Vettem egy Suzuki Dr 600 as baszást, holnap teszek fel róla képeket
egyik szelep beszakadt,dugó megrepedt, hengerfej is kapott...
új kramanc a garázsba
köszi, ezt egyrészt ismerem, másrészt nem ez lett volna a fö kérdés, amugy az egyik oldala fém, a másik müanyag, megprobálom még azt amit irtam, de szerintem ujat kellene venni mert nem fogja birni a strapát
hmm, nem tudom, apáméknál van valami komolyabb cucc, a Ford Fiestára ragasztotta a müanyag díszcsíkot vele, azt mondta hogy mindent megfog, lehet megkérem hogy tarháljon nekem egy keveset
A pillanatragasztónak a nevében is benne van,hogy csak 1 pillanatig ragasztja meg . Szerintem a kétkomponensű ragasztók (uverapid, eporapid) jók lehetnek erre. Nem tudom, most milyet lehet kapni.
na srácok itt van egy pár kép a full generálos dt-ről. a matricákat én csináltam rá. a motorban új minden, kicsit dinamikusabb, jobban húz, mélyebb a hangja...
:P
Nem nagyon kellene annak kijönnie,mert ha belegondolsz minek van rajta a menet,meg a bowden végén a "meneteskupak",amivel ráhúzatod.
Le kellene csavarni a réz dolgot,aztán valami ragasztóval vissza a helyére,vagy + a helyén körbe (gondolom alu) pontozóval/csavarhúzóval megütögetni, annyit deformálódik az alu hogy aztán beleszorítja a rezet pl.,de ezt csak akkor ha beletetted a réz cuccot!
Dark:
-Az a genyó ami szétkenődik, az ugyanolyan paszta, amivel be lehet kenni a hengerfejtömítést.....
Kérdés:- mi van, ha a tömítésen nincs "genyó"?
- hogy égne le a paszta, ha 300 C-fokig hőálló, és a
vízhűtéses motor, 90 C-fokon üzemel?
Gondolkozz kérlek, mielőtt hozzászólsz.....bár ezt tőled msn-en tapasztaltam már......
oksa :)
Dt125 LC-hez keresek power szelep vezérlő elektronikát.Valaki tudna nekem ebben segiteni?
egyik szelep beszakadt,dugó megrepedt, hengerfej is kapott...
új kramanc a garázsba
Amugy nem vagy felvéve nekem msn-re szerintem keversz valakivel...
250.000 ft 1989-es
20 3911529
Nem nagyon kellene annak kijönnie,mert ha belegondolsz minek van rajta a menet,meg a bowden végén a "meneteskupak",amivel ráhúzatod.
Le kellene csavarni a réz dolgot,aztán valami ragasztóval vissza a helyére,vagy + a helyén körbe (gondolom alu) pontozóval/csavarhúzóval megütögetni, annyit deformálódik az alu hogy aztán beleszorítja a rezet pl.,de ezt csak akkor ha beletetted a réz cuccot!
-Az a genyó ami szétkenődik, az ugyanolyan paszta, amivel be lehet kenni a hengerfejtömítést.....
Kérdés:- mi van, ha a tömítésen nincs "genyó"?
- hogy égne le a paszta, ha 300 C-fokig hőálló, és a
vízhűtéses motor, 90 C-fokon üzemel?
Gondolkozz kérlek, mielőtt hozzászólsz.....bár ezt tőled msn-en tapasztaltam már......
annak a rézszinü fosnak ki szabad jönnie? mivel lehet visszafogatni a helyére?