Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem hogy a membránnal fojtanák,inkább annak a gázreakciónál van nagy szerepe!
Határoló meg azért kell bele,hogy ne libegjen összevissza,mert akkor meg ront az áramláson,így a határolónak felfekszik és kész.
Amúgy ha valaki nem bízik a jó beállításban a határolónál,az Users Manual-ban benne van hogy mekkora távolságra kell lennie a fémhatárolónak.

Olilaci!
Ok,megnézem,gondolom 6.-ban gondoltad! :P
Bár legközelebb szerintem kedd lesz az a nap,remélem hogy rá tudok pattanni,meg ha nem esik.
Hehh megvan!
http://dt125.de/dt125/Mainpage...
Fent Werkstatt, utána bal oldalon Entdrosselung.
Valaki fizetni akar a hasznos infókért ne tartsa magát vissza!
http://dt125.de/
Itt valahol le van írva a elektromos fojtás kiiktatása, de sajnos régen járt erre Kawa550, ő értett németül, és elmesélte, h hova kell kattintgatni. Szét kell vágni vmi vezetéket, és vmit máshova kell kötni asszem...
A kipuff fojtás is le van írva (fényképezve) habár én nem vagyok biztos abban, h rezonátor belsejében tényleg van folytás. Illetve a rezonátor nyakánál van/lehet egy szűkítés (egy behegesztett csődarab), na az a fojtás a kipuffban. Illetve ha el van tömödve, kokszosolódva, akkor azt is folytásként említhetjük.

120-nál az enyém se ment többet soha. Sztem nem is kell többet várni tőle, ez egy endúró, nem egy burkolatos sportmotor. Pláne hogy nem egy 160-as tuning henger van rajta... (megjegyezném, h láttam 160as polini szettet poton 400euróért vhol a neten)

13.000? Ugyan már... Kíváncsi lennék, h 20% belül van-e a "csalása" az órának. Ha valaki ismeri egy kicsit a DT karakterisztikáját, akkor tudja, h 9ezertöl már jelentős letörésbe kezd a nyomatékgörbe! Hiába forog 13ezret, ha annyi nyomaték sem marad, mint alapjáraton... Amúgy meg a 13ezer nem kicsit fájna a DT-nek. Egyhengeres, iszonyatos erők lépnek fel akkora fordulaton. Nem R1, és nem is GSX-R...
/Nah itt jönne egy mese, a kőkorszaki kísérletezésről. Kezdetekben próbálkoztak 50ccm-es 2-3-4 hengeres motorokkal, 125ös 3-4 hengeres masinákkal. Nem váltak be, a szélsőséges használati fordulattartomány és a fogyasztás és a rövid élettartam miatt. Asszem az 50ccm-es 3 hengeres 15.000-23.000 fordulatig volt használható. Nem is terjedtek el... Hálistennek /

És amit még sohasem láttam itt fórumon. Nem lehet véletlenül, h a Pillangó szelepnél (membránnál) van a fojtás? ugyan is ott ugye van egy határoló lemez. Namost ezzel a lemezzel a lehető legegyszerűbben fojtható egy motor. Amikor kéne a benzin rendesen, akkor hiába a nagy fúvóka, meg anyámkínja tuning, ha egyszer a szívó oldalon nem tud elég cuccot beszívni...

Off: Qva jó, h az összes fojtást LY-vel írtam először! amugy meg --
Sziasztok! Tud valaki eladó óracsoportot komletten 125 ös höz? Elsetleg supermoto kereket? (egy van a vaterán de az törött kerék)
Köszi a tájékozatást!
Szia Koyo! Ha ráérsz légyszi nézd meg, milyen fordulaton megy 80-at! Kopott gumim volt (4.10-18 Barum) és kb 6100\p volt a nyolcvan, most tettem rá új gumit (4.10-18 Mitas Semmi \ vagy ilyesmi) és 6600körül megy 80-at. Nem tudom,hogy lehet ennyivel kissebb az új gumi. Köszi.
Power szelep azért van benne,mert az magát állítja a motor fordulatszámához,azaz kis fordulaton valamennyit zár,nagy fordulaton teljesen kinyit,de ez azért van hogy mindig a motorhoz mérten a legnagyobb teljesítményt tudja a gazdája kihozni belőle.

Lehet hogy van a kipuffban fojtás,de most azzal babrálni,szét kell vágni,visszahegeszteni........

Elektronikus szabályzás is lehet,bár arról nem nagyon tudok sokat,de ha jobb enyémet is megfogja a 110,de nekem nem kell több,nem is tudom hol kihasználni,terepen meg a 60 is elég merész sokszor!Inkább én úgy vagyok hogy a falon is menjen fel,nem hogy végre leelőzzek mindenkit,de sok rejlik a kompresszió/motor kopottságában,enyém már eléggé hajtott (előző gazdája),illene dugót cserélnem,vagy fúratnom,akkor biztos erősebb lenne enyém is.

