Azt hogy az akkut tölti-e a motor, vagyis azt hogy van-e töltés csak ampermérővel lehet megmérni, vagy ha egy kis égőt rákötök a két vezetékre az kellene-e égjen?
Értem csak azért kérdezem mert ha meleg hengerbe tekered bele és úgy húzod meg akkor hideg hengerből nagyon nehezen vagy egyátalán nemtod kitekerni akkor újból be kell melegítened a motort és úgy tudod kitekerni a gyertyát.
Egyébként olyan mintha a karbiban utána nem maradna benzin mert nagyon nehezen indul be tolásra de utána semmi gond nélkül megy a motor nem fulladozik....
A két kivezető cső túlfolyó... bár nem ott kéne jobb esetben folynia...
A lényeg, h.szét kell szedni a karbit, és meg kell nézni h.miért van benne sok benzin.... lehet hogy csak be kell majd állítanod a szintet, de nem hiszem h.ilyen drasztikusan elállítódna magától....
A gyertyával pedig erősködj tovább csavarlazítót nem sok értelme van oda fújni, úgyhogy maradt az erősködés....
Szeretnék segítséget kérni... A motor 2008 januárjában lett generálozva, eddig semmi baj nem volt vele de mostanában nem indul be csak nagy nehezen hosszú tolás után. A karburátoron két kivezető cső van és nyitott benzincsapnál a benzin ( néha olaj) kifolyik rajta. Először mikor a tócsát megláttam a motor alatt azt hittem h karburátor tömítése folyik de nem a csőből jön ki és gondolom az az a benzin ami a karburátorba van... De mégis miért folyik ki?... Még azt szeretném megkérdezni h a gyertyát hogy szedjem ki mert lehet h kormos, de erővel nem lehet kiszedni nagyon be van ragadva.
Ez most is olyan, mint az új :) Én helyedben nem piszkálnám, hacsak nem létfontosságú. Főleg a külsejét hagynám...fényezést. terepen, erdőben az úgyis kap :)
köszi:)
amúgy még nem olyan fontos csak tisztába akarok lenni az árakkal hogy mi hogy van mert most esztétikailag megcsináljuk tesómmal szépre és nem akarom hogy fasza szép motor meg minden hangja meg rosszab mint egy repedtfazéké:S
Sziasztok srácok visszatértem:)
Akkor bemelegítésnek pár sor:
Most ma lett lefestve a DT-n a váz holnap átfújjuk még 1 réteggel és összeszerelés stb.:)
Nem tud valaki DT80-ra (LC2) sport végdobot vagy vmit amivel normális hangja van?
Akimbát én sem akarok,elegem van nekem is a gagyi olcsóságból!
De másik a hátulütője,hogy nem sok lóvém van rá!
Meg nem tudom meddig bírja a dugó ami benne van,mert a kipuff nyíláson benézve a dugó tetőperemről hiányoznak kisebb darabok,meg egy nagyobb kráter van a felső gyűrű-dugótető között,vagy 3mm-es,de a gyűrűig nem ér le szerencsére.
Meg múltkor sokat 2személlyel közlekedtem,aztán azóta 7e felett gyűrűhangja van. :S
Azelőtt ez a gyűrűhang kb.10e körül-felett jelentkezett,ha nagyritkán kihúzattam addig.
A gyertyát meleg hengerbe tekerted bele és húztad meg ?
A lényeg, h.szét kell szedni a karbit, és meg kell nézni h.miért van benne sok benzin.... lehet hogy csak be kell majd állítanod a szintet, de nem hiszem h.ilyen drasztikusan elállítódna magától....
A gyertyával pedig erősködj tovább csavarlazítót nem sok értelme van oda fújni, úgyhogy maradt az erősködés....
amúgy még nem olyan fontos csak tisztába akarok lenni az árakkal hogy mi hogy van mert most esztétikailag megcsináljuk tesómmal szépre és nem akarom hogy fasza szép motor meg minden hangja meg rosszab mint egy repedtfazéké:S
amúgy az gáz hogy ha pl. yz végdobot rakok rá?
vagy kifejezettem dt80-ra készült dobot intézzek rá?
Ez azért nekem is új:S
Akkor bemelegítésnek pár sor:
Most ma lett lefestve a DT-n a váz holnap átfújjuk még 1 réteggel és összeszerelés stb.:)
Nem tud valaki DT80-ra (LC2) sport végdobot vagy vmit amivel normális hangja van?
De másik a hátulütője,hogy nem sok lóvém van rá!
Meg nem tudom meddig bírja a dugó ami benne van,mert a kipuff nyíláson benézve a dugó tetőperemről hiányoznak kisebb darabok,meg egy nagyobb kráter van a felső gyűrű-dugótető között,vagy 3mm-es,de a gyűrűig nem ér le szerencsére.
Meg múltkor sokat 2személlyel közlekedtem,aztán azóta 7e felett gyűrűhangja van. :S
Azelőtt ez a gyűrűhang kb.10e körül-felett jelentkezett,ha nagyritkán kihúzattam addig.