Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, simsoné jo bele? elég hosszu?
milyen jelado van ott? a keréknél?
ok rendbe
azt nem irtad h neked német motorod van-e
amugy a magyar gépek is fojtottak, nekem is az elvileg, de ezt leirták már sokan, h a power forditott bekötése meg a rezo elsö részében elhelyezett "tölcsér" miatt
heló!Eladó a dt-m hiányos de üzemképes.55000 ft
ha valakit érdekel írjon rám vagy vegyen fel msnre:kispudingsimo@windowslive.com
Szerintem biztos hogy nem egészséges. Én használtan komplett kuplungot 7000FT-ért vettem.
úúú! ez nagyon csúnya. Szerintem a gyűrű darabja a mocin kívül van, mert távozott a kiömlőn. Ahogy elnézem nem ártana egy fúrás neki. Vidd el egy jó esztergályoshoz fúratni + majd ő hozat neked dugót olcsón gyűrűkkel, de ha tudna acélgyűrűket szerezni akkor nem lenne gyűrűtörés. Ja és ha vizes a gép akkor a hengerfejet és a hengertömb tetejét sikoltasd le + csak gyári hengerfej tömítést(5-6000Ft) használj mert én megjártam az után-gyártottal. Amúgy, ha idáig elmész szerintem a főtengelyt is nézesd meg az esztergályossal, a csapágyakat + nagykerbe vedd (koyo-t) a főtengelyhez C3-ast. hidd el érdemes egyszer szétkapni mert meghálálja és nem is olyan nagy pénz a mutatvány . Remélem DT-d van mer nem írtad. itt egy link igaz németül, de nagyon hasznos a javításhoz:http://yamahadt.uw.hu/
ellene dolgozzon a motor? akkor neked fogalmad sincs egy vákumkipufogó és a 2ütemű motor működéséről. A másik,hogy a fojtás köztudott,hogy a svájci motorokból kimaradt, mert más a jogsirendszer. Ott 22ló, németben 15ló a DT.
Szia!
A gyári spirál 4500 én mos próbálom ki a simsonét mert az csak 620, a kispolszkié pedig 1200. Az a sárga baszás azért jött ki, mert valószíüleg kiesett egy kis sift ami rögzíti a jeladóba, szerintem megtalálod a likat is. A jeladóra vigyázz mert az 20 400.
Jó pihenést!
jáj azzal megölöd! azok azért vannak benne, hogy az ellen dolgozzon a motor! probáld a hengerre passzolo végén a nyilást tágitani, azzal többet érhetsz el, a belezéssel tudtommal megölöd
a legjobb egy sportkipuff, de az csillagászati pénz és nem éri meg egy ilyen motorra, amit ugyis lecserélsz majd
ja, már közben elmentem egy lakatoshoz és gyárinak mondta ő is. Majd holnap kibelezem jól.
haliho!

ma mentem unokaöcsivel, megálltam házuk elött, mutatja h kiment a spirálom... az elsö kerékböl kijött és ott logott
visszatettem, de az a sárgás rézszinü szar jött ki ami a csigában van, annak ki szabad jönnie? megnézné valaki? visszatettem egy kis pillanatragasztoval, meg is állt jol
utána 2 kmrel (sem) késöbb megállok, már a földön huztam (!) a spirált, benne maradt a keréknél és fen ugyanugy logott az a fos amiben megy
megprobálom h lehet csak én voltam másodjára béna és nem tekertem be eléggé és a rezonancia meg egyebek kitekerték és azért jött szét, de ma már nincs kedvem meg idöm rá
azt a rézszinü baszást a keréknél amire rácsavarozod a spirál "tokját" légyszi nézze meg valaki nekem akkor ha eszébe jut
ja, meg persze akkor nem maradhat el a kérdés, h ha kell uj spirált hol kapok és mennyiért? kellene a fordulatszámméröbe is mert az viszont szar
gyárinak tünik
Hello!

Van egy 125-ös DT-m elektromos powerrel.
Bármelyik 2 állásba rakom a powert egyikben sme pörög ahogy kell--- ráadtuk a gyujtást a motorra, és amikor kinyitott a apowert, ott megakasztottuk, és kikötöttük a bovdeneket.

A motor amgasabb fordulaton sokkal jobban pörgött (gondolom ahogy kéne pörögjön) persze alul semmi nyomaték nem volt.

Mi lehet annak az oka hogy miközben megy a motor nem ynitja meg telejsen a powert? Talán valami vezérlő az elektronikánál?

Válaszokat köszönöm!
Van még valami, ha már kényszerpihenőn van a moci. Ez a kipu szerintetetk szét volt már vágva? A konfúzoron látni,hogy ponthegesztve van a két fél( 1. kép) de a diffúzor és a könyök végig van "varrva"(2. kép). Ez ilyen gyárilag, vagy pedig valaki már ezt kibelezte?
Így jártam b@sszameg! Ráadásul a gyűrű darabjait sem tudom,hogy nem-e a karterben vannak. Vissza olvastam, és 20ezer körül mondják a pro-x dugót. Ez ugye gyűrűvel együtt van? És hol érdemes venni?
vadi új a tömítés
Hát azért ez annyira nem olyan egyszerű.
A gyári sm ráfok a jók.
Azokra lehet faszán gumikat rakni, stb...
2db 17es felnit szerezz be.
Vagy vegyél öntött felnit és megmarad az enduro szetted is.
Habár a fűzött azért csak jobban néz ki szerintem
Elől 17es hátul 18as a kerék az nem mutat olyan jól.
Szewa!
Sztetek ha egy dt felni-t átfűzettek azt betom teni supermoto felnivé?Szóval értitek?
Válaszotokat előre is kössz!
Vagy ha valakinek van vmi supermoto szettje irjon rám légyszí!
nekem is kifújt, szar volt a tömítésem, bekentem loctiteal úgy raktam össze, és nem fúj ki.
Nekem is csak ráfekszik de az a baj hogy kifúj vagyis nemtom hogy kifúj-e de mivel sok olajat rakok a gépbe ezért ott szivárog és folyik a henger oldalán
szerintem annak nem kellene rácsúszni, csak felfeküdnie a kiszögellésre, legalábbis nekem így van lcII-n.
azt elfelejtettem odairni, hogy saját balf@szkoodásom miatt törött le, mert le akartuk csavarni azt a csavart, és csavarhúzóval ellen kellett tartani és azon támasztottuk meg...:S szal nem azért törött le mert megkapta a hajtást meg semmi ilyesmi...hanem a csavarhúzó azon támaszkodott és 1xcsak megadta magát.....
Hali! egy kis segitség kellene mégpedig hogy valaki tudna 1-2 értékelhető képet készíteni a hengerről ahol becsatlakozik a kipuffogó?
Arra volnék kiváncsi hogy mennyire csúszik rá az a szorító bilincs vagy mifene a hengeren lévő kiszögelésre.
Előre is köszi!
én nem használnám igy mert bármikor letörhet a többi is, nekem egyszer azért törött le az öszes mert csuszott a kuplungom egy ideje.
én találtam komplett kuplungot bontottan 11 ezerér , érdemes keresgélni
Hello ferike. nem josz fel soha yahoo mess-re? kene kerdezek vmiket h mit hol lehet kapni itt
igen igazad van! Már megcsináltam egy kávészünet csodákra képes kösszi