Ilyen papír nélküli motort ne vegyél utána nem szabadúlsz meg tőle mert mindenre rendszám kell majd és ha nincsenek meg a papirjai akkor azon nem is lessz neked soha rendszám!csakis rendszámosat.....
hello!
mitől van/lehet az a jelenség hogy a gyertya pólusai úgy néznek ki mintha hegesztettek volna tőle vagy fél centire.
nem tudom jobban leírni a dolgot, de iylen ki szemcsék vannak ráragadva végülis.
remélem valaki el tudja képzelni hogy miről beszélek és tud segíteni is.köszi
hello!
Jahh csak úgy csináld hogy ha megis veszed CeFReX-ét mondjuk 250-be ha annyiba odaadja és az szerintem egy reális ár. Akkor még 30 az átiratás meg minden...
Hasonló cipőben járok én is!
Hidegen kemény,melegen meg beesik néha,de akkor is fog,csak beljebb,de én is rápumpálok akkor meg hamarább fog.
Én is kerestem mitől lehet,2x is légtelenítettem,semmi levegő a rendszerben!
Szerintem melegen valamennyit hígul még az olaj,aztán a kormányon a munkahenger rúgója annyira visszanyomja,hogy rá kell pumpálni.
Amúgy nekem is "hidegen" bőven lepi az ablakot,menet közben meg a Low felett van valamennyivel,de a fékre nem tart rá,szal nem koptatja se a tárcsát se a betétet.
Kukkants az adatlapomra, és mondj rá egy árat. Nem egy patent DT, jobb hátsó idom törött (nem hiányzik belőle), picit karcos, kopottas, de nagyon megy.
Hali!
Ma próbálgattam a stopit, és kb 30 perc után egyszer csak ,
merthogy először mintha beljebb fogott volna az elő fékem, a következő próbálkozásra meg semmi fékhatás. Csak 3-4 pumpálásra jött meg a fékerő. Leraktam, merthogy fék nélkül nem motorozunk, kihűlt, és most próbálgatom a féket, simán felkeményedik.
A folyadék épp a vonal alatt van, szóval nem hiszem, h onnan szedett volna be levegőt.
Az előfordulhat, h felforrt a folyadék? Vhol olvastam, h a fékfolyadéknak jó a nedvszívó képessége, és lehet, h vhonnan párát szedett be, és az a minimális víz forrt fel benne? Esetleg a munkahengernél lehet a bibi?
5let?
akkor nem forr fel olyan hamar
de ne a legolcsóbbat vedd meg............
szintetikusat lehet nem bírja a gumi benne, meg az nem is keverhető a glikollal
mitől van/lehet az a jelenség hogy a gyertya pólusai úgy néznek ki mintha hegesztettek volna tőle vagy fél centire.
nem tudom jobban leírni a dolgot, de iylen ki szemcsék vannak ráragadva végülis.
remélem valaki el tudja képzelni hogy miről beszélek és tud segíteni is.köszi
hello!
Hasonló cipőben járok én is!
Hidegen kemény,melegen meg beesik néha,de akkor is fog,csak beljebb,de én is rápumpálok akkor meg hamarább fog.
Én is kerestem mitől lehet,2x is légtelenítettem,semmi levegő a rendszerben!
Szerintem melegen valamennyit hígul még az olaj,aztán a kormányon a munkahenger rúgója annyira visszanyomja,hogy rá kell pumpálni.
Amúgy nekem is "hidegen" bőven lepi az ablakot,menet közben meg a Low felett van valamennyivel,de a fékre nem tart rá,szal nem koptatja se a tárcsát se a betétet.
Ma próbálgattam a stopit, és kb 30 perc után egyszer csak ,
merthogy először mintha beljebb fogott volna az elő fékem, a következő próbálkozásra meg semmi fékhatás. Csak 3-4 pumpálásra jött meg a fékerő. Leraktam, merthogy fék nélkül nem motorozunk, kihűlt, és most próbálgatom a féket, simán felkeményedik.
A folyadék épp a vonal alatt van, szóval nem hiszem, h onnan szedett volna be levegőt.
Az előfordulhat, h felforrt a folyadék? Vhol olvastam, h a fékfolyadéknak jó a nedvszívó képessége, és lehet, h vhonnan párát szedett be, és az a minimális víz forrt fel benne? Esetleg a munkahengernél lehet a bibi?
5let?
A Tdr olcsóbb is talán...meg szebb is...
Több belőle a rendszámos is....
kb így nézett ki, de aztán addig vittem (volna) lejjebb az árát míg más vette meg.........
Megéri?
Bocs ha rontom az üzletedet, de ennyiért szerintem kicsit drága....