Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi h visszaírtál nekem sajna nem a deknihez ér hozá az a baj hogy nem néztem meg amikor elhajlot hogy akkor se váltott már föl vagy csak akkor amikor vissza hajtogattam! ithon menyire nehéz szétkapni? blokot ki kel szedni? vagy mire kel figyelni kiszedni stb..?
Nemtudjátok,hogy hol lehet venni 125-ös dt lc2-eshez idomokat
Az enyém igazi benzintemető
Előkotortam téli álomból, hát 94 km-nél fordítottam át tartalékra... Pedig csurig volt a tank.Mondjuk kapott rendesen a faluban, meg voltam elég sokat kanyargós földúton, ahol csutkagáz-satufék volt...

Szóval ha nem fojtott, akkor igencsak odaver a 7-8 liternek, ha úgy használod, mint én. Van a faluban egy másik fojtott dt, hát az elmegy 5ből, de nem is ellenfelem... Pedig én jóval nagyobb darab vagyok.

Amugy nagyon jó kis motor a DT, de nem terepre való sztem. Puhák a telók. Közűti, földutas endúró. Belegondolva nekem terepezni egy nagyobb, és újabb gép kéne ;)
szervizelés ára meg attol függ mi a baja azt meg csak akkor tudod megh ha szétszeded
nekem volt egyszer hogy levettem a váltokart és 1 el följebb tettem vissza , észre se vettem , aztán mikor kiprobáltam 2 esnél nem tudtam följebb váltani én is beszartam hogy mi lesz most de aztán rájöttem hogy a váltokar nekiért a gyujtás deklihez és ezért nem ment
lehet te se hajlitottad visza rendesen, reméljük csak ez a baj
Hello! Vtam ma motorozni és egy nagy kö igen erősen megütötte a váltot! el is hajlot a kar feje! azt vissza hajlitottam!és mentem vele de csak 1-es 2-es ig vált föl tovább nem vált!

Mi történhetett?Szervízelés menyibe lenne kb?

légyszí válaszoljatok elöre is köszi

Am elaó egy 21"és egy 18" gyári yamaha dt felni első tárcsa hátul dob a hátson uj küllő anyák az első tárcsával együtt van mindkető le van festve belül nem rozsdás ezáltal!
lehet nincs jol beállitva a power szelep
Hello
tudnátok segíteni abban hogy a motorom mér csinál olyat hogy 5-6ezernél ilyen eröltettet hangja van és cask akkor gyorsil tovább ha kinyit a power olyan mint ha le akarna fulladni
választ előre is kösszi
Hello! Vtam ma motorozni és egy nagy kö igen erősen megütötte a váltot! el is hajlot a kar feje! azt vissza hajlitottam!és mentem vele de csak 1-es 2-es ig vált föl tovább nem vált!

Mi történhetett?Szervízelés menyibe lenne kb?

légyszí válaszoljatok elöre is köszi

Am elaó egy 21"és egy 18" gyári yamaha dt felni első tárcsa hátul dob a hátson uj küllő anyák az első tárcsával együtt van mindkető le van festve belül nem rozsdás ezáltal!
heló
szerintetek az lc2-esnek gyári baja a CDI(gyujtás)
helló "hard enduro" nekem van egy eladó DT-m 125r
Skodi hát szerintem már minnyá inkább a 86 os kéne mint egy 2005 -ös nem?na nehogy már a fika egye az ovodást! azért sztem egy 99 es jobb meg a formája is sokkal szebb és ez is kényelmes meg sztem még jobban is mehet de te tudod (nem kötözködésbőől irtam ezt) de én nem cserélném azért le az r -emet egy lc2 esre..
Jó kérdés basszus, nem találom sehol. Pedig ez igen lényeges lehet. Én is 95-öst használok, de lehet, hogy gyengébbel jobban menne.(csak az meg nálunk nincs)
10000 alatt érdemes használni tartosan, inkább 9 ami még nem öli annyira
amugy attol függ, egy fojtatlan fasza gép sztem 6-8 körül is zabálhat ha terepezel, nekem többet nem eszik annál, söt, annyit sem szokott, inkább 5-6 max
csá!

