Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Valaki tuda kis leirást irni a power szelep beállitásáról?YAMAHA DT 1215röl van szó kösszi
az a baj hogy nem találtam sehol ilyet,de azért köszi.
http://hu.diplodocs.com/ itt elég sokmindenhez van kézikönyv, nézz szétt itt.
köszi
Na csá! nem tudom a mocid mikori, de ezen a linken:http://yamahadt.uw.hu/
van dt 125 kapcsolási rajz+ sok más is igaz német nyelven, de ki-lehet sakkozni (nekem is nagy segítség a mai napig)
Sziasztok Yamaha dt 125lc gyújtását kellene visszakötni de a jeladóból kijövő zöld-fehér illetve gyújtásból kijövő barnának sincs párja. a kapcsolási rajzok nem teljesen ehez valók. Ha valaki tudna segiteni megköszönném.
Hali!Talán nincs nagy gáz. Na figyu: vedd ki a termosztátot és nézd meg egy-kis forróvízbe, hogy kinyit vagy sem. Ha mükszik akkor lehet hogy a hűtősapi-val van a gáz, mivel ha nem zár rendesen akkor a víz korábban felforr (ezt ne jaftekold -cseréld le) . Ha még ekkor is forral akkor a vízpumpánál lehet a gáz.
Szeva! szerintem keress a neten robbantott-ábrát a mocidhoz, ha nem akarsz szakemberhez fordulni vele , és bocsi csak azt-hittem dt
alul kitekered és ha ez után se jönne akkor kitéped 'aztkész
Van egy menet akm meghajtón ami odaszorítja a km spirált azt ki kell tekerni...
Ha úgy sem megy akkor vedd ki az első kereket és szedd le a km meghajtót és akkor könyebben kitudod piszkálni a amaradék bóvdent.
Szervusztok!
Hozott a húsvéti nyuszi egy km bovden szakadást !
Azt hittem,hogy csak fogom kihúzom és bedugom a másikat, de a kerék melletti kis csigaházból nem jön ki. Segítsetek, hogy mi módon lehet kipiszkálni, vagy egyben kell cserélni? Hálám üldözni fog .
Előre is köszi!
ez sr és 4 ütemű,92-es évjáratú,tavaj lett felújjitva a blokk.hengerfej tömités miatt lett szétszedve,két napig volt darabokban,elötte tökéletesen ment,ez biztos mert ismerem a mocit.nem volt darabokban csak a hengerfej és a két oldali dekli volt leszedve,ezért gondolok a vezérlésre,csak nem volt bejelölve szétszedés elött ezért kéne valami,hogy mihez állitsam be.
Nem azért de nekem felújítás előtt PROX volt benne és terepen egész szép fordulaton használtam semmi baja nem volt.
Hát nem kell de ha nem akarok hogy megragadjon akkor inkább rakj bele. Jah amugy 160.000 -et költöttem a felújításra és most megint még vagy 25.000-et költhetek rá
Szia. Sajna nem írtad le, hogy mi is zörög. Ugyanis lehet hogy valamely válócsapágy,főtengely csapágy vagy még sorolhatnám. Vagy csak nem hézagoltad ki a váltótengelyeket.ha felujítást még nem végeztél rajta, akkor itt az ideje.Olaj a váloba :ipone Box2 Csapágy:Koyo, Dugó:phix-vagy. a fúrást bízd egy jó esztergályosra és lehet , hogy még a dugót is megszerzi neked kb.6-8000Ft ért. a csapágyakat csapágy szaküzletbe szerezd be, mert sokat tudsz ezen spórolni(40-50%-ot),és ez az oldal segít az összerakáshoz, igaz 50-es+80 hoz való +nem tom a mocid mikori. http://yamahadt.uw.hu/ Ja a vezérlésnek szerintem nincs baja, ugyanis a DT 2-ütemü.
Hali,gondban vagyok,kis segitség kéne.Kaptam egy sr 125-öst,a blokkot nekem kellett összerakni,sikerült.de zörög mint egy traktór,szerintem a vezérlésem nem jó.tudnátok segiteni hogy miként állitsam be a vezérlést!előre is köszi.
nem olyan vészes a 20 ezer alati prox az vagy selejt vagy nem prox:D 20 fölött van az áruk mind a wössner prox egyedül a vertex de az 1 rakás szar ahogy van szerintem
beszél hülyeséget! a prox az verseny motorokhoz kifejlesztett dugatyú de mindenki tudja h a wössner a legjobb túráásra kialakított kovácsolt vas dugatyú én azt ajánlom a prox az inkább cross és hasonló gépekhez való!
jomultkor kb 18 ezresért láttam a prox dugoszettet, huszon egypárért meg vertexet
valaki nemtud eladó idomokat Yamaha Dt 50-re?
szia!vidd magaddal a hengert a boltba és az után fognak neked adni belevaló dugót!ha jót akarsz magadnak nem akarsz lerohadni az első pár túrázás alkalmával vegyél prox dugót költséges de megbízható 20 fölött lesz az ára tábori tuning oldalon nézz körül ott láttam prox cuccokat
szia!nézd meg hogy ha nem indítod be a gépet csak gyújtás nélkül rúgod akkor eltűnik e a víz a tartályból ha igen akkor valszeg a tömítés átszakadt és az összes víz bemegy a kipuba!ha viszont a víz megmarad és forr mint a barom 15 perc múlva mivel kb akkor éri el az üzemi hőmérsékletet valószinűleg a hengerfej gátas (gátrepedéses)akkor kell venned egy új hengerfejet.
sziasztok!
Megtudnátok mondani hogy DT 125-be 99-es évjárat milyen dugó kell bele? és hogy milyen áron vannak?
Válaszotokat előrre is köszönöm!
Tudtok nekem abban segíteni h miérfolyik el a túlfolyón a hűtővíz alig megy a moci 50-et kb 10-15 percig és máris az egekben van a vízhőmérő.most bejáratós a moci most lett benne felvúrva a cucc.
ha tudok ötleteket akkor lécci írjátok..Kösszi
azért mert bejáratos a moci kel kül olajat belerakni a tankba ha különolajzásu?

Nem is halotam rola.......

de jól megszívtad látom most ujitotad föl teljesen a mocit mosr így b.............tod