helo! igen kisebb a kerék és 10 el többet mutat mindig, de a 140 az mért sebesség volt anynit jöttek utánnam autóval, a mutató nem tudom menynit mér mert beleér a műszerfalba alul és nem tud továbbmenni:(
helo!
1. Gianelli sportrendszer
2. Wössner dugó( nem sok változást vettem észre vele, de azt mondják többet kibír)
3. karbi
4. supermoto szett ( tudom hogy ennek semmi köze a végsebességhez :) )
5. rengeteg esztétikai tuning ( ennek sincs köze :) )
és amúgy azt mondták, hogy a DT-m eleve folytatlanul jött ki..minden gyári volt rajta mikor vettem az utolsó csavarig és akkor is 125-130 at ment
itt van 2 kép, 1. amikor megvettem 2. most
köszi, azt meg tudtam nézni szervízkönyvbe, csak az a helyzet hogy hogy ez lcII-es, és ennek véknyabb a telója.
lcII es szervízkönyvem meg nincs is, meg nem is találtam még, tehát ha valakinek van akkor küldhetne.
helo.
csináltam énis neked pár képet, de szerintem erre nem sokat adni:) mert ha pl nyúlott a bovden vagy valami akkor már máshogy kel ...de hátha segít:) amin nincs rajta a fedő az gyújtással készült. sokan írják hogy a kis lyuknak meg a villának egybe kell esni, hát nekem nem esik egybe de nagyon jól megy a motor. 15-57 es áttétellel a 140 es órát akasztja. ( igaz h van pár tuning..)
Van egy1999 évjáratú dt 50 mocim,aminek a benzin csapját nem lehet forgatni,nyitott állapotban van, de se elzárni se takarékra állítani nem tudom.Még nem szedtem szét gondoltam hátha tudtok adni egy tippet hogy tudnám megjavítani
Előre is köszi
sziasztok! szerintetek mennyiért tudok eladni egy jóálllapotú 2007-es évjáratú DT-t? Gianelli sport rendszer, kézvédő, markolat.... előre is kösszi! több véleményt szeretnék!
itt van amit kértél, de már sötétben készült és nemtom a vakutol látszik-e ami kell neked
ha nem akkor majd nappal megismételem a képet valamikor
elöl 14 hátul 57 fogas lánckerekem van, fojtott kipuffal 105 egy nehezebb ember alatt (nemtom mennyire fojtott amugy, rezo valamennyire)
Hello nekem van egy piros pilisport kézvédőm ha kell! Am a nagyvasonline.hu-n van egy csomo alktrész mindenhez!
Ja és jobulást a mocidnak meg neked is!(tudodm h nem lett bajod de azért ez durva h elütnek)
sziasztok.! sajnos rossz hírt kell közölnöm veletek. a hétvégén egy rossz körülnézés és az autós pancsersága miatt én a yamaha dtmmel és egypassat összeütköztünk, de szerencsére oldalról. ez hosszú történet.de amúgy csak egyik földútról a másikra akartam átmenni, de ezt egy gyorsforgalmú út keresztezte... és semmi bajom nem lett szerencsére, csak a kabátom szarrászakadt, a mezem a nadrágom, a csizmámnak nem lett különösebb baja... a passatnak a fényezés egy 10x30 cm-es szakaszon megsérült, valamit a lábtaró felhajtotta az ajtó elejévől egy kis darabot. a motoron keletkezett károk: lábtartó elgörbült.(amire én teszem a lábam, nem az utasé), kuplungkar, kormány, markolat, kézvédő meg a tükör lehorzsolódott, valamint a motor bal oldala. és kb ennyit láttam a sötétben, de majd ha megyek apához akkor kezdődik a nagy javítás... úgyhogy légyszi küldjetek már oldal címeket ahol dt125r-hez találok alkatrészt!
előre is köszi.
még mindig adotta kérdésem hogy mennyi olaj kell száranként a 125-ös lcII első telójába, de akadt mégegy.honnan lehet azt a porvédő akármit beszerezni ami a szimering felett van, nem a gumiharangra gondolok.
1. Gianelli sportrendszer
2. Wössner dugó( nem sok változást vettem észre vele, de azt mondják többet kibír)
3. karbi
4. supermoto szett ( tudom hogy ennek semmi köze a végsebességhez :) )
5. rengeteg esztétikai tuning ( ennek sincs köze :) )
és amúgy azt mondták, hogy a DT-m eleve folytatlanul jött ki..minden gyári volt rajta mikor vettem az utolsó csavarig és akkor is 125-130 at ment
itt van 2 kép, 1. amikor megvettem 2. most
Nemrég vettem meg a Yamaha dt 50lc-met, de az a problémám vele hogy 45 -nél letilt. Nem tudna valaki segíteni hogyan kell kikötni?
lcII es szervízkönyvem meg nincs is, meg nem is találtam még, tehát ha valakinek van akkor küldhetne.
csináltam énis neked pár képet, de szerintem erre nem sokat adni:) mert ha pl nyúlott a bovden vagy valami akkor már máshogy kel ...de hátha segít:) amin nincs rajta a fedő az gyújtással készült. sokan írják hogy a kis lyuknak meg a villának egybe kell esni, hát nekem nem esik egybe de nagyon jól megy a motor. 15-57 es áttétellel a 140 es órát akasztja. ( igaz h van pár tuning..)
Előre is köszi
Nekem van egy yamah DT80-as om LC.Most esik át felujításon és matricaszettet keresek rá, nem tudnátok segíteni?
ha nem akkor majd nappal megismételem a képet valamikor
elöl 14 hátul 57 fogas lánckerekem van, fojtott kipuffal 105 egy nehezebb ember alatt (nemtom mennyire fojtott amugy, rezo valamennyire)
Ja és jobulást a mocidnak meg neked is!(tudodm h nem lett bajod de azért ez durva h elütnek)
előre is köszi.