neked is Dellorto karbid van? más is irta h az van rajta, de a gyári Mikuni szerintem, meg a 80ason is az volt, azt nem tudom mekkora, a 125ösön gyári 28as
Azt úgy nem értem,hogy haverom a CRM-ét 270e ft-ért adta el,csörgött a gyűrű benne,kopott cross gumikkal,meg hátsófék néha nem úgy fogott ahogy kellett volna. "Déténkkel" mi kétszer keresztbe átharaptuk,mert annyira gyengusz volt.
De más is mondta hogy 2x jobban mennek a Yamahák mint a Hondák,aztán a Dt-t már lassan fillérekért sem lehet eladni,azt meg megveszik annyiért,és az is csak hobbi motor volt! :S
Azért szerintem van jelentősége a tárcsavédőnek előre!
2 dolog is eszembe jut egyből.
Egyik gazos részen mentünk,bő 40-60 között,majd egy jó nagy lejtős földút,végén vadtúrással.A gazos részen még bekaptam egy kökényes bokorrészt a féknyeregnél,amit behúzott a tárcsa a betéthez,és mikor igen fékezni kellett volna biz ez ugyanúgy ment tovább,hátsófék meg nem nagyon fogja meg úgysem a motort olyan hamar,és szerencse hogy nem lett az átmenetelből esés!
A másik meg most tavasszal volt,mikor olvadozott,és víz folyt mindenhonnan.Szitu hasonló meg kellett volna állni,és a fékezés előtt 10-20 méterrel keresztbe volt nagyobb folyás/tócsa,kis sebesség volt,de centiken múlt hogy nem rongyoltam bele haverom mocijába a vízfelcsapódás miatt!A kerék alig csúszott meg,pedig nyálkás föld volt,a tárcsa meg tiszta sarasvizes,és hiába hogy elől van,a védő biztos fogott volna valamit.
Mondjuk lehet az első dolognál hiábavaló lett volna amúgy is,de ki tudja,de víz ellen biztos jó ha van,meg esőben!
Meg haveromék DT-jén van mind kettőn,én még soha nem láttam,de nem is mondták hogy ilyen problémájuk lett volna,vagy hogy gaz miatt nem tudnak megállni,pedig ugyanott járnak ahol én.
én úgy tudom ha lazán tömöd ki akkor hangosabb lesz+mélyebb a hangja, ha izomból akkor pedig halkabb és ércesebb! egyik haverom próbálkozott ezzel, mondjuk az egy 4ütemű volt,de szerintem a dt-n is hasonló hatása lesz...
ott van lejjebb az a rendszámos 25ös
az barátságos ár
költeni meg a legjobb gépre is fogsz.....
nem tudom máshol hogy van de felénk egyre többet szaroznak a yardok motorosokkal
autóval ha 10év alatt 2x állítottak le, de a nyikhaj joggal már szinte minden héten
egy éven belül elado lesz az enyém, szoval ne is akarj mást :D :)))
najo csak vicc, habár tényleg elado lesz :) szerintem ugyanarra kell figyelni, mint bármelyik más motornál, évjárattol függetlenül
futomü, váz, blokk, külsöségek, hang, ha lehet a boritások alatt is meg kell nézni, meg persze alaposan kiprobálni, kerekeket, csapágyakat megnézni, olajfolyásokat stb-t keresni, amit csak meg tudsz nézni, a lényeg, hogy ne kapkodj
Sziasztok... Lenne pár kérdésem.. egy éven belül szeretnék venni egy Yamaha dt 125-öst és a vásárlással kapcsolatban, hogy mire figyeljek oda, érdemes-e külföldit venni, vagy inkább hazait? Kb. mennyit érdemes költeni rá(használtan szeretném megvenni, és még akarok rá költeni is..)? Fontosabb tudnivalók a típusról stb... Előre is köszönöm a segítségeteket..
