Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szerelőhöz vittem és az kipucolta a folytást de nekem elektronikát is kellett mert a 16 lovasé volt benne:D..
de nagy rá baszod, hogy fog evvel menni? mint egy simson? szerintem akkor sem erre valo
de a legjobb, ha felteszitek és kiprobálod :) kiváncsi vagyok mit tudna evvel...
Hagyd már simán ráraknám most mi baja lesz tőle? semmi.
voltam ma motorozni, 100 km kb, de szinte az egész terepen :D nagyon odabaszott, meg is borultam kétszer
vannak erre nagyon jo helyek csak kellen crossgumi majd mert ezzel katasztrofa
vagy a legjobb egy SM szett lenne akkor leszedném az endurogumit és erre menne a cross terepre
menjetek ti is földesutra mert az jo!
felejtös, 140 is max akkor lehetne ha valami keményebb lenne
én 130nál nem raknék nagyobbat a max a 140 de ez kibaszottul durva :D
Óóóó basszus! Megvan kivagy, Neked megvan a számod, már beszéltünk is. A villa meg termo. miatt kerestelek. Na, így már tárgytalan. Megint amiatt érdeklődtem volna. Sry!
Csáó csáó!
Kaptam infót rólad, TZR-rel kapcs. Kéne nekem pár cucc. Ha dobnál egy telszámot, nagyon megköszönném.
sziasztok!
érdemes rárakni?
szerintetek megölöm vele a motort?
megpróbálom, köszönöm szépen a segítségedet!
Cefrex!
Köszi szépen fáradozásod!
Számomra hasznos volt!
Értem dzsony69.
De azt áruljátok el hogy a folytást ti magatok szedtétek ki vagy szakszervizben szedetétek ki? Ja és azt honnand lehet tudni hogy benne van a folytás és hol találhatom meg a folytásokat?
Szia!
Van egy rendszámos, forgalmis, törzskönyves vázam amivel legalizálhatod!
Ha érdekel e-mailben keress meg!
45000ft.
motorkovacs@gmail.com
Megvan a kép. Ilyen amikor berág a dugó
Amikor olaj nélkül sikerült erőltetni+ rá néhány héttel sikerült megforralni...
De ezt hogy egy XT-nek a kmórája van rajta ?
De-de :))
Amugy Te is ismerős vagy vagyis a géped:)Nem a 0-ás koli előtt szoktál állni?:)
Otoska te véletlenül nem a Miskolci Egyetemre jársz? :D
Egy másik motor akksiját rátettem a motoromra, és a power szelep, lámpa, minden megy csak nem ugy ahogy kellene. Az első lámpa csak gázadásra erösödik,a üresjelző lámpa enyhén villog, és amikor a fejlámpát bekapcsolom az alapjárati fordulatszám 2100-ról 1400-ra esik vissza. Ja, és a fejlámpa akksi nélkül is világit.Ez mitöl lehet? A motor nem tölti az akksit? Vagy valami más?

Valaki nem tud adni linket kapcsolási rajzra?
Jahh hogy úúúgy sok:D Azthittem hogy vizsgán:)
Hát be is szarna mindenki ha annyit menne de még 140 él is
Am az enyém 120 at megy de akkor már igencsak visííít:)
fojtás, anélkül gyárilag 125 a vége
az enyémnek friss a müszakija, tegnap elfelejtettem irni h meglett
viszont ökörködtem egyesben kicsit (szarrápörgettem meg kinoztam kb 1-2 percig, egykerék meg ilyenek)
utána néztem, h piros elött van a mutato (azt mondta a szerelö, h a pirosig mehet nekem, nem tudja miért mutatja igy), utána könnyen visszamelegedett
reggel mielött megyek turázni unokaöcsivel akkor megnézem a vizet, de remélem nem hengerfejes megint... meg aztán rossz lenne ha elfojna a viz, aztán beállna a cucc 25 km-re valami erdö közepén
de csaknem, de idegesit mindig valami szar : / ha holnap csinálok képeket mobillal teszek fel majd, bár nemtom h mennyit állunk majd:D
Elég sok az a 180-an az enyémbe 160 van de még a 140 is sok ..mert megy kb 110-et....de méér?
Akkor más a helyzet! Én levenném a kipuffot, és belekukkantanék a hengerbe. Nem zárható ki a gyűrűtörés sem.
Dugógyűrésen meg nem tudom, h, mit értesz. Általában akkor "rág" be a dugó, ha túlmelegszik, vagy ha megszűnik az olajzás. Van is egy képem a sajátomról, de sajna nem találom. Majd holnap keresgélek még.
Hát köszi szépen!Amugy hallottam iylet is oylat is,de jópénzért elintéznék csak hát az nagyon sokkkk, a 180 as óra meg nem számít ha 125 nek akarod papíroztatni.De itt a pénz a legnyomósabb indok
NEm sülhetett be mivel én is kikötöttem különolajzoját és keverékkel megyek vele!Egyik haver azt mondta dugó gyűrés sztetek?
Nemtán kicsit sok az a 180-as óra?
Az kevés... Ha megvan a forgalmija, akkor lehet, ha nincs, akkor esélytelen...