Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezzz igen! Én is a múlt nyáron döntöttem szét. Gratula szép munkát végeztél
egyik haveromnak is új dugó kellett aztán szarakodott a víz de a termosztát kiszedése után király lett.....
és igy már jo?
Én már kiszedtem...
aha.azt mondta szerelö hogy szeggyem ki a termosztátot.hétvégén ki is probálom
nekm is hasonló van csak nekem nem csak megteleik a tágulási tartály hanem kinyomja a vizet
Én is igy gondolom,csak olyan mondta hogy gond lehet a hiánya,akiről tudom hogy jó szerelő.Az a jelenség nálam hogy a hütőből a víz elfolyik,a kiegyenlítő megtelik vizzel és kifolyik.igy nincs hütés.Valakinél esetleg nem volt még hasonló?
Van még Vertex az olyan árban van mint a Prox vagy a Wössner vagy esetleg még a gáyri dugattyú szalonból megrendelve.
A meteort régen én is feszegettem de lebeszéltek róla hogy nem olyan jó a minőség.
Ki ismer más dugattyú márkát mint a Prox,Wössner?
És milyen véleménnyel van róla?

Találtam valami olasz gyártmányú,Meteor nevezetű dugót viszonylag elfogadható árért,de nem tudom mennyire megbízható 125R-be.

Ja,meg van valami Ambika márkájú indiai,na de azt inkább ne,rossz véleménnyel vagyok arról a térségről a simsonba gyártott gagyi cuccaik miatt! :S
kösszi a segítésget,majd megnézem a power 7végén
és ha esetleg tud vki visszapillantókat az írjon.kösszi
Szeretnék segítséget kérni... A motor 2008 januárjában lett generálozva, eddig semmi baj nem volt vele de mostanában nem indul be csak nagy nehezen hosszú tolás után. A karburátoron két kivezető cső van és nyitott benzincsapnál a benzin ( néha olaj) kifolyik rajta. Először mikor a tócsát megláttam a motor alatt azt hittem h karburátor tömítése folyik de nem a csőből jön ki és gondolom az az a benzin ami a karburátorba van... De mégis miért folyik ki?... Még azt szeretném megkérdezni h a gyertyát hogy szedjem ki mert lehet h kormos, de erővel nem lehet kiszedni nagyon be van ragadva.
Elvileg ha a karbit is utána állítod semmi nem lehet max jobban megy
Nah az lehet Bár nem gondoltam volna hogy annyival nehezebb az a gumi. Ez olyan mintha nem egy 80Kg-os ember szaladgálna vele hanem ezentúl egy 90kg-os vagy nem?
átöblítés
de nem csak az érintkezési felület lényeg, hanem az a plusz tömeg amit meg kell forgatnia az a gumi nehezebb de ezt pont én mondom a 100/100 -18 as crossgumival de az mégsem 150 namindegy én csak a véleményemet írtam
Na itt egy feladat amit az enyém csinál. Mentem vele...járatos..olyan 60-al mentem 6-ba...Hozzátartozik hogy nyitott rendszer Doma kipufogo és volt hangja rendesen. Egyszer gondolt egyet a motor és lehalkult...azt hittem besült. De utánna erőre kapott ugy megy mint az álom és sokkal halkabb is. A moci talptömítése nem az igazi és nyomja a vizet nyomatéknál. Ezt mi csinálhatta? Vizes lett a gyapot a dobban? Nem nagyon zavar am mert most megtáltosodott, de ha tud vki vmi okosat mondani rá azt megköszönném
Túl nagy volt az átömlítés?
mégjo hogy van aki ért hozzá
én simán azt mondtam volna neki hogy semmi baja nem lehet
ez igy igaz! én is csak azt irtam hogy nem kell arra számitani mint pl 1 cross gépnél
hi
azért 1-2-3 fokozatban észre lehet venni hogy van benne.
akinek ilyen gondja van, hogy power nem müködik, vegye le a fedelet és nézze meg kb ötezres fordulaton kezd el nyitni lassan 6500 körül már teljesen nyitva van. mert aztán már azért nem veszi észre ,hogy nyit mert legyengült a moci. de ha gyújtást az ember ráteszi és hallani a kis bugást ami a power hangja akkor álltalában szokott működni. vagy kézzel kinyitni fixre és lekötni az akksi sarut úgy azért jobban érezni az ugrást.
Lehet baja, ha túl nagy az átöblítése és nincs megfelelő folytása akkor igen én is így jártam az enyémmel. Bejáratos volt és ugye volt egy nyitott kipuff rajta aminek túl nagy volt az átömlítése ==- nem kapott elég üzemanyagot(bár 240es fuvoka van benne a 210-es helyett) és kiégett a dugattyú teteje és még a peremén is megolvadt kicsit, az onnan leolvadó anyagok megragasztották a gyűrűket melynek következtében elment a kompresszió és megállt. Szerencsére nem sűlt be.
Helotok annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek ha én feldobok egy kx kipuffot lessz e valami baja a motornak egy rendszert...?
DT 125-hoz vagy 80-ashoz nem tud valaki kapcsolási rajzot?
PLS!HelP
Oksa csak okosan