Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004-es.
Szerintem csúszik a kuplung általában hidegen szokott.Ha egykét kör után rendbe jön akkor nincs gáz de ha folyamatosan akkor vagy állítani kell rajta vagy valami elkopott.Olajból szerintem egy kis 50 esbe ami amugyis enduro és nem forog annyit mint egy cross teljesen felesleges 4500 ft os olaj.Szerintem agip speed 2t vegyél én azt tettem a 25 ősbe,full szintetikus kb 2700 literje és elvileg a leírás alapján mindenféle 2 ütemű versenygéphez ideális.Az 50 es Dt -tek az mikor évjárat ? Képet tölj fel róla.Bár szerintem különolajozás lehet mert haver 86 os 50 ese is azvolt már.Az olajtartályt rakjátok teli ált 1 literes a régit öntsétek ki nehogy a jó híres Mol arol 2 t legyen benne ami még gyomirtásra is pofátlan dolog annyira rossz minőségű.A benzin tankba is rakj egy kevés olajat közvetlenül mert kitudja beszarhat az olaj szivattyú és akkor zsebbe kell nyúlni én is így szívtam meg a 80 dt vel és hát 30 ezrébe került az új tulajnak hogy újra beinduljon.
pityeszke
Első láncvezető műanyagod nincs 125-ös Dt-re?
Sajna 50es Dt-hez nem értek. Benzinhez 2 ütemű motorolaj kell, annak kell feltétlen fullszintetikusnak lenni. Nemtom, h van-e külön tartálya, azt tele kell önteni.
Váltóba meg 10W30-at ír a könyv, de 10W40 is mehet bele. Viszont majd az okosok felvilágosítanak, mert az olaj téma havonta feljön. Meg úgy kb minden. Épp itt az ideje egy kis kipufogóberhelésnek...

Egyébként mikori évjárat?
egy két dolog már hiánzik.... 60ezer............
Igen viszont most vette bátyám a motort és fogalmunk sincs mennyi olaj van benne, ezért kérdeztem. Így fogalmam sincs mennyit meg milyet kéne beleönteni, lehet jobban járnánk, ha le is cserélnénk az olajat. Ha full üres, akkor az új olajból mennyit öntsünk bele?
feldobtam a gépemet kepesmotorra, nem hinném h bárkinek kellene, de ennyit érne meg nekem :D különben nem akarom eladni, de kiprobálnék mást is, meg jogsi is kellene... szoval ha ennyiért elviszik akkor nem járos se jol se rosszul, csak más lesz
Nem rossz, hanem olajfürdős, és ha sokat áll, akkor kicsit összeragadnak a lamellák. Próbáld meg, h elindítod, behúzod-kiengeded párszor. Utána nem csattan akkorát a váltó. Enyém is ilyen.

olaj meg fullszintetikus legyen, nekem az agip nem vált be. Motult nézzél, olyan 4500ft literje.
alkatrész tt hez? 350es hez? én nem igazán láttam bontva nem biztos hogy túl olcsó
amugy az a valami kattog, hát lehet egy kis kotondarab beszorult oda és az pattog de lehet valami komolyabb, több pénzt igénylő javításról is szó
amugy szerintem cseréld el (de ha javítani kell akkor készítsd a szopóálarcot)

te döntessz
aholy!

És neked hová lett felfogatva?
Mert ahogy én néztem a 125R-esem,ott ahol a képen csavarok vannak nincs rögzítési pont,vagy valami gyári nyúlvány menettel! :S
Hegesztettetek oda anyát a vázhoz,és úgy fogadtátok fel?
hát hogy mi a baja azt igy seki nem mondja meg , de ha ezt föl kel ujitani az 1 dt árának a fele
ha csak földuton utcán járnék lehet hogy iesmit választanék, de mivel én endurozok komolyabb erdei terep mély homok stb biztos nem választanék 1 iendögnehéz gépet
remélem tudtam segiteni
megtaláltam a telefonszámod
Sziasztok!
a berugó kar problémája megvan, és meg lett csinálva
a középen található fogaskerék perselye volt kikopva és lötyögött a tengelyen, ezért amikor rá rugtam a fogaskerék elforgott és nem adta át a meghajtást.

na most akadt egy másik probléma.....
nagy nehezen össze tudtuk rakni a berugótengelynél a részt....de sokat el "legoztunk" vele :S :D, most olyan probléma van, hogy az a rugó ami visszahúzza a berugókart, vagy megnyúlott, vagy én nemtudom, de alig akarja visszahúzni a berugókart.... elötte semmi ilyesmi baj nemvolt... nemtudnátok tanácsokat adni?
(...remélem értettétek a megfogalmazásom....)
előre is köszi:)
pudvapappa17 -tudnál egy telefonszámot irni?
érdekelne dt125 r-hez alkatrész
Szerintem az olajon ne spórólj, rakjál bele valami normálisat!
nekem olyasmi kartervédő van az lcIIőn mint ami a második képen van.
Üdv!

1. az elképzelhető, hogy csak hideg motornál nem jó a kuplung? Behúzom teljesen, berakom egyesbe és azonnal lefullad, mert már indