hello....akinek tamburos (dobfek, nem tarcsa) a hatsofeke meg tudna mondani h hol lehet kapni olyasmit s esetleg adja le a mereteit mert nekem nincs meg az eredeti s anelkul nem tudok venni se. kosz
Helló!
Szerintem rajtam fogsz röhögni de elárulom, hogy milyen spec szerszámmal szedtem szét. A telószár felső égén található csavarokat kicsavartam és kiszedtem a rúgókat. Belenézve a szárba láttam, hogy benn van még egy cső, aminek a végében van egy sokszögletű bemélyedés, melyet megakartam mérni, hogy mivel is tudnék ellentartani az imbusznak. Erre a célra kiválóan alkalmasnak látszott a seprűnyél. Bele is ütögettem, hogy meg tudjam mérni, na ez szépen beszorult, és igy ki lehetett tekerni az imbuszt. Széthúztam és egy elegáns mozdulattal már az enyém is volt a szimering.
Remélem tudtam segíteni.
csak annyit hogy ha valaki generálozza a dt-t akkor, ne sajnálja az időt és sikoltassa le a hengerfejet, mert szeret vetemedni. Na meg csak gyári h-fej tömítést használjatok. Én megjártam mert eresztett a gép. még jó hogy az szívatásnál észrevettem és nem indult be. Most várhatok a gyári tömítésre 1-egész hetet .
alul kilazitották apámék a csavart ketten melohelyén mert itthon kevesek voltunk hozzá, én csak a tetejét szedtem le, az könnyü volt, hogy feltöltsem olajjal
mondjuk a DT-nek kb pont a telo a gyenge pontja, elöl és hátul is sztem... mondjuk ha nem hardenduroként tekintünk rá meg nem crosspályán használjuk akkor nincs velük baj, utcára a legjobb, terepen meg keményre kell állitani a központit és akkor ok
Én egyátalán nem szedtem szét a telót csak leszedtem a motorról és egy erős acéldróttal genyóztam a kettővel végeztem kb 1 óra alatt
Végül az új szimeringek meg új porvédő gumi visszatesz a helyére és start
Na skacok ma megint buktam vagyis nyaltam egyet kanyarba
Elsőkerék fölment agyagos félkemény bakhátra és elnyaltam
A lábamat majdnem bekapta a kerék a vádlimon meg végig csuszott "lassan" a kipuf és lenyalta a bőrömet
a könyök protektorom belső szivacsa elszakadt kívülről meghúztam a térdprotektorral együtt...most már a fejidom mind2oldalán meg van húzva azon kivűl nem lett semi bajom baja !
am jár vki a Katona Jozsef szki ba? ami a váci úton van
Helló! A telót még nekem se sikerült szétszed mondjuk azóta nem is foglalkoztam vele... a szimering mérete 41X53X8-9,5! Olajat nézek majd valamiet a nagyvason mert onnan rendelem a szimeringet is meg még néhány cuccot...! Én se tom egyébként hogy muszáj-e teljesen szészedni az egészet a szimering cseréhez... Ha jutottál valamire kérlek oszd meg velem is majd...
Én nem értem már az is baj ha hangja van? Milyen hangot szeretnél neki mint egy 50ccm-es robogónak? Am szerintem lehet a furás meg felújítás az oka főleg ha a régi dugattyú meg gyűrűk már nagyon kopottak voltak.
Szerintem rajtam fogsz röhögni de elárulom, hogy milyen spec szerszámmal szedtem szét. A telószár felső égén található csavarokat kicsavartam és kiszedtem a rúgókat. Belenézve a szárba láttam, hogy benn van még egy cső, aminek a végében van egy sokszögletű bemélyedés, melyet megakartam mérni, hogy mivel is tudnék ellentartani az imbusznak. Erre a célra kiválóan alkalmasnak látszott a seprűnyél. Bele is ütögettem, hogy meg tudjam mérni, na ez szépen beszorult, és igy ki lehetett tekerni az imbuszt. Széthúztam és egy elegáns mozdulattal már az enyém is volt a szimering.
Remélem tudtam segíteni.
mondjuk a DT-nek kb pont a telo a gyenge pontja, elöl és hátul is sztem... mondjuk ha nem hardenduroként tekintünk rá meg nem crosspályán használjuk akkor nincs velük baj, utcára a legjobb, terepen meg keményre kell állitani a központit és akkor ok
Am jobbulást
nekem legalábbis anno abbol lett rá csinálva tudtommal a mai napig nincs baja
Végül az új szimeringek meg új porvédő gumi visszatesz a helyére és start
Eladóvá vált a gépem,ha valakit érdekel lesse meg itt, érdemes!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Elsőkerék fölment agyagos félkemény bakhátra és elnyaltam
A lábamat majdnem bekapta a kerék a vádlimon meg végig csuszott "lassan" a kipuf és lenyalta a bőrömet
a könyök protektorom belső szivacsa elszakadt kívülről meghúztam a térdprotektorral együtt...most már a fejidom mind2oldalán meg van húzva azon kivűl nem lett semi bajom baja !
am jár vki a Katona Jozsef szki ba? ami a váci úton van
Üdv.:Tomi
De még vann visza vagy 450 km!
Dugó,vagy főtengelycsapágy?