Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy lécci világítsatok fel hogy most meik az lc2 es dt?
125 ösbe egy képet lécci vagy az ami nekem van nézzétek meg az adatlapomon...
köszönöm meg probálom ahogy mondtad
de legközelebb használhatod a varázs szót is(légyszives) hátha akkor előbb segítenek
rárakod a gyújtás akkor chekkol egyet(végállástól-végállásig elmozditja a szelepet) és amikor elvégezte a bovdeneket ugy tekerd hogy amikor lefeszed a ffedelet az akis villa a mögötte levő lyukkal egyvonalban álljon az ellenőrzés után. Arra figyelj hogy ne legyenek feszesek a bovdenek nagyon csak éépen hogy.
"válaszokat kérek" Mekkora paraszt szöveg!
azér irtam be hogy segitséget kapjak mivel ez olyan oldal
milyen szöveg ez? mert te krisz vagy neked most aztán válaszokat kell adnunk?
krisz vagyok
most let felujitva a motor(dt125)és nem érzem hoyg a szelep nyitna
hogy kell álnia a powernak a hengerbe?
mer kivül 2 bovden vezérli 1-2 számmal mindegy hogy a power belül hogy ál a hengerben?vagy anak is van valami beálitása?
a 2 bpvdent hogy kell beálitnai?
válaszokat kérek
krisz
Feltétel szabás?
:S
Úgy meg kevés eladó lenne szerintem.
hát igen, ez a gáz, papiros motornál nincs ilyen... ezért sem vennék rendszám nélkülit (bár annál is lehet kamu évjárat talán, de sokkal kevesebb az esélye)
tanácsolom, hogy ugy egyezz meg esetleg, hogy az esetben ha az évjárat bizonyithatoan nem stimmel, visszavásárolja a motort vagy valami feltételt szabtok, hogy ne kamuzzon
Hát na!
Tudom hogy kideríthető rajtuk keresztül,ha úgy állnak feltéve hozzád.

De ha mittom én haverom,bárki venni akar egy Dt-t,akkor ott van rajta a motorszám,és csak megállapítható hogy kamuzik-e az eladó,meg hogy melyik importból való!

Mert haveromnak 98-asként lett eladva,és közben meg 89-es.
:S
Pedig nála is az volt,hogy 10 éves motor,nem öreg.
nem, de ha küldesz egy mailt a yamahának szerintem ök megnézik amit akarsz
Tud valaki olyan listát,ahol az összes 125-ös DT-hez tartozó motor-alvázszámok fel vannak sorolva évjárat szerint?
köszi a választ,sajnos elhappolták előlem a gépet de most már tudom h. hasonló helyzetben mi a teendő. mégegyszer kösz
hát ez az.én sem nagyon értem.a 125-ösé sem tudom miért 23.000ft
a hidraulika olaj egyáltalán nem jó. fóleg ilyen hidegben, túl sűrű és nem tudja követni az út egyenletlenségeket a teló. vegyél bele belevalót az lehet a baj. ide olyan fontos a belevaló jó olaj, mint a motorba. itt ne spórolj de ha mégis akkor orsóolaj. HLP 10-es.
a vám és pénzügyörség fog neked információt adni. egyébként amit leírtál az elég oda. mindennel együtt. kb 120.000 forint lesz. forgalmi,törzskönyv 12.000, eredetvizsga kb 18.000, regadó. 70.000 kb. müszaki, biztosítás, meg sok idő és már mocizhatsz is.
sziasztok. 125-ös lc2-es dtre hány féle fogazású hátsó lánckerék létezik. most 53 as van rajta ha jól számoltam. nagyobbat szeretnék rá ha létezik. mert túl gyorsan megy. viszi a 140-et erő az van benne így is, csodálkoztam is. a másik dt-m nem ilyen bivaly.
dt 80 lc 2 höz mintha kettő van külömböző árban, pedig egyformának látszik
7920 ft másik 11600 ft
de én csak dobot akarok.egyébként nem tudom jo e az elözö link.link
Az nem jó. De nem is azon az oldalon van elvezetve.
én találtam pufogót,de szerintetek ha 125-ösre 80-asét tenném? http://shop.unas.hu/shop_order..." target="_blank">katt ide
na igen,de nem mindegy hogy milyen mert ha alkatrész kell akkor?
Helótok valakinek eladó sportkipufogó egy yamaha 125 DT-re?