Köszi a segitséget am azért szeretném kicserélni mert a motornak a szilentjei kivannak kopva ezért már eltört a kipufogóm is:S a dugattyú is elég rossz állpotba van pedig 800km-ere cseréltem, a fötengely elkezdett meghalni mert hallom a hangján h csörög ami nem valami jó jel. És ha mindent összeadok kicserélek akkor már gyakorlatilag jobban járnék ha vennék bele egy másik blokkot. Ja és még a váltó is néha 3 és 4 között fog egy ürest:S. Szóval ezért kéne az új motor, Ha 80-as lenne akkor meg nem kéne nagyobb motort vennem majd késöbb hanem ez itt lenne ezért lenne jó. Ha tudsz segiteni vagy valaki más azt nagyon meghálálnam :). Kérlek titeket motoros társaim:D
amugy egy átlag crm ugyan anyit tud mint 1 átlag dt, a dtnek kicsit puhábbak a telói talán
De más is mondta hogy 2x jobban mennek a Yamahák mint a Hondák,aztán a Dt-t már lassan fillérekért sem lehet eladni,azt meg megveszik annyiért,és az is csak hobbi motor volt! :S
Ha valaki esetleg ilyet keresne, gondoltam megosztom veletek.....
Na ez reális......
125-ös DT-re sportkipufogót lehet rá kapni vagy házilag kell rá készíteni ? és ha igen hol lehet venni? előre is thx
szoval nem, vámolás meg papirozás irreális összegbe van
92-es 125dt-re keresek km és fordulatszám mérő spirálokat!
ha valaki tud jelezze azt légyszíves!
2 dolog is eszembe jut egyből.
Egyik gazos részen mentünk,bő 40-60 között,majd egy jó nagy lejtős földút,végén vadtúrással.A gazos részen még bekaptam egy kökényes bokorrészt a féknyeregnél,amit behúzott a tárcsa a betéthez,és mikor igen fékezni kellett volna biz ez ugyanúgy ment tovább,hátsófék meg nem nagyon fogja meg úgysem a motort olyan hamar,és szerencse hogy nem lett az átmenetelből esés!
A másik meg most tavasszal volt,mikor olvadozott,és víz folyt mindenhonnan.Szitu hasonló meg kellett volna állni,és a fékezés előtt 10-20 méterrel keresztbe volt nagyobb folyás/tócsa,kis sebesség volt,de centiken múlt hogy nem rongyoltam bele haverom mocijába a vízfelcsapódás miatt!A kerék alig csúszott meg,pedig nyálkás föld volt,a tárcsa meg tiszta sarasvizes,és hiába hogy elől van,a védő biztos fogott volna valamit.
Mondjuk lehet az első dolognál hiábavaló lett volna amúgy is,de ki tudja,de víz ellen biztos jó ha van,meg esőben!
Meg haveromék DT-jén van mind kettőn,én még soha nem láttam,de nem is mondták hogy ilyen problémájuk lett volna,vagy hogy gaz miatt nem tudnak megállni,pedig ugyanott járnak ahol én.
az barátságos ár
költeni meg a legjobb gépre is fogsz.....
nem tudom máshol hogy van de felénk egyre többet szaroznak a yardok motorosokkal
autóval ha 10év alatt 2x állítottak le, de a nyikhaj joggal már szinte minden héten
najo csak vicc, habár tényleg elado lesz :) szerintem ugyanarra kell figyelni, mint bármelyik más motornál, évjárattol függetlenül
futomü, váz, blokk, külsöségek, hang, ha lehet a boritások alatt is meg kell nézni, meg persze alaposan kiprobálni, kerekeket, csapágyakat megnézni, olajfolyásokat stb-t keresni, amit csak meg tudsz nézni, a lényeg, hogy ne kapkodj
A gyapotot azt hogy tudom kicserélni? Csak simán kipiszkálom az újjat pedig beletömködöm?