Veszel valami kellően hosszú és kellően vastag bovdent (sztem az MZ kuplung, Simson elsőfék, Riga kuplung, stb pl. megfelel, vagy valami ilyesmi), a lényeg, hogy a kar felőli gombóc passzoljon, alulra meg teszel ilyen kis csavaros bizbaszt, kellő távolságra. Alkoss valamit
én az enyémen ma ugymond "kiiktattam" a power szelepet , egész pontosan azt csinaltám hogy a tengelyt elforgatam 180 fokkal, mert a kipufogo nyiláson keresztül nézve nekem ugytűnt mintha ugy nagyobb lenne a nyílás mint volt és gondoltam igy hátha jobban fog majd menni ... na megyeget is , ha eltudok jutni egy bizonyos fordulatig olyan (6-7 ezerig) akkor egész szépen megindul, jobban mint ahogy eddig ment, de alatta gyenge nagyon.
valaki mondja már meg hogy ,hogy lehet normálisan beállitani ugy hogy nyitás után ugyanigy menjen,de viszont alul zárjon normálisan és legyen ereje?:D
az nagyon alacsony (mármint a motor), nekem a 80asrol anno épphogy leér teli talppal a lábam, 176 voltam kb vagy több
most jol leér a 125Rnél (192 vagyok), de az is igaz h beül eléggé
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy ha valaki tudna segíteni nekem kuplung bowden ügyben az jelezze mert nemrég elszakadt a Dt 80-asomon a bowden és nem tudok sehonnan keríteni hozzá alkatrészt és ha valaki estleg ebben tudna nekem segíteni hogy honnan lehetne kuplung bowden-t beszerezni az kérem jelezze.
Én most gondolkodom egy dt 125-ös vásárlásában,de van 1 nagyon nagy problémám!Mocskos alacsony vagyok(160cm).Ez lenne az elsö enduróm és nem tudom hogy hogyan tudnám kezelni.Tök kezdö vagyok.Teljesen tanácstalan vagyok,egyszerüen nem tudom hogy belevágjak-e a motorozásba?!Kint a határban szeretném használni.
Elöre is megköszönném a jó tanácsaitokat!
elöl a lámpa nem alszik ki csak halványodik, minden kábelt a lehetö legalaposabban átnéztem és nincs sehol elvágva semmi. Az akksit bennehagytam és ugy tettem az akksi töltöt rá, és ugysem lett semmi, a kulcsot elforditottam és a power motor hang nem hallatszik, se a lámpa nem ég ha a motor nincs beinditva, azelött a motort nem kellett beindítani, a lámpa ugyis égett... A power-nél megvan minden, benne van rendesen csak nyitott állapotban áll.
Elöl a lámpánál van három vezeték ami nem csatlakozik sehova de ezek régen is igy voltak amikor minden ment. A mozgatómotor-t hogyan tudnám leellenőrizni hogy működik-e? Kb. 5 vezeték jön ki belőle, és nem tudom melyikre kössem a 12 voltot. És érdekesnek tűnik nekem hogy pont 4500-as fordulatnál villan meg az üresjelzö lámpa, ahol a power kellene kinyisson.
:D
Elég érdekes dolgokat mondtál!
Az üresjelzős dolog valszeg érintkezési probléma valahol a kábeleknél!
Az meg hogy erősödik a világítás visszajelző alap,hiszen nagyobb fordulat optimálisabb feszültség töltés.Ha meg az is ki-ki alszik,akkor ott is rázkódás miatt kontakt hiba mint az előbbinél.
Power-t nem tudom minek lett kiszedve/kikötve,érdemesebb lett volna utánna nézni jobban miért csinálta azt amit csinált,és estlegesen kicsrélni/beállítani azt.
Nem látsz semmit elvágva?
Lehet minden ott van,csak épp a mozgatómotor nem megy.
Vagy ha ráadod a gyújtást akkor hallasz elektromos motor hangot?
Am kikötni vagy elforgatta teljesen nyitott állapotba,de akkor hogy rögzítette azt,vagy az egész tengelyt kihúzta,de akkor meg kipufogófüstnek,vagy elégetett olajnak kellene folydogálni a powert takaró műanyagnál szerintem.
miért milyen tüneteket produkál? Nehogy ujat vegyél, aztán szivjál mint én, hogy nem is az szart be...ujat vettem mert azt javasolták, aztán mégis durrogott, pöfögött, semmi ereje nem volt. Majd egy szerelö a power-t kiiktatta(fogalmam nincs hogyan) és azután megy rendesen power nyitva és ugy járok vele...
Ja... valaki nem tudja hogyan iktathatták ki a power szelepet?sehol egy elvágott vezeték, sehol egy széthúzott csatlakozó, semmi. Azota az üreset jelzö kis zöld lámpa sem ég (ebböl gondolom, hogy valami elektronikai cucc van kicseszve), de elöl az utat világitó égő ég csak azóta nem egyenletesen, hanem ahogy a gázt húzom ugy erösödik. És ha üresben huzogatom a gázt néha megvillan az üresjelzö lámpa 4500 as fordulatnál (ugye itt kell nyitnia a powernek)vajon milyen összefüggés lehet?Minden vezetéket alaposan megnéztem és nincs semmi elvágva.. KéRlek SegiTsetek... Válaszoljatok légyszi
hétvégén kicsit túrázgattunk az xt-vel közel 200km
földutakon szántásban erdőkben 15-20 méteres dombok stb stb
60-70es tempókban többnyire 4 ezres fordulat környékén vagy felette
6.2 re jött ki a fogyasztás
soft üzemmódban 5 körüli
dt80 meg közel 10 litert evett és nem is tudott szántásban 60nál jobban menni
hozzá kell tenni 130kiló vagyok
meg ha uj cdi -d van abbol van az olcsobb fajta amivel mem megy a power. szivatos dolog ezaz elektronika