elektronikus szabályzásról annyit,hogy egy német oldalon olvastam,hogy valamit henkeltek a gyári CDI-vel,vagy tuning cdi-t raktak bele,aztán bármelyik fokozatban leforogta a 13-at.
Nem kell hézagolni. Mert a simson az felül hézagolt annak alul mozog szabadon jobbra-balra a hajtókar. A Dt/Rd meg az újjab motorok mind alul hézagoltak.
Jah és mielőtt felfűzöd a gyűrűket a dugóra, derékszögeld a motort....
Ki tudja miért volt szétszedve...
Nem kell hézagolni, ezt már Én is végigjártam már....
Rakd össze nyugodtan...
Hali .
Akkor valaki tudja a választ az előbbi kérdésemre? 18421]
Sziasztok!
Kellene nekem egy dt 125 CDI, és egy power vezérlő szervómotor 89-97 évjárat.
Ha valakinek van működö és eladó, akkor kérem keressen meg.
30/ 47 47 051
Már nem emlékszem tutira, de nem hiszem,hogy szélesebb lett volna.
És neked is olyan széles volt mint a hajtókar vagy egy picit szélesebb?
Nekem nem volt hézagoló sem a DT-ben, sem az RD-ben. Én is méret alapján vettem bele tűgörgőt, de a méretet már sajnos nem tudom.
Sziasztok!Vettem egy yamaha rd 80-at!Le van szedve a henger mert fúrva volt és nem lett összerakva.Megvan hozzá az új dugó, gyűrű, meg csapszeg de a tűgörgő nincs meg.Elhagyta a gyerek.Ebbe ugyanaz a blokk van mint a 80-as vízhűtéses dt-kben.Szeretném ha segítenétek mert vettem tűgörgőt Suzuki Katana robogóét hozzá, méretileg stimmel is persze hisz azt lemértem, de nem tudom hogy kell-e hézagoló gyűrű mellé a csapszegre.Simsonnál kell hogy megvezesse, itt amit vettem az pont olyan széles mint a hajtókar és nem tudom hogy jó így vagy sem.Egy kis hely marad a dugóban és el tudna mozdulni egy nagyon picit oldalra.kb 0.4-0.5 mm. Pontos kérdésem az hogy gyárilag jár-e ide hézagoló alátét vagy pedig a gyári tűgörgő szélesebb egy picit a hajtókar szélénél?Vagy nem kell semmi? Válaszotokat nagyon köszönöm!Üdv:Misi
Jól tudod, viszont a beállítást meleg motornál végezzük....
Sok levegő, beállított benzin-mennyiséghez= szegény keverék
Az igaz hogy hidegben, hűvös időben jobban megy, de ha mínusz van ,legalább nem fagy le a karbiban a benzin....
Melegben azért nem olyan rugalmas a gyorsulás, mert kevesebb az égéshez elegendő oxigén a éterben....
az optimális levegőhőmérséklet az nem a hidegebb?minnél hidegebb annál kisebb a térfogata, tehát adott térfogatba a hidegebb levegőből több fér be =- több oxigén =- nagyobb robbanás =- nagyobb teljesítmény
Inkább hamarább éri el a beáramló keveréklevegő az optimális hőmérsékletet.
Az kérlek karburátorfűtés!
Viccet félretéve, ha a 2 fekete csőre gondolsz, ami a hengerfejre megy, akkor abban hűtővíz kering. Hidegben hamarabb melegszik be a moci.
Helló! Én tegnap előtt égettem ki az egész kipufogó rendszert. Kicsit viccesen fog hangzani, de a begyújtottam a nyársalót és beleraktam mind a két részét, utána megy kifujattam levegővel.Rengeteg minden kijött belőle. De a legjobb megoldás , ha dobkályhában égeted ki mert akkor az egész átmelegedik, és izzik. Jó szórakozást :)
Sziasztok! Az elmúlt napokban vettem egy 125 ös DT-t, most még ismerkedek a típussal, de nem tudom mire vélni a karbiból kijövő két csövet ami a hengerre megy... Mi lehet ez ?
Nagyon értesz hozzá, nem tagadom....
Egy hír: a fűnyíró kését, sima egyszerű, vaslemezből vágják....
Ergo: ha fogsz vele egy kavicsot inkább hajlik meg deformálódik, minthogy elpattanjon mert annyira szarrá van eddzve...és nem törik ketté, és nem áll bele a fejedbe....
Ebből már volt is baleset...az ember a fűrészgép lapjából csinált kést a fűnyíróra.....kb 3-4 éve
Én csak a lányát sajnálom akit eltemetett a hülyesége miatt....
Amúgy meg sima szürkeöntvény a tárcsa is....törd ketté...

Ami vasszerű az mind acél!
Ergo ami nem az öntöttvas!
Az öntöttvas/vas annyira rideg szar anyag,hogy az nem nagyon jó sok mindenhez,elpattan/törik hamar,ezért csinálnak acélt belőle,vagy+ötvözik sokmindennel.

Azt meg nem hiszem hogy porcelánból,vagy kevlárból itt valakinek lenne tárcsája!
:S
Hát nem tudom kinek miből van,de az enyém nem rozsdásodik,annyit lehet rajta látni mosás után,hogy ahol a betét volt ott folt van,ami arról lejött.

De igazatok van,mert időközben jutott eszembe,hogy előző tulaja cserélte első-hátsó tárcsát amikor még használta,és mondta hogy nem gagyi dolgokat vett rá,pl. mind2 tárcsára Ferodo betétek,akármilyen melegek akkor is jól fognak.

De valahol régebben keresgéltem Dt alkatrészeket,és találtam valahol webshopban olyat,hogy sima edzett acél,vagy rozsdamentes tárcsa,előző 18-20e/db míg a második bő egy tízessel drágább volt.
Úgyhogy megragadt a rozsdamentes acél,meg hogy nekem nem rozsdál.