fordulaton kell nyitni! Azzal csinál nyomatékot az alacsony ford.tartományban,hogy szűkíti a kipufogó nyílást. Ha mindíg nyitva van, akkor 6ezerig semmi erő a mociban.
sziasztok segitségeteket kérném a power szeleppel kapcsolatban még nullos most lett furva dugozva.... jelenség: a power becsekkol megáll a kis villaközt pont látom a kis furatot. a köv pillanatban a pover jobbra mozdul egyből csörög!(szeretné a dugattyúra zárni a power szelepét) ha jól tudom zárnia kellene fordulaton? A power motor baloldali bowdenje az 1-esen a jobboldali a kettesen segitségeteket elörre is kösszi
Sziasztok!
van 1 kis problémám
a kuplungkosárról letörött az egyik fül *ahova a kuplunglamellák kapaszkodnak*
hosszútávon milyen problémák lehetnek vele?
mennyibe kerül használt vagy új kuplungkosár?
üdv.:Dani
nekem most lett összerakva sikköszörűsnél volt a henger hengerfej...uj tömités henger meg hengerfej...a vizpumpaszimering jo mert az olajnak olajszine van...szval az is meglehet nálam h gátas a henger....vagy a tömítés minősége szar
számítógépház ventillátort igen, de nme volt túl jó, menet közben nem olyan jó, gondolom mivel az valamilyen szinten visszafogja a levegő áramlását, ezért még jobban melegedett.valami gyorsabban forgó ventillátor lehet működőképes lenne.ja, kettő lett rárakva.
valsze hengerfejes, a hengerfejtömitésed kiéghetett
ki kell cserélniazt, meg sikba kell köszörültetni a hengerfejet, ez amugy sok DT-nél elöfordul, legalábbis az enyémmel is volt, a szerelönek is volt aki csinálta, ö mondta
ha nem ez a gond, akkor pedig valszeg a vizpumpaszimeringed adta be a kulcsot, igy a viztérböl a blokkba jut a hütöfolyadék, ezt könnyen leellenörizheted, engedsz le olajat a blokkbol és ha gusztustalan barnás fosszinü az olaj akkor az lehet a gond, ott azt a szimeringet kell cserélni, plusz lecserélni a blokkban az olajat
Hali!
Basszus novemberbe vettem ezt a dt-t de igen sok gond van vele(Balfasz elöző gazdi!:S)
Sztetek mit tegyek ha eszi a vizet és forr fel?
Segitségetek ismét kösszi!
pedroid!
érdemes kiszedni a kipufogóból a folytást. ércesebb lesz a hangja.
én már kiszedtem. nehéz volt nagyon!sokhelyen ki is lyukadt de behegesztettem.
vágóval és kalapáccsal! de előtte 3-m helyen szétkell vágnod flex-el
rá fogsz jönni.
Mosd ki a hűtőd bordái közül a szutykot.....
Első lépésben az talán segít....
ha nem, akkor valószínűleg a vízpumpa keveset szállít, vagy érdemes lenne átmosni a hűtőrendszered....
Sziasztok!
Pár hete került hozzám egy 2005-ös DT125R.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a gyári folytást hogyan vehető ki a mociból.
A kifufogón van egy varrat, amiből az előző gazdája kivette a katalizátort.
Gondolom van még más lehetőség is!
Még annyit, h érdemes -e hozzányúlni?
A motorban 4000 km van.
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.: Pedro
van 1 kis problémám
a kuplungkosárról letörött az egyik fül *ahova a kuplunglamellák kapaszkodnak*
hosszútávon milyen problémák lehetnek vele?
mennyibe kerül használt vagy új kuplungkosár?
üdv.:Dani
http://rapidshare.com/files/22...
Még ma utánna nézek!
ki kell cserélniazt, meg sikba kell köszörültetni a hengerfejet, ez amugy sok DT-nél elöfordul, legalábbis az enyémmel is volt, a szerelönek is volt aki csinálta, ö mondta
ha nem ez a gond, akkor pedig valszeg a vizpumpaszimeringed adta be a kulcsot, igy a viztérböl a blokkba jut a hütöfolyadék, ezt könnyen leellenörizheted, engedsz le olajat a blokkbol és ha gusztustalan barnás fosszinü az olaj akkor az lehet a gond, ott azt a szimeringet kell cserélni, plusz lecserélni a blokkban az olajat
Basszus novemberbe vettem ezt a dt-t de igen sok gond van vele(Balfasz elöző gazdi!:S)
Sztetek mit tegyek ha eszi a vizet és forr fel?
Segitségetek ismét kösszi!
érdemes kiszedni a kipufogóból a folytást. ércesebb lesz a hangja.
én már kiszedtem. nehéz volt nagyon!sokhelyen ki is lyukadt de behegesztettem.
vágóval és kalapáccsal! de előtte 3-m helyen szétkell vágnod flex-el
rá fogsz jönni.
Első lépésben az talán segít....
ha nem, akkor valószínűleg a vízpumpa keveset szállít, vagy érdemes lenne átmosni a hűtőrendszered....
Egyenlőre ennyi....jó matatást...
Én is azt szoktam......
én 1 foggal kisebbet vettem elörre és elég sokat számít
Pár hete került hozzám egy 2005-ös DT125R.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a gyári folytást hogyan vehető ki a mociból.
A kifufogón van egy varrat, amiből az előző gazdája kivette a katalizátort.
Gondolom van még más lehetőség is!
Még annyit, h érdemes -e hozzányúlni?
A motorban 4000 km van.
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.: Pedro
Akki keverékkel megy az mien keveréket szokott használni!
Jo ez 1:50-es?