pont nem kísérleteznék!
Hátsónak talán elmegy, de ha az elsőnél van vmi gebasz, akkor ott csak a JÓ ISTENben bízhatsz, h nehogy egy fa vagy kamion segítsen megállni. Amugy én nem tudok rozsdamentes féktárcsákról, legalább is nem hallottam, h motoron rozsdamentes cuccból legyen. F1ben vannak kerámia fékek, vagy mi a gyík...
Az is lehet,hogy be van rohadva a dugattyú a féknyeregben!
Egyszerű,pl. franciakulccsal,vagy valami nagyobb fogóval benyomod teljesen (előtte körbe a peremnél csavarlazítót fújj!),aztán valami fadarabot vagy valaminek a nyelét bedugod a dugó elé,azaz mikor a féket elkezded taposni,akkor a dugó nehogy kijöjjön,mert elfolyik a fékolaj.Aztán ezt eljátszod addig amíg könnyen nem tudod mozgatni befelé a dugót.
Kicsit bonyolultra sikeredett,természetesen ezt mind kivett keréknél ill. fékbetétmentes nyereggel csináld!
És a féktárcsa nem acélból készül.....
Az én motoromat most műszakiztatom le és yamaha szalonba vittem be hogy ott ami olyan azt kicseréljék meg minden. Meg gondoltam ha oda viszem akkor megemlítem a folytás kivételét is.
Azt mondták hogy a kipuffban lehet folytás meg elektronikussan lehet visszafolytva. Az az elektronikus folytás most a power vagy mi? Mert olvastam vami olyat is hogy valamely kábelt kell kikötni vagy mitom én.Szerintetek mi lehet az az elektronikus folytás?
Mert tuti van benn valami még a motorba mert 100-110 nél tobbet nem megy és nagyon érezhető hogy még menne főleg 6. sebességban.
na ezt tudom cáfolni, legalábbis az enyémen nem az van, és szerintem ez még gyári.
kb 1-1,5 hétig első fékbetétek nélkül közlekedtem, (vártam hogy ideérjen a postával). kapott vizet is, és láss csodát egy pár nap után elkezdett rozsdásodni.nem kicsit lepődtem meg, de ez van
Pedig szerintem a Dt-ken alapból olyan van!
Kezd el locsolgatni a motoron lévőt meg egy autóét,és nézd meg melyik rozsdásodik hamarább!
Épp azért tesznek rozsdamenteset,mert ugye az valami króm+wanádium ötvözet,hogy nagy hőterhelést is kibírjon.Nem hiszem hogy egy ilyen vastagságú normál összetételű acéltárcsa kibírna,azaz nem deformálódna vagy ne kezdene el füstölni,de inkább vetemedne a hő miatt!
Ha az a baja, amit Csoola mond, akkor javaslom, hogy vegyél rá egy Giannelli rezót. Itt árulták 7ezerért, ha kell segítek megkeresni.
hengernél van leszükitve a csö átméröje
még mindig nem kaptam választ arra h szerintetek miért csak 7500at pörög a 80as DT-m? Mert sokkal többet kéne neki, de egyébként szépen megy, indul első rugásra. Nemtudom h merre induljak!
Légyszíve akinek van ötlete, vagy már találkozott hasonlóval írjon!
Leszeretném rendszámnoztatni a mocimat de a német papirai vannak meg!Mennyibe fájna sztetek?meg nem kell a német adásvételi nem?
.......annyit kérek, hogy a súlyosan értelmi fogyatékosok kiméljenek.......
Hátsónak talán elmegy, de ha az elsőnél van vmi gebasz, akkor ott csak a JÓ ISTENben bízhatsz, h nehogy egy fa vagy kamion segítsen megállni. Amugy én nem tudok rozsdamentes féktárcsákról, legalább is nem hallottam, h motoron rozsdamentes cuccból legyen. F1ben vannak kerámia fékek, vagy mi a gyík...
hogy bírja a melegedést nem hullámosodik be ?
Egyszerű,pl. franciakulccsal,vagy valami nagyobb fogóval benyomod teljesen (előtte körbe a peremnél csavarlazítót fújj!),aztán valami fadarabot vagy valaminek a nyelét bedugod a dugó elé,azaz mikor a féket elkezded taposni,akkor a dugó nehogy kijöjjön,mert elfolyik a fékolaj.Aztán ezt eljátszod addig amíg könnyen nem tudod mozgatni befelé a dugót.
Kicsit bonyolultra sikeredett,természetesen ezt mind kivett keréknél ill. fékbetétmentes nyereggel csináld!