Ambikát ne, ha csak nem akarod hetente cserélni a dugattyút....
Simsonba legalábbis így ment, meg egy ismerősömnek is egy Cagivánál....
szal az ambikát nem ajánlom, a másikról nem tok mit írni....
Persze sima akármilyen zsíroldós vízben kimosod az a lényeg hogy az olajatmeg magát a szűrőt kimosd ami megfogta a port és utána kifújkálod, megszárítod a napon és befújod szűrőhöz való olajjal.
Én a powert is kizárnám mert nekem visszazár rendesen meg ha kinyit akkor épp az h hangosabbnak kéne lennie. Én arra tippelek h mivel enyém nyomja a vizet átvizesedhetett a dobban az üveggyapot. Ami viszon azért nem lehet mert az már ilyen hőtől kiszáradt volna. Jövö héten szedem szet a moccot akkor majd megírom tapasztaltam e vmi érdekeset
Helló!
Ezt az enyém is csinálja. Az új és a régi kipufogóval is, tehát az nem lehet. Én a powerre szavaznék mert olyankor sokkal nyomatékosabb és ha eléri a nyitási fordulatot utánna már nem zár vissza. Lehet, hogy a korom miatt szorul. Ha rájössz mi csinálja szólj nekem is. Köszi előre is!
Jó pihenést!
Hát én nem tom ti micsináltok xdxd mert nekem 1liter az 20 km ha kiszámoljátok 200km egy tank és én megyek szántásba meg mindenhól és nem sajnálom húzom neki rendesen....
Hát ez változó a kollégák itt 6-7-et mondanak ami elég barátságos is 8 ha nagyon tépik neki vagy nemtom de nekem egy tank benzin kb 1 óra és nem megyek többet olyan 60km nél és nem terepen...
Most amikor bejáratos volt akkor csak néha néha kihuzattam 8000RPM-ig így nem evett sokat...
Köszi lesz gumiharmónika is csak még nem vitt rá alélek mert terepen nem nagyon használom mivel most utcai gumi van rajta, meg nem is akarom kockáztatni a firkantást
Nekem volt egyhuzamban 50akárhány km,nagyjából alig raktam feljebb 4nél,nehéz terep sok emelkedő,és full tankról át kellett fordítani tartalékra az utólsó kilométereken. :S
nagyon szép, mondjuk én arra motorra mivel nem rendszámos (vagy csak nincs rajta épp a képen) nem költenék annyit, föleg ha esetleg nagyobbra szeretne majd váltani az illetö
a tieden annyit vettem észre ami nem tetszik, hogy nincs rajta gumiharmonika elöl, mindenképp vegyél rá, annyival kevesebb az esélye, hogy szimeringes lesz idö elött
sziasztok!
nemsokára generáloztatom a motoromat ( dt125r) dugó, gyűrű, hajtókar, csapágyak, tömítések, olajok... powernél az a kis műanyag ami mozgatja a hengerben lévő kis szarságot.... azt sztetek bontóban érdemes venni vagy a yamaha szerelőm tudna olyat hozni, de sztem bontó marad. ja és új üléshuzat ülésszivacs....kipuff kiégetése, és fényezése,fojtást lehet h kiszedetem vele, ha tudja hogy hol vannak és ki tudja szedni... lehet h az idomokat is lefényezem, ahoz ha le akarom fényezni az idomokat ahoz kell alapozó vagy csak simán letisztítom azt mehet rá a festék...? ja és a blokkkot mennyiért fújnák le szerintetek?kb ennyi. : a dugó gyűrű... hajtókar meg ilyrenek+ munkadíj 70-75 ezer + a többi(80-90között lesz ) de utána olyan mint az új itt egy kép most ilyen:
Igen pl: phix, vagy akár egy jó kis kínai amit egy jó esztergályos be tud szerezni olcsón, aki motorok újításával foglalkozik. Hogy ezt még fokozzam, Kérd meg hogy a dugóhoz kapott vasgyűrűket cserélje le franyek acélgyűrű-re.
Nha tegnap vtam szerelőnél!
Széttört a dugó-m!A teteje meg kilyukadt ugy h picit nagy lehetett a hőmérséklet! (majd lefényképezem)
A volt tulaja összegányolta aztán nem kapott jő hűtést!
Nha mind1 talán jövő 7közepére késsz lessz a moci ,addig meg megbolondulok!
Simsonba legalábbis így ment, meg egy ismerősömnek is egy Cagivánál....
szal az ambikát nem ajánlom, a másikról nem tok mit írni....
Ezt az enyém is csinálja. Az új és a régi kipufogóval is, tehát az nem lehet. Én a powerre szavaznék mert olyankor sokkal nyomatékosabb és ha eléri a nyitási fordulatot utánna már nem zár vissza. Lehet, hogy a korom miatt szorul. Ha rájössz mi csinálja szólj nekem is. Köszi előre is!
Jó pihenést!
Hát na!
Most amikor bejáratos volt akkor csak néha néha kihuzattam 8000RPM-ig így nem evett sokat...
Ez jó kérdés!
Szerintem úgy 6-7+L/100km!
Nekem volt egyhuzamban 50akárhány km,nagyjából alig raktam feljebb 4nél,nehéz terep sok emelkedő,és full tankról át kellett fordítani tartalékra az utólsó kilométereken. :S
a tieden annyit vettem észre ami nem tetszik, hogy nincs rajta gumiharmonika elöl, mindenképp vegyél rá, annyival kevesebb az esélye, hogy szimeringes lesz idö elött
:)
De ha morzsolódik érdemes újat venni mert csak beszippantja a motor és eldugítja a karburátort vagy valami...
nemsokára generáloztatom a motoromat ( dt125r) dugó, gyűrű, hajtókar, csapágyak, tömítések, olajok... powernél az a kis műanyag ami mozgatja a hengerben lévő kis szarságot.... azt sztetek bontóban érdemes venni vagy a yamaha szerelőm tudna olyat hozni, de sztem bontó marad. ja és új üléshuzat ülésszivacs....kipuff kiégetése, és fényezése,fojtást lehet h kiszedetem vele, ha tudja hogy hol vannak és ki tudja szedni... lehet h az idomokat is lefényezem, ahoz ha le akarom fényezni az idomokat ahoz kell alapozó vagy csak simán letisztítom azt mehet rá a festék...? ja és a blokkkot mennyiért fújnák le szerintetek?kb ennyi. : a dugó gyűrű... hajtókar meg ilyrenek+ munkadíj 70-75 ezer + a többi(80-90között lesz ) de utána olyan mint az új itt egy kép most ilyen:
Széttört a dugó-m!A teteje meg kilyukadt ugy h picit nagy lehetett a hőmérséklet! (majd lefényképezem)
A volt tulaja összegányolta aztán nem kapott jő hűtést!
Nha mind1 talán jövő 7közepére késsz lessz a moci ,addig meg megbolondulok!
Az adatlapomon vannak képen amin kész van.