Ma kértem egy amperméröt, és lemértem. Van töltés, de nem tudom hogy elég-e? 1.0 mutatott alapjáraton, néha megugrott de néha 0-ra jött le ez normális szerintetek?
A vezetékeket megmértem hogy van-e szakadás, és nincs. De az akksit kivettem és a két pólus vezetékére rátettem, és azt mutatta hogy valahol összeérnek, szerintem nem szabadna sehol érjék rgymást. Ez normális szerintetek, hogy valahol találkoznak?
igy néz ki a power motorom! NEm igazám értek a dt-hez mert kb egy hete van nálam azért is kérek segítséget nálam hozzáértőbbektől szoval mégegyszer az is lenne a gondom hogy mikor ugyebár ráadom a gyujtást adja azt a zizegő hangot elfordíjta a power meg visszaálítsa! a beálítása jó ha minden igaz ugy kell lennie hogy a villán lévő lyuk egyvonalban legyen a másik lyukkal zárt álapotában ez igy is van. De mégsem akar valamiért nyitni! Találtam két elvágott vezetéket egy rózsaszint meg egy barnát ezeknek megvan a levágott vége is (adtak hozzá egy szatyor alkatrész abban találtam) a végén van két saru de nem találtam neki sehol sem helyet (lehuzott üres saru hely) nem tom hogy ez a kábel kell e hozzá!Fordulatszám mérőm nem jó nem tom függ e tőle! VAlaki valamit megoldást? kössz
Ha minden vezetéket leellenőriztél és nincs semmi elkötve(ha kell küldök kapcsolási rajzot) és az akksi is jó akkor lehet a tekercs ment tönkre a lendkerék alatt 3 tekercs van 1 viszi a gyújtást 1 a lámpát, 1 pedig a töltést.
nagy a gáz=leégett a tekercs! De nem akarlak megijeszteni, szerintem csak test hiba lehet. Nézd át a sarukat-érintkezőket, tisztogasd meg mert ha korábban nem volt probléma akkor nem tudok másra tippelni. Ja és ha elmész a mociddal egy aksi-árushoz majd ő megméri neked hogy van e töltésed. Jó tanács: ne kísérletezz!
leengeded a hűtővizet lehúzkodod a csöveket
leveszed azt a tartó 3szöget ami a hengerfejet fogja a vázhoz fellazítod a csavarokat hengerfej le majd dugót lenyom alsó holtpont bele a tiszta rongy és ha van valami maradék a régi hengerfely töítésről pl ha valaki már próbálta ilyen pasztás illasztéssel vagy hasonló akkor azt nitrós rongyal letisztítod a rongyot kiveszed rá az új hengerfely csavarokat lehetőleg x ben fokozatosan nyomatékkulcs adott newtonj aztán a végén szintén x ben lehúzod fixre (egy 100 150 km után én utánnahuznék biztos ami biztos alapon) az jöhet a legózás fordítva
JÓ munkát és kitartást
Mit értesz az alatt hogy nagy a gáz? Mi baja lehet?
JA eszembe jutott egy megoldás, ha nem találnám meg a hibát:
A lámpától lehoznék 2 vezetéket és azt rátenni az akksira, igy elvileg kellene töltse, és a lámpa is egyenletesen égne nem? vagy valamit elcsesznék?
Olyan mintha valahol szét lennének választva a lámpa és az akksi töltése.. Akksi nélkül az üresjelző lámpa nem ég. Csak néha megvillan nagyon enyhén látszik az is csak. De hol lehet?
Ja a világitás tényleg nem akksirol megy, ki van véve az akksi és ugyis világít, amikor felkapcsolom, az alapfordulat 500-al visszaesik. A power viszont már igy nem megy, csak akksirol, és ha lemerül tovább nem megy. Pedig minden vezeték a helyén, akkor mi lehet a baj? Miért nincs töltés?
Az tuti, h dellorto meg az is, h 32es, mert ezek rajta vannak, meg az is tuti, h tzr-en volt a gép, mert megtaláltam a googleba a srác motorját összetörve, meg ide is fel volt reggelve a srác és a neve is egyezett!
nekem esetleg egy rezot nem tudnál kérdezni abban a bontoban? :D ecsém, tiszta fasza cuccokat találsz, erre meg semmi nincs (DEP, Acerbis puffok...ájj)
érdekes, mert tudtommal a TZR-t ugyanavval a Mikuni 28-as karbival szerelték (Haynes manualban ez van például asszem) mint a DT-ket, szoval ez nem tudom, hogy gyári-e TZR-en
de az szinte biztos, hogy a DT-n soha nem volt ilyen
A vezetékeket megmértem hogy van-e szakadás, és nincs. De az akksit kivettem és a két pólus vezetékére rátettem, és azt mutatta hogy valahol összeérnek, szerintem nem szabadna sehol érjék rgymást. Ez normális szerintetek, hogy valahol találkoznak?
hát nem hiszem h van nála rezo:) :D dob se volt még soha...nem tudom ez hogy került hozzá..
csináltam pár képet nappal:)
amugy ismerjük egymást
leveszed azt a tartó 3szöget ami a hengerfejet fogja a vázhoz fellazítod a csavarokat hengerfej le majd dugót lenyom alsó holtpont bele a tiszta rongy és ha van valami maradék a régi hengerfely töítésről pl ha valaki már próbálta ilyen pasztás illasztéssel vagy hasonló akkor azt nitrós rongyal letisztítod a rongyot kiveszed rá az új hengerfely csavarokat lehetőleg x ben fokozatosan nyomatékkulcs adott newtonj aztán a végén szintén x ben lehúzod fixre (egy 100 150 km után én utánnahuznék biztos ami biztos alapon) az jöhet a legózás fordítva
JÓ munkát és kitartást
JA eszembe jutott egy megoldás, ha nem találnám meg a hibát:
A lámpától lehoznék 2 vezetéket és azt rátenni az akksira, igy elvileg kellene töltse, és a lámpa is egyenletesen égne nem? vagy valamit elcsesznék?
de az szinte biztos, hogy a DT-n soha nem volt ilyen