Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor a látható rozsda jött elő pár nap alatt.
Sziasztok valaki nem tudna adni yamaha dt 80 mx kapcsolási rajzot ?
én hülyeség nélkül kérdem h miböl készül? mert én nem tudom :)
Rozsdásodási idő, körülbelül 15 perc....
És a féktárcsa nem acélból készül.....
Na hali mindenkinek.
Az én motoromat most műszakiztatom le és yamaha szalonba vittem be hogy ott ami olyan azt kicseréljék meg minden. Meg gondoltam ha oda viszem akkor megemlítem a folytás kivételét is.
Azt mondták hogy a kipuffban lehet folytás meg elektronikussan lehet visszafolytva. Az az elektronikus folytás most a power vagy mi? Mert olvastam vami olyat is hogy valamely kábelt kell kikötni vagy mitom én.Szerintetek mi lehet az az elektronikus folytás?
Mert tuti van benn valami még a motorba mert 100-110 nél tobbet nem megy és nagyon érezhető hogy még menne főleg 6. sebességban.
Amúgy a DT80 LC-éknél is letud menni a víz a hengertalphoz a tőcsavarok mellett. Jártam már úgy, hogy gagyi anyagból csináltam oda tömítést, és szépen gyönygözött a víz. De a spirálfüzet borító eddig mindig bevált
ha jól értem akkor asztmondod hogy a dt-n rozsdamentes a tárcsa.
na ezt tudom cáfolni, legalábbis az enyémen nem az van, és szerintem ez még gyári.
kb 1-1,5 hétig első fékbetétek nélkül közlekedtem, (vártam hogy ideérjen a postával). kapott vizet is, és láss csodát egy pár nap után elkezdett rozsdásodni.nem kicsit lepődtem meg, de ez van
:D
Pedig szerintem a Dt-ken alapból olyan van!
Kezd el locsolgatni a motoron lévőt meg egy autóét,és nézd meg melyik rozsdásodik hamarább!
Épp azért tesznek rozsdamenteset,mert ugye az valami króm+wanádium ötvözet,hogy nagy hőterhelést is kibírjon.Nem hiszem hogy egy ilyen vastagságú normál összetételű acéltárcsa kibírna,azaz nem deformálódna vagy ne kezdene el füstölni,de inkább vetemedne a hő miatt!
Toshi!
Ha az a baja, amit Csoola mond, akkor javaslom, hogy vegyél rá egy Giannelli rezót. Itt árulták 7ezerért, ha kell segítek megkeresni.
7500öt azért pörög, mert fojtva van, gondolom németböl származik a tied is, ahogy anno az enyém is
hengernél van leszükitve a csö átméröje
annyi kérdésem van még, h mennyiért lehet venni a DT bal oldalári olyan idomot, mint ami a jobb oldalon a hűtőé, csak azért h szimmetrikus legyen
sziasztok
még mindig nem kaptam választ arra h szerintetek miért csak 7500at pörög a 80as DT-m? Mert sokkal többet kéne neki, de egyébként szépen megy, indul első rugásra. Nemtudom h merre induljak!
Légyszíve akinek van ötlete, vagy már találkozott hasonlóval írjon!
Köszönöm szépen
Sziasztok! Yamaha Dt 50es-hez van valakinek kilométeróra számlapja?! Ilyen mint a képen...csak 50 es DT-hez?! Ha igen írjon már légyszíves! Köszi!
Hali!
Leszeretném rendszámnoztatni a mocimat de a német papirai vannak meg!Mennyibe fájna sztetek?meg nem kell a német adásvételi nem?
akkor nézd meg nagyvason, van olyan hogy fékbetétek rozsdamentes acél tárcsához.
A csavarok a leg gizdábbak......!


.......annyit kérek, hogy a súlyosan értelmi fogyatékosok kiméljenek.......
Amúgy nagyon faint! Plazma-, lézer- vagy vízvágó?
Nah az első fék az, amivel pont nem kísérleteznék!
Hátsónak talán elmegy, de ha az elsőnél van vmi gebasz, akkor ott csak a JÓ ISTENben bízhatsz, h nehogy egy fa vagy kamion segítsen megállni. Amugy én nem tudok rozsdamentes féktárcsákról, legalább is nem hallottam, h motoron rozsdamentes cuccból legyen. F1ben vannak kerámia fékek, vagy mi a gyík...
hehe most látom a "yamaha" feliratot
Fasza lett bár én nagyobb ablakokat vágattam volna rá
hogy bírja a melegedést nem hullámosodik be ?
gyerekek csinálniiiiiiiii féktárcsát. yamaha desing.höálló rozsdamaentes acélból
Az is lehet,hogy be van rohadva a dugattyú a féknyeregben!
Egyszerű,pl. franciakulccsal,vagy valami nagyobb fogóval benyomod teljesen (előtte körbe a peremnél csavarlazítót fújj!),aztán valami fadarabot vagy valaminek a nyelét bedugod a dugó elé,azaz mikor a féket elkezded taposni,akkor a dugó nehogy kijöjjön,mert elfolyik a fékolaj.Aztán ezt eljátszod addig amíg könnyen nem tudod mozgatni befelé a dugót.

Kicsit bonyolultra sikeredett,természetesen ezt mind kivett keréknél ill. fékbetétmentes nyereggel csináld!
Hát ha nem levegős(felkeményedik pumpálásra) és kő kemény félúton és blokkol a kerék akkor a fékpofára gyanakszom avgy arra az állító csavarra.
aha olyan jah hogy félig lenyomom és onnan fog