Vásároltam a napokban egy tzr 125ös karburátort, 32es dellorto. Kérdésem az lenne, h dt-ket nem szereltek ilyennel, mert lenne egy két kérdésem a karbival kapcsolatban!
helo:) hát igen a gumit azt benéztem..:(
a pufót 8 ért adta..( nemrég néztem bolti ára valami 30 e ft )
a régi dobot a tesómnak adtam , rápróbálja a kdx re:)
NAh szép így méred le a gumit?
A kipuffogóra meg csak annyit mondok hogy ocsmányul néz ki nem is áll jól a motoron! (igazábol csak irigy vagyok nagyon is jól néz ki bár nekem lenne ilyen szerencsém mennyi volt?)
A régi dobbal mi a szándékod?
A szinterezés tulajdonképpen egy műanyagbevonat, amelyet porszórással visznek fel a fémfelületekre. A nagyon apróra őrölt műanyagport elektroszatikusan felviszik a felületre, s 150-180 fokos kemencében kiégetik. A műanyagbevonat vastagsága 80-120 mikron, ez függ a porszórás minőségétől, és a várt igénybevételtől. A kiváló porlakknak köszönhetően a beégetett műanyag bevonat időtálló, karcálló, s fényálló felületet ad, amely hosszú ideig megőrzi azonos minőségét.
A lényeg az utolsó mondatban van.
sziasztok:)
felrakattam a 150 es gumit meg le is vetettem:S arra nem gondoltam, hogy a felni széthúzza és így beleért a láncba... szóval visszarakattam a régit:D
ma pedig lemetem a helyi autó bontóba és nézzétek mit találtam:)
ACERBIS C35 100% carbon fiber kipuff dobot:) nagyon surván néz kiszerintem:) majd holnap csinálok képeket napfénynél...vakuval nem igazán látszik..
Hellósztok ! Az lenne a kérdésem hogy , hogy az istenbe lehet szétszedni 125dt-r első telóját kiszedtem, leengedtem az olajat, levettem a telóvédő gumit, kiszedtem a rögzítő valamiket a szimering felől, levettem a tetejét, kiszedtem a rúgót, meglazítottam az imbuszt a teló alján de az istenért nem akar szétjönni.... ha valaki csinált már ilyet az segítene hogy mi fogja még?
Hát nem tom mi lehet a baja szétszedtem a vezetékkekel nem találtam semmi gondot. Hogy néz ki az a szarság ami irányítja a pówer szelepet h mikor nyisson? Mennyibe kerül egy olyan? ááá nem igaz mért nem nyit ki valaki irjon valami megoldást kössz!
nem tom milyen a mocid, mert ha dt akkor itt van kapcsolási rajz (http://yamahadt.uw.hu/), ha netán elkötötted a drótokat. De ha nem, akkor lehet hogy test-hiba az oxid-miatt vagy nagy a gáz!
égövel lehet probálkozni.
vagy megfogod a 2 pólust és ha ,, bizsereg" akkor van töltés
a világítás pedig lehet hogy nem az aksirol megy , ha csak akkor világít ha jár a motor
hát pontosan nem, de nézd meg a pinkmotors honlapján, vagy érdeklődj náluk e-mail-be. Ugyanis a dt 80-hoz 2800Ft-ba került nekem a komplett tömítés-szett
Vásároltam a napokban egy tzr 125ös karburátort, 32es dellorto. Kérdésem az lenne, h dt-ket nem szereltek ilyennel, mert lenne egy két kérdésem a karbival kapcsolatban!