ha húzom neki akkor olyan 6-7-8 litert eszik kb nekem, ha óvatosan megyek akkor kijön olyan 4-5ből is... a benzinről meg annyit , hogy én kipróbáltam elég sokfajtát, és mol evoval ment a legjobban, de 95 ös is jó bele!
95ös vagy 98 as kell bele ?
Sziasztok! Egy yamaha dt 125-ös mennyit eszik, ha mondjuk tartosan 6000-10000 közöttjár a dugo? Illetve birja ezt?
(ennek csak akkor van használható ereje, terepen használnám, vásárlás elött álok ésnem tudom hogy milyen fajta motort vegyek)
tegnap raktam össze egy 125-r-t úgy hogy rajta volt a h-fej a hengeren.az tény hogy így jobb ha két ember van ott, könyebb.
mivel az R egy javitott konstrukcio, szerintem nem hülyeség
nekem meg ponthogy sokkal jobban bejön, modernebb külsöre is, meg biztos vagyok benne, hogy a belsejében is vannak változtatások (elektronika meg ilyenek az alap ugye)
ha két papirnélküli van, akkor lehet abban valami amit mondasz, de én egy 86os és 99es motor között 100 % h a fiatalabb javára döntenék, söt, a legtöbb ember szerintem igy van vele :)
Hülyeség.....ugyanannyit ér egy 125R, mint egy LC2 nagyjából. Az állapot a döntő, meg papírügyek. Annyira mindegy, hogy 1986-os, vagy 1999-es, az állapot a fő. Egy ismerősömnek 160-ért vitték el a zsír papirnélküli LC2-est, és a 125R-es haverom ment vele, máig arról áradozik, hogy bármikor elcserélte volna az övére, mert iszonyatosan ment.
Mondjuk én kissé elfogult vagyok, mert LC2 mániás vagyok, az R-ek nekem nem jönnek be, se külsőre, se sehogy, ülni se jó rajta nekem.
Hát ja,annyiból tényleg jó lenne kivenni a blokkot,hogy nem lehetne az hogy beleesik valami por,vagy akármi.

Haveromék egy szerelő gyerekhez szokták vinni,de az is annyiért tudja a dolgokat beszerezni mint bárki aki szétnéz a neten.
Aztán felszámol egy jó kerek szerelési díjat,részben egyet is értek vele,de én sokallom.
Meg amúgy szerelgetés dologban nem vagyok kezdő,ebben is hasonlóan kell cserélni mint Simsonban,de mondhattam volna bármilyen motort.

Tudom lustaság hogy nincs kedvem kiszedni,de tartok attól hogy valamit észreveszek,vagy valami,és az pénzbe van,ami nekem épp a válságos témától elég szűk keretek között mozog.

Szal ezért akarom 1 hf tömítés+1hengertalptömítés+dugó gyűrűvel+csapszeg tűgörgővel megúszni.

Azt nem tudom,hogy a dugóhoz adják a ugye a gyűrűt,adnak hozzá csapszeget is?Gondolom a tűgörgőt külön kel vennem.
150ért kétszer ilyet kapsz, ha most van nagygenerálozva a blokk akkor talán ér 100at, de látszik rajta hogy szarba volt ölve meg igényesen karbantartották (konkrétan: rohad, tiszta rozsda még a lánc is, ugy néz ki mint egy bontoszökevény)
ha motorikusan jo (ami a képen nem látszik ugye)akkor 100 at simán
de megnézel hirdetéseket akkor tudsz viszonyitani
Nah akkor én mágus vagyok mert úgy cseréltem hengertalptömítést hogy a blokk a helyén maradt é csak a hengert vettem le
125ös LC2, több mint 20 éves, nekem 50 ezresnél biztos nem érne többet