Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fordulaton kell nyitni! Azzal csinál nyomatékot az alacsony ford.tartományban,hogy szűkíti a kipufogó nyílást. Ha mindíg nyitva van, akkor 6ezerig semmi erő a mociban.
sziasztok segitségeteket kérném a power szeleppel kapcsolatban még nullos most lett furva dugozva.... jelenség: a power becsekkol megáll a kis villaközt pont látom a kis furatot. a köv pillanatban a pover jobbra mozdul egyből csörög!(szeretné a dugattyúra zárni a power szelepét) ha jól tudom zárnia kellene fordulaton? A power motor baloldali bowdenje az 1-esen a jobboldali a kettesen segitségeteket elörre is kösszi
jah Mert már gondolkodtam hogy hány darabot kérjek 5-öt vagy 10-et
Sziasztok!
van 1 kis problémám
a kuplungkosárról letörött az egyik fül *ahova a kuplunglamellák kapaszkodnak*
hosszútávon milyen problémák lehetnek vele?
mennyibe kerül használt vagy új kuplungkosár?
üdv.:Dani
szia most vettem motorváros.20ezerért
Köszi szépen a választ csoola!
Még ma utánna nézek!
nekem most lett összerakva sikköszörűsnél volt a henger hengerfej...uj tömités henger meg hengerfej...a vizpumpaszimering jo mert az olajnak olajszine van...szval az is meglehet nálam h gátas a henger....vagy a tömítés minősége szar
számítógépház ventillátort igen, de nme volt túl jó, menet közben nem olyan jó, gondolom mivel az valamilyen szinten visszafogja a levegő áramlását, ezért még jobban melegedett.valami gyorsabban forgó ventillátor lehet működőképes lenne.ja, kettő lett rárakva.
szerintem normális ha igy melegszik , nekem is szokott ha erdőbe egyesbe - kettesbe vagy siraton nyigatom ... ventillátort rakott már valaki a hűtőre?
valsze hengerfejes, a hengerfejtömitésed kiéghetett
ki kell cserélniazt, meg sikba kell köszörültetni a hengerfejet, ez amugy sok DT-nél elöfordul, legalábbis az enyémmel is volt, a szerelönek is volt aki csinálta, ö mondta
ha nem ez a gond, akkor pedig valszeg a vizpumpaszimeringed adta be a kulcsot, igy a viztérböl a blokkba jut a hütöfolyadék, ezt könnyen leellenörizheted, engedsz le olajat a blokkbol és ha gusztustalan barnás fosszinü az olaj akkor az lehet a gond, ott azt a szimeringet kell cserélni, plusz lecserélni a blokkban az olajat
Hali!
Basszus novemberbe vettem ezt a dt-t de igen sok gond van vele(Balfasz elöző gazdi!:S)
Sztetek mit tegyek ha eszi a vizet és forr fel?
Segitségetek ismét kösszi!
pedroid!
érdemes kiszedni a kipufogóból a folytást. ércesebb lesz a hangja.
én már kiszedtem. nehéz volt nagyon!sokhelyen ki is lyukadt de behegesztettem.
vágóval és kalapáccsal! de előtte 3-m helyen szétkell vágnod flex-el
rá fogsz jönni.
Mosd ki a hűtőd bordái közül a szutykot.....
Első lépésben az talán segít....
ha nem, akkor valószínűleg a vízpumpa keveset szállít, vagy érdemes lenne átmosni a hűtőrendszered....

Egyenlőre ennyi....jó matatást...
Hangosítsd fel a rádiót!
Én is azt szoktam......
A hátsó telóval mit lehet csinálni,mert ha megyek kb egy km-ert jó gödrös uton utána összevissza nyikorog?
De igen csak nem forint hanem lej. Kb 3500 ft.
nekem kettövel kisebb van elöl igaz nem gyors de kurvára húz!
én 1:40 el járok sztem az jobb, és igy se füstöl nagyon és nem folyik olaj a kipufogobol
a régi elég leharcolt állapotban volt már
én 1 foggal kisebbet vettem elörre és elég sokat számít
Én most hogy bejáratos a gyári olajzás mellé még 1:50-es keverékkel megyekKeverék arányok
Az ugye nem az ára ami rajta van
Sziasztok!
Pár hete került hozzám egy 2005-ös DT125R.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a gyári folytást hogyan vehető ki a mociból.
A kifufogón van egy varrat, amiből az előző gazdája kivette a katalizátort.
Gondolom van még más lehetőség is!
Még annyit, h érdemes -e hozzányúlni?
A motorban 4000 km van.
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.: Pedro
Hali!
Akki keverékkel megy az mien keveréket szokott használni!
Jo ez 1:50-es?
itt egy kép... és egy foggal több van rajta mint a régin, de semmi változást nem vettem észre, ugyanugy gyorsul, emelkedőn is ugyanugy megy fel...