Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

parancsolj..... bár nem az enyém, hanem a "miénk" :)
service manual DT80 LC/LC II
köszönet ezuton is aki feltöltötte!
Ha gyenge volna, akkor 6.ban nem kellene hamarabb elfogynia, mint 5.ben? Ez nagyjából ugyanott csinálja. A siebert azért átrakom, nézzük mit csinál. Kösz az ötleteket!
K4! neked nincs véletlen robbantott rajzod dt 80-as lc2-es blokkról? nagyon sokat segítenél vele:)
Volt hasonlo gondom generál után. A hengerfejet kellett utánnahuzni, ezzel nekem meg is oldodott a problémám.
Egy probát megér :)
Beledolgozik a henger. Jó esetben csak hengerfejtömítés, rosszabban repedés is lehet.
Helló!

dt 80-ashoz 1985-ös kiadás valaki tudna nekem a blokkról mutatni,vagy belinkelni robbantott ábrát? mert van egy távtartó amit az istené nem tudom hova kell rakni:S köszi
Ez persze csak akkor,ha megyek vele...
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a DT-ből bal hátul a tartályból folyik a víz...!? Ennek mi lehet az oka? Ami mutatja a víz C°-át az még félig sem megy fel!? Köszi előre is!
Én is annál kezdeném de mivel csak direkt fokozatban csinálja, nagyobb menetszélnél, ahol kell az erő, nomeg az üzemanyag, úgy lőném ezt a tervet....
Mindenkinek...............
Ha nem forog ki a motor magasabb tartományban, direkt fokozatban, viszont az összes fokozatban kiforgatható, tényleg nincs benne erő....
2 ütemű tuning.....:
- próbáljátok a subertűt egy rovátkával feljebb helyezni....
Ezeknél általában 5 rovátka található, és a középső a gyári beállítás...
Alulról a 2.-ba helyezzétek a seagert, hogy magasabbra emelje a tűt....Ergo...:
-több benzint kap adott tolattyúnyitáskor adott levegőhöz...
Mindenkinek sok sikert, aki ilyen problémával küzd....
Széles utat mindenkinek....
Ennek nincs köze a rángatáshoz. A grafikonokon az olvasható le, hogy az egyes fokozatokban milyen sebesség párosul milyen fordulathoz. Ha fordulati tiltás lenne, akkor azt minden sebességi fokozatban( sőt üresben is) csinálná. Én ilyen rángatásoknál először mindig a gyertya, gyertyapipa, gyújtókábel hármasnál kezdem.
Ez esetleg segithet a megoldás megtalálásában? sry, de ez nekem bussmanul van
Nekem 80 LC II detto ugyan ezt produkálja. Frissen lett generálozva, tehát nem hinném, hogy az erö fogyna el belöle. Olyan, mintha nem kapna szikrát rendesen, v üzemanyagot. De ha visszaveszem, akkor ujra megy, huz, mint az ökör.
Burgmannal mértük többször is, ugyan azon az uton (M5 bevezetöje), 80-85 nél torpan meg a kincsem, pedig az elözmények nem erre engednek utalni.
Parajelenség
Amugy én, ha nem vmi elektronikai tiltás esetleg, akkor a kipufogora gyanakszom. Ha vkinek van ötlete, megoszthatá velünk
Nekem is ez jutott eszembe először, de azt írja " szaggatva, rángatva áll meg". Ez ellent mond ennek.
Valószinű hogy nincs annyi ereje hogy 5 és 6 ba kipörögjön addig.....
Üdv Mindenkinek!
Van egy dt 50 lc-m, '91-es. Mitől lehet az, hogy5., 6.ban nem pörög csak 8000ig? Itt szaggatva, rángatva áll meg. A többi fokozatban elmegy 12000ig. Van hogy elengedi 8500ig, van hogy csak 7200 (pl. szembeszélben). Ha leveszem az első lánckereket, akkor 6.ban is forog 12000ig. Az eladó szerint elektronikusan van lefojtva, de a yamaha szervízben nem hallottak ilyenről. A motor egyébként jól húz, még 7500as fordulatnál is, tehát nem hinném, hogy az ereje fogyna el.
Volna valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Hiba ez, vagy így normális?
gecii szép motor
grat hozzááá
eladó!
Nem rossz, először azt hittem igazi
Korábban működött? Talán szétszedted, és azóta van vele gond? Jó lenne tudnom, mert csak így tudnék segíteni.
nekem csak ezzel a zölddel kéne
kössz a válaszokat
na valahogy így képzeltem el a motoromat, ja és persze nem ilyen hülye zöld színnel, hanem vmi szebbel... szerintetek milyen?