Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jóféle
hello....akinek tamburos (dobfek, nem tarcsa) a hatsofeke meg tudna mondani h hol lehet kapni olyasmit s esetleg adja le a mereteit mert nekem nincs meg az eredeti s anelkul nem tudok venni se. kosz
nekem kétszer szakadt el, evvel csináltuk másodjára, Slim kolléga eddig nem jelezte, hogy baj lenne vele
Nem nekem kell spanom meg nemtudom hogy mit szól hozzá. Majd vázolom neki:D
Köszi a méretet!
Helló!
Szerintem rajtam fogsz röhögni de elárulom, hogy milyen spec szerszámmal szedtem szét. A telószár felső égén található csavarokat kicsavartam és kiszedtem a rúgókat. Belenézve a szárba láttam, hogy benn van még egy cső, aminek a végében van egy sokszögletű bemélyedés, melyet megakartam mérni, hogy mivel is tudnék ellentartani az imbusznak. Erre a célra kiválóan alkalmasnak látszott a seprűnyél. Bele is ütögettem, hogy meg tudjam mérni, na ez szépen beszorult, és igy ki lehetett tekerni az imbuszt. Széthúztam és egy elegáns mozdulattal már az enyém is volt a szimering.
Remélem tudtam segíteni.
csak annyit hogy ha valaki generálozza a dt-t akkor, ne sajnálja az időt és sikoltassa le a hengerfejet, mert szeret vetemedni. Na meg csak gyári h-fej tömítést használjatok. Én megjártam mert eresztett a gép. még jó hogy az szívatásnál észrevettem és nem indult be. Most várhatok a gyári tömítésre 1-egész hetet .
alul kilazitották apámék a csavart ketten melohelyén mert itthon kevesek voltunk hozzá, én csak a tetejét szedtem le, az könnyü volt, hogy feltöltsem olajjal
mondjuk a DT-nek kb pont a telo a gyenge pontja, elöl és hátul is sztem... mondjuk ha nem hardenduroként tekintünk rá meg nem crosspályán használjuk akkor nincs velük baj, utcára a legjobb, terepen meg keményre kell állitani a központit és akkor ok
Nekem is hasonló rács van az első oldalidomon
Legalább azt a motort töröd szépen lassan orrá amit hirdetsz?
Am jobbulást
babetta hátsofékbowden pont optimális, csak méretre kell vágni
nekem legalábbis anno abbol lett rá csinálva tudtommal a mai napig nincs baja
Én egyátalán nem szedtem szét a telót csak leszedtem a motorról és egy erős acéldróttal genyóztam a kettővel végeztem kb 1 óra alatt
Végül az új szimeringek meg új porvédő gumi visszatesz a helyére és start
Hali emberkék!
Eladóvá vált a gépem,ha valakit érdekel lesse meg itt, érdemes!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Na skacok ma megint buktam vagyis nyaltam egyet kanyarba
Elsőkerék fölment agyagos félkemény bakhátra és elnyaltam

A lábamat majdnem bekapta a kerék a vádlimon meg végig csuszott "lassan" a kipuf és lenyalta a bőrömet

a könyök protektorom belső szivacsa elszakadt kívülről meghúztam a térdprotektorral együtt...most már a fejidom mind2oldalán meg van húzva azon kivűl nem lett semi bajom baja !

am jár vki a Katona Jozsef szki ba? ami a váci úton van
a gyapot friss benne én is arra gyanakodtam...szval kiszedtem és betömtem ujbol rendesen..izombol
és azt hogy tudod megnézni h ki van -e égve a gyapot a kipufogóból?
Helló! A telót még nekem se sikerült szétszed mondjuk azóta nem is foglalkoztam vele... a szimering mérete 41X53X8-9,5! Olajat nézek majd valamiet a nagyvason mert onnan rendelem a szimeringet is meg még néhány cuccot...! Én se tom egyébként hogy muszáj-e teljesen szészedni az egészet a szimering cseréhez... Ha jutottál valamire kérlek oszd meg velem is majd...

Üdv.:Tomi
Hali nem tudjátok hol lehet kuplungbowdent kapni 80 as Dt-hez?
hétvégi termés:
Uuuu de verném már én is neki!
De még vann visza vagy 450 km!
Jaa értem hát legalább hallják ha jössz-mész
megnézem a hangtompító állapotát, gyapot nem égett e ki...
Alapjáraton krepegő hangja minek lehet?
Dugó,vagy főtengelycsapágy?
igy most olyan hangja van h ha a dobot nem tenném rá nem sok különbség lenne
Én nem értem már az is baj ha hangja van? Milyen hangot szeretnél neki mint egy 50ccm-es robogónak? Am szerintem lehet a furás meg felújítás az oka főleg ha a régi dugattyú meg gyűrűk már nagyon kopottak voltak.