hello aholy.Nekem volt dt125 aminek 49volt bele domboritva a hengerbe.Tök mind1 h mi van a 49elöt mert a zsaru ugyis a számot nézi.Legalábis nekem mikor elkapot azt nézte.Nemis kötözködöt h ez 125ös tök leszrta .Azal at elöte levö feliratal meg föleg nem törödöt.Ha kérdi megmondod h te nemtudod igy veted v kamulsz valamit.Ugysetudja bizonyitani az ellenkezöjét.
amugy ez a hengeres átütés engemis érdekel.Ki az illetékes és mennyiért?
Hello 09norbi.Dt80lc2est probálj meg venni.jo gépek nekem volt 2öis.amugy árban ne hagyd átvágni magad mert lehuznak.Max130at adj érte de még ezis kicsit sok.bár ha nem csörög és 4edikben bekapcsol az a suhogohang akkor ér enyit.
Jol nézd meg föleg a blokkot twlokat mert ha nyikorog a hátso telo akkor már csak 120 jobbik esetben.De csak azért mert szétbarmolták a telot és az elöb v utobb cserélni kell ami 20ezerft.
A motor elején a lámpa mögöt kell lenie 1 fém táblának amin az évjáratvan ha ijen nincsen rajta akkor tuti nem az az évjárat aminek hirdetik.De tök könyü rájönni a dt felirat szinéböl meg a motor szinéböl.Ha részleteseben érdekel a dolog keressmeg miwipen Németh zoltán-várpalota.
Hello.az rmx elégé pörgös kis versenyenduro az nem rossz.De a dt nagyon strapa és idöt álo gép.Bár nem valami pörgös .Trepen kicsit gyér.Jobban ajálom adt80ast de ugy h 50es van a hengerbe ütve és a papirokon is az van.Nekem volt 2is meg 1 125ösis aminek 50volt a hengerbe.Elkaptak a jardok belese kötötek.
szoval inkáb dt80ast vegyél mint 50est.amugy az rmx hez nem negyon kapsz alékatrészt.Dt hez majdnem minden boltban hoznak cuccott.
Nézd meg az adatlapomon nekem is az an a 2001-es yz sárvédője pont jóó a lukak is ugyan ott vannak és hátúl nem ér bele és 4500 ba fáj az szerintem nem sok érte
Halihó!
Az a réz baszás az enyémbe egy acél csappal volt rögzítve, a Tiéden is látszik a horony, ami valószínűleg akkor keletkezett, amikor megforgott a csap ellenében. Nézd me, hogy meg van e a csap hely kb. 1,5 mm. Szerintem azt pótold, mert tartósabb lesz mint a ragasztós és bontható is.
Jó pihenést!
Véleményem szerint, 50es endurot nem érdemes venni, mert a simson is erősebb nála. Max annyiban jobb, hogy magasabb a váz, és terepen sokkal kényelmesebb. Lehet a simson "szervízigényesebb", de a cuccok is sokkal olcsóbb hozzá.
Hello kovi1446!
Az a "légszűző" gumi, csak egy szívászajcsökkentő, baja tőle nem lehet, mert semmiféle szűrő nincs benne. Sőt, ha még kiveszed, és a légszűrőházon nagyobbra vágod a lukat, sokkal mélyebb hangja lesz gázhúzásnál.
UI.: a sportlégszűrő használata a legegyszerűbb motortuning. Ja, és légszűrő
Hello !
ÉN azt szeretném megkérdezni Van nekem egy dt 125 re és azon tudjátok van légszűzőgumi ilyen megtört.
Hogyha azt kiveszem akkor sokkal jobb hangja lesz és azt szeretném megkérdezni hogy attól lesz-e valami baja a motornak ?
DT50 LC-hez keresek a hátsó kerékbe küllőt. A Yamaha készletben adja. Ha valakinek volna fölösleges, az válaszoljon!
Elado vámpapirt nem tudtok nem baj ha kivan töltve,mert azt könnyü eltüntetni.
amugy ez a hengeres átütés engemis érdekel.Ki az illetékes és mennyiért?
Jol nézd meg föleg a blokkot twlokat mert ha nyikorog a hátso telo akkor már csak 120 jobbik esetben.De csak azért mert szétbarmolták a telot és az elöb v utobb cserélni kell ami 20ezerft.
A motor elején a lámpa mögöt kell lenie 1 fém táblának amin az évjáratvan ha ijen nincsen rajta akkor tuti nem az az évjárat aminek hirdetik.De tök könyü rájönni a dt felirat szinéböl meg a motor szinéböl.Ha részleteseben érdekel a dolog keressmeg miwipen Németh zoltán-várpalota.
szoval inkáb dt80ast vegyél mint 50est.amugy az rmx hez nem negyon kapsz alékatrészt.Dt hez majdnem minden boltban hoznak cuccott.
Segitséget szeretnék kérni yamaha dt 80mx-nél nem müködik a kuplungom nem képes kinyomni és ne mtudom mi tévö legyek vele.
megnéztem a motorod, jobban néz ki így, mint az eredetivel.
asszem hamarosan én is beruházok egyre.
dt 125-re rálehet tenni az yz első sárvédőjét?
dt125r-ben hány bar kompressziónak kéne lennie?
Az a réz baszás az enyémbe egy acél csappal volt rögzítve, a Tiéden is látszik a horony, ami valószínűleg akkor keletkezett, amikor megforgott a csap ellenében. Nézd me, hogy meg van e a csap hely kb. 1,5 mm. Szerintem azt pótold, mert tartósabb lesz mint a ragasztós és bontható is.
Jó pihenést!
lécci indokoljátok meg thx
Az a "légszűző" gumi, csak egy szívászajcsökkentő, baja tőle nem lehet, mert semmiféle szűrő nincs benne. Sőt, ha még kiveszed, és a légszűrőházon nagyobbra vágod a lukat, sokkal mélyebb hangja lesz gázhúzásnál.
UI.: a sportlégszűrő használata a legegyszerűbb motortuning. Ja, és légszűrő
ÉN azt szeretném megkérdezni Van nekem egy dt 125 re és azon tudjátok van légszűzőgumi ilyen megtört.
Hogyha azt kiveszem akkor sokkal jobb hangja lesz és azt szeretném megkérdezni hogy attól lesz-e valami baja a motornak ?