Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most vettem új akksit és első lánckereket.Power, meg minden megy rendesen, ahogy kell de mitől van az hogy kb 20 percet megyek a moccal és a hőmérő, vagy hogymondják mutatója éppen hogy nem megy át a piros részre.(az igaz hogy elég rendesen húzom neki és terepen!) eddig nem figyeltem mert akksi nélkül a hőmérsékletjelző óra sem ment. De pár percig üresben gurulok lefelé, és akkor visszajön a mutató... Ez normális?
köszi a hozzászólásokat
üdv.
Hol lehet szerezni 57,5-ös Prox dugattyút mert én nem találtam csak 55.9-est?
ment az ötös
http://www.sportmotor.hu/motor... nézzétek meg új videót tettem fel... kommentárokat kérek a videó alá
koszi az infot amugy 50 es kent hasznalom
Rokko! Akkor LC2-esed van. Ha 50-esként használod, akkor elég adás-vételi, de ha rendszámos, akkor járj utána, mert azt hiszem hogy az eredetvizsgához kell a forgalmi is. A lóerő mindegy, mert nincs különbség a blokkban.
ja es meg egy kerdes a 16 lovad dt blokk talal a 27 lovas blokkal?
hello a bal oldalon van a kipufogom elol tarcsa hatul dob fekes power szelepes! amugy azert nem toltottem adatlapot mert ma regisztraltam bocs ! senki sem tud egy blokkot?
LC2? vagy 125R, jobb vagy bal oldalon van a kipuff? Ha jobb oldalon, akkor a tdr stimmel, ha a balon, akkor nem. Legalább is én nem tudok tdr-t lc2-es blokkal. A heggesztés esélytelen, újra ki fog törni. Pedig sztem még nem is magnéziumos ötvözet.

Amúgy mindenkinek felhívnám szives figyelmét az ADATLAPja kitöltésére! Sokszor segít, ha csak ránéz az ember a képre, és már látja is, h milyen motorja van a problémás személynek, és nem azzal megy el 3 infócsere, h milyen motorod is van...
aszem hogy nem mert kaptam kepet es kisebb elteresek vannak a blokk kozott
88? akkor ez egy lc2-es,ahhoz sztem nem jó a tdr blokk.
nem sajnos egy csapagy haz hasadt el es a berugonal kiszakadt egy tenyerni darabb ott meg angy terheles alatt van es igy potyara hegesztetem meg ugyis elhasad sajnos!
Hegeszteni nem lehet? Hogy hasadt el? Kikönyökölt a főtengely?
ja 125 os szoval az lenne a problemam hogy lenne egy dt amin elhasadt a blokk es kene nekem egy csupasz blokk ha tudd valaki szoljon 88 as a dt-em pwer szelepes. szoval egy ijen blokk erdekelne!
A DT125R és a TDR tudtommal egyezik. A TZR-ről nincs infóm.
125 lc
hello az erdekelne hogy ha valaki tudna segiteni hogy a dt a tzr es a tdr motor blokk egyforma e? koszi
Onnan folyhat olaj, ha rossz a szimmering igen. Milyen DT?
Dehogy, a fötengely előrébb van. Bal oldalon a lendkerék alatt van a szimmering, itt általában farsot szokott szívni. A jobb oldalról tud váltóolajat kajálni.
az első lánckereket leveszem, és már látom is a főtengelyszimeringet? Az ami a csapágyat védi? ettöl folyhat az olajam a lánckerék mellől szerintetek?
Sziasztok eladó lett tesóm dt-je nagyon jó kis gép,megéri az árát.
http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
Miért ráz be 100 felett? Ha ketten ülünk rajta, akkor 110-nél is stabil, de ha egyedül ülök, akkor könnyen beinog. A hátsó telót a legkeményebbre raktam, az elsőbe meg vettem Repsol 15w-s kemény olajat.