én is ezért kérdeztem h kell-e mindkettőt cserélni mert nem akarom h ,,felemás" legyen, köszi szépen a segítséget, esetleg nem tudtok olyan oldalt ahol van nekem jó szimmering meg olaj?
a bal oldalin a jobb oldalihoz képest a törlés után sokkal vastagabb filmréteg volt, de a teló mellett futnak még kábelek és azok is olajosak lettek, ha csere akk csak ebben vagy a másikban is? olajat nem kéne utántölteni? köszi szépen
martinsra ne halgass xd inkább megölne minthogy dt-n lásson :fff nagyon renben vannak azok a kis DT-k, en is martinsra halgattam és kmx et vettem meg nem a dt-t xd hát nem soká cserélem s le a kmx et :)(DT ree :DD)
sziasztok, újra itt vagyok csak ezúttal olyan problémám lenne hogy vszínüleg tönkrement a bal telómban a szimering, egyszer csak azt vettem észre h ,,koszos" a bal teló, nézem hát olajjal összekeveredett föld,por sár. letöröltem azért mindkét telót, elkezdtem ,,hintázni" a motoron és tapintásra azt állapítottam meg h a bal oldali sokkal olajosabb így törlés után is.
Most ezzel mit tudnék kezdeni? Szimmering csere? Milyen árba lenne szerintetek? Olajat nem kéne pótolni? A másik telóban lévőt nem kéne lecserélni?
alapban nyitva van és a csekkolásnál zár be. a bowden hosszát most nem tudom, de ne legyen keresztbe kötve. felteszek mindjárt egy videot, meg ha nem jutsz előre, akkor lekamom a tetejét és csinálok képeket.
aha de belül hog kell álnia a powernak hogy ne zárva legyen az a tengely?mer a tengelyre még megy rá 1 fésü is amire megy rá a 2 bovden.melyik bovdenek kell hoszabnak lenie az 1esnek vagy 2esnek?
segitsetek lécci
krisz
Szio! elvben csak kettÖt csekkolhat! rÁadod a gyujtÁst egyszer totÁl kinyit majd fÉlÁllÁsba vissza Áll. ha mÁr tÖbbet csekkol akkor a power motor vezÉrlÉsÉvel lehet baj. nekem is ki volt szedve a szelep És forditva raktÁk Össze igy mindig bele zÁrt a dugÓra
Na szétszedtem. Semmi féle lazulást, kopást nem láttam, úgyhogy összepakoltam. Az egész arra volt jó, hogy megnyugtattam magam, hogy nem akar szétrepülni semmi.
index nem kell rá, de arra ügyelj, hogy ha van rajta akkor mind a 4 legyen és jol müködjön! ha egy is hiányzik vagy nem mükszik, a rendör megbüntethet
tükörböl pedig bal oldalra kötelezö, jobbra opcionális, ha nincs akkor a rendör szintén megbüntethet
A1-es jogositvanyom van, Yamaha DT 125 R-el megyek varosban, nem tudom hogy ez mar nagy motornak szamit-e, de a lenyeg, hogy azt szeretnem megtudni, hogy kotelezo-e ra a visszapillanto (kell-e mind2, vagy 1 is eleg, esetleg nem kotelezo) valamint az index-ek? Elore is koszonom a valaszokat!
sziasztok!
van valaki akinek xenon van a dt-ben?
ugyanis vettem bele egy xenon ízzót, beleraktam de nem működik rendesen. A világításom nem akksiról megy hanem generátorról, szerintem az a baj hogy nem bírja felízzitani. egyébként működik mert ha felkapcsolom akkor villog. ha valaki tud légyszi segitsen, mert már 4 napja csinálom és nem bírok rájönni...előre is köszi
haverom csináltatott egy "49 ccm" táblácskát, höállo ragasztoval ráragasztotta az eredetire, kicsit ott is bemocskolta h ne látszodjon az illesztés, és soha nem basztatták
kb 5000 a két szimering+olaj a telóba,
szerintem érdemes mind a kettőbe cserélni az olajat +a szimeringet is, ha már úgyis szétszeded!
Most ezzel mit tudnék kezdeni? Szimmering csere? Milyen árba lenne szerintetek? Olajat nem kéne pótolni? A másik telóban lévőt nem kéne lecserélni?
Előre is köszi a válaszokat
Erik
segitsetek lécci
krisz
tükörböl pedig bal oldalra kötelezö, jobbra opcionális, ha nincs akkor a rendör szintén megbüntethet
van valaki akinek xenon van a dt-ben?
ugyanis vettem bele egy xenon ízzót, beleraktam de nem működik rendesen. A világításom nem akksiról megy hanem generátorról, szerintem az a baj hogy nem bírja felízzitani. egyébként működik mert ha felkapcsolom akkor villog. ha valaki tud légyszi segitsen, mert már 4 napja csinálom és nem bírok rájönni...előre is köszi