meg is válaszolták már neked a dolgot, amugy tudtommal le kell venni a deklit, hogy hozzáférj ahhoz a szimeringhez ami enged
ott van a viztér mellett az olaj, szoval könnyen elöfordulhat sajnos ez a hiba
Amúgy azt hogy lehet szétszedni?
Néztem a könyvét,de nem egyértelmű számomra.
Csak a vízpumpa szivattyúházát elég levenni,és ki lehet húzni a lapátrészt,vagy az egész váltódeknit le kell bontani hogy a szimeringhez hozzáférjek?
Az lehet.
Mondjuk most is eléggé sikerült felmelegítenem,már a pirosnál volt a mutató.
Anno nyáron lett ilyen az olaj,akkor is volt 1x 2x ilyen,utánna csak most ez.
Kocsiknál ilyen akkor szokott lenni,mikor hengerfejes,és a hűtővíz keveredik az olajjal.
De itt nem kerülhet össze a kettő tudtommal.
Kívülről meg már jópárszor bekerülhetett volna amikor mostam.
A 12 V os autóakksit rákötném a DT re lenne valami gubanc? Kipróbálhatnám azzal hogy akksi baja van-e a motoromnak? Vagy valamit tönkre tennék vele?
tHx...
:S
Azt miért a tökömért csinálhatja a motor,hogy a váltóban "megtejfölösödik" az olaj?
Amikor vettem Repsol volt benne,ok ment vagy 400km-t,ez lett,utánna "átmosattam" egy Total 10w40-nel kb.10km alatt,aztán Mobil1 került bel szintúgy 10w40-es.
Ezzel jó volt a váltó is,minden ok idáig,azaz bő 400-450km-t ment vele,és tessék! :S
amig nem forr adig semmi gond , ha fölforr azt meg a süket is meghalja megálsz megvárod mig kihül és mehetsz tovább , bár járatos motornál nem kockáztatnék
nekem pirosig mehet azt mondta szerelö, megmérte a höfokot
sztem te is mérd le milyen meleg akkor
ma ment el csak piros közelig, bár egyesben állatkodtam vele kicsit
amugy idén másodszor voltam motorral suliban, utána meg vittem müszakira, meg is lett, amig csinálták lecseréltük haver kocsiján a kerekeket :) 2011.04.08.ig tehát müszakis, remélem addigra már csak hirböl ismerem majd (no nem azért mert szar, csak nagyon szeretnék egy nagyobbat :))
nem para ha kicsi vagy , az elsö telót pár cm vel lejeb lehet engedni de a hátsót is ha puhitod az elöfeszitést alacsonyabb lehet. szerintem nyugottan vehetsz 1 et
Keresek müszerfalat dt 80 LC2-höz, és idomokat.
Ha tud vki , megköszönném!
Más..... tegnap megnéztem, mennyit megy végre a kis drágaságom..... 90-nél leszabályoz ...... gondolom a gy.elektronika.
Létezhet ezekbe esetleg olyan CDI, ami engedi tovább forgatni a motort?
Válaszokat köszönöm!
Szevasztok motrosok.Kéne egy kis segitség.125R-rem van,érdeklődnék,nektek meddig megy fel a vizhőfok mutató?eddig csak negyedig ment fel,hossssszú távon max fél alá egy picivel.most hoztam el a szerelötöl 3 napja,fel lett furva,mentem vele semmi furcsaság,de tegnap 3 km után felszökött a mutato 3/4-ig.megálltam nem forrt,de a henger iszonyat meleg volt.azota is csinálja.(a vizet megnéztem,minden ok.)van esetleg valami tipp?elötre is kösz.
Sziasztok!
Most gondolkodom 1 yamaha dt125-ös endurón!
Soha nem volt még ilyen motorom és van egy nagy gondom.
Mocskos alacsony vagyok,160 cm.Szerintetek hogyan tudnám kezelni a motort?Valamelyest lehet összébbállitani a központi rugón,vagy milyen megoldást tudnátok ajánlani?Nemigazán szeretnék lemondani a motorvételröl emiatt.
Elöre is köszönöm a segítséget!
ott van a viztér mellett az olaj, szoval könnyen elöfordulhat sajnos ez a hiba