Ha gyenge volna, akkor 6.ban nem kellene hamarabb elfogynia, mint 5.ben? Ez nagyjából ugyanott csinálja. A siebert azért átrakom, nézzük mit csinál. Kösz az ötleteket!
dt 80-ashoz 1985-ös kiadás valaki tudna nekem a blokkról mutatni,vagy belinkelni robbantott ábrát? mert van egy távtartó amit az istené nem tudom hova kell rakni:S köszi
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a DT-ből bal hátul a tartályból folyik a víz...!? Ennek mi lehet az oka? Ami mutatja a víz C°-át az még félig sem megy fel!? Köszi előre is!
Mindenkinek...............
Ha nem forog ki a motor magasabb tartományban, direkt fokozatban, viszont az összes fokozatban kiforgatható, tényleg nincs benne erő....
2 ütemű tuning.....:
- próbáljátok a subertűt egy rovátkával feljebb helyezni....
Ezeknél általában 5 rovátka található, és a középső a gyári beállítás...
Alulról a 2.-ba helyezzétek a seagert, hogy magasabbra emelje a tűt....Ergo...:
-több benzint kap adott tolattyúnyitáskor adott levegőhöz...
Mindenkinek sok sikert, aki ilyen problémával küzd....
Széles utat mindenkinek....
Ennek nincs köze a rángatáshoz. A grafikonokon az olvasható le, hogy az egyes fokozatokban milyen sebesség párosul milyen fordulathoz. Ha fordulati tiltás lenne, akkor azt minden sebességi fokozatban( sőt üresben is) csinálná. Én ilyen rángatásoknál először mindig a gyertya, gyertyapipa, gyújtókábel hármasnál kezdem.
Nekem 80 LC II detto ugyan ezt produkálja. Frissen lett generálozva, tehát nem hinném, hogy az erö fogyna el belöle. Olyan, mintha nem kapna szikrát rendesen, v üzemanyagot. De ha visszaveszem, akkor ujra megy, huz, mint az ökör.
Burgmannal mértük többször is, ugyan azon az uton (M5 bevezetöje), 80-85 nél torpan meg a kincsem, pedig az elözmények nem erre engednek utalni.
Parajelenség
Amugy én, ha nem vmi elektronikai tiltás esetleg, akkor a kipufogora gyanakszom. Ha vkinek van ötlete, megoszthatá velünk
Üdv Mindenkinek!
Van egy dt 50 lc-m, '91-es. Mitől lehet az, hogy5., 6.ban nem pörög csak 8000ig? Itt szaggatva, rángatva áll meg. A többi fokozatban elmegy 12000ig. Van hogy elengedi 8500ig, van hogy csak 7200 (pl. szembeszélben). Ha leveszem az első lánckereket, akkor 6.ban is forog 12000ig. Az eladó szerint elektronikusan van lefojtva, de a yamaha szervízben nem hallottak ilyenről. A motor egyébként jól húz, még 7500as fordulatnál is, tehát nem hinném, hogy az ereje fogyna el.
Volna valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Hiba ez, vagy így normális?
service manual DT80 LC/LC II
köszönet ezuton is aki feltöltötte!