Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amikor letört a saru az aksiról nekem attól még működött rendesen a powerem.
Valószínű, kormos a power-tengely a hengerfejben...
Szedd szét forgasd körbe párszor, mire kézzel könnyen forgatható....
Meglátod jó lesz....Sok sikert....
A powermotor csak akkumulátorról működik!
Jól feltöltött akksiról!
Ezt mindekinek a figyelmébe ajánlom egyszer, s mindenkorra!
Bocsi, de Én nem merném azt állítani, hogy hengerfejes a mocid....
Ha nem melegszik, és nem eszi a vizet, akkor valószínűleg nincs baja....
Az is lehet, hogy valamikor tömítés baja lehetett, amit már előtted orvosoltak, de a tágulásit nem takarították ki....
Szerelési hiányosság....
Ha ki akarod takarítani, vannak erre spec vegyszerek....
Trisót nem ajánlom....
aholy:
Igen a henger le van dugózva, a forgattyús házba elvileg nem kerülhet víz, csak a henger, és a hengerfej van hűtve.
Ne foglalkozz apróságokkal!
Miért érdekel a dugó belseje?
Ezer gyártó ezerféle termék....ha rossz cseréld, vegyél bele min. Proxot...Ja, és fúrasd előtte...Sok sikert...
Hy darknox hallod te mien kipuffot tettél a dt-re ami nem vált be?...
Néztem a videodat, a power bowdenjei miért állnak keresztbe? Nem ugy van lefolytva hogy keresztbe vannak?
Értem, megnézem, de nem valószínű, hogy az lenne mivel gyári DT és még csak 12 000 km van benne. Mástól nem lehet?
Hellotok ha valakit érdekel eladó a fejidomom meg a sárvédőm...
lenne egy két kérdésem, remélem valaki tud majd válaszolni.
125-ös lcII-ről van szó
az első és a második kép:
a hengeremen be van tömve ez a lyuk, egy darab gumival,
a második képen a blokkon rajta van a lyuk, a tömítés is telibe van rakva ott, ennek van valami szerepe?gondolom valamilyen víztér, de tulajdonképpen nincs is benne víz mivel be van tömve a henger is és a tömítés is.
illetve a harmadik képen van a dugóm, annyi van ráírva hogy japan meg 10W06 ez a taiwani dugó vagy valami értelmesebb lehet?semmi más felirat nincs rajta, csak a tetején az f betű nyíllal.
válaszokat előre is köszi
Valószínűleg hengerfejes a motorod és beledolgozik a víztérbe, általában ettől lesz iszap a tágulásiba.
Indítsd be és nézd megy hogy bugyog-e a víz a tartályba. A hűtőbe is kukkants bele.
ha tudsz próbálj ki egy másik műszert, vagy ezt teszteld le hogy biztos jól működik e, én is jártam úgy hogy a műszer nem volt jó.rámérsz egy elemre vagy ha van másik akksi valamibe, és a biztos jó akkor arra.
Helló!
Lenne egy kérdésem, ma éppen rendbe raktam a DT-m, mikor utána akartam tölteni a hütőfolyadéknak(fagyálló), a tágulási tartályban de annak a belső felére valami barnás feketés trutyi, olyasmi mint az iszap ült ki . Megtudnátok, mondani, hogy mi a fene lehet az? Köszi!
Ui.: Illetve mivel tudnám kiszedni?
Ma hivott a szerelő hogy késza motorom!
És a zárlatot amivel mértem (ellenállásmérő), teljes zárásnál 00-át kellene mutasson, de nekem csak 5-ig jött le, ugyhogy akkor lehet hogy a tekercsnél találkoznak...
köszi válaszotokat, 12 V-os akksi van benne,
és szar az akksi, egy éjjel töltöttem de semmi, ugyhogy ugytünik az szart be, de anélkül a power miért nem működik?
hát a 170000 cseppet sem reális, van fenn egy cserés 150ért, spanomé paksi, hibátlan állapotban, még az idomokon is alig van karc... pöccre indul meg minden és 150 az irányára annak is...
A tekercs elvileg összeköti őket, de ohm mérővel megtudod nézni, a rövidzártól valamivel nagyobb ohm értéket kell, hogy mérj.
Azért gondoltam mert valahol mintha láttam volna hogy a régi DT-k 6V-sak gondoltam akkor az akksi is gyengébb...
Bár lehet hogy hülye gondolat volt
Köszi a hengerfejes hozászolásokat srácok!lenne itt még valami egyszer sikerült brutálisan kipörgetnem terepen(nem direkt volt)3. ba 80km/ora.utána egy darabig olyan volt hogy 5000 rpm ig semmi,alig ment, utána meg ugy kinyitott a power hogy ilyet azota se csinált.leállítottam és visszaáltt minden a régibe arra a 6000 res rpm nél kicsi nyitás.ez mitől lehet?
Ampert mértem hogy lássam van-e áram, és nem VOLTOT. Azt kellett volna?
Ha egymást éri a két pólus vezetéke az normális?Mert a müszer azt mutatta hogy valahol találkoznak.
12,x v-nak kell lennie akkor még jó.egyen feszre állítottad a műszert?
az akksi feszültsége az lehet hogy nem dt függő nem?
Multiméterrel mérd meg a feszültséget az aksiban 12v felett kell lennie
vagyis nemtom a régebbi DT-knél mennyinek kell lenni
hűha az az 1.0 hogy jött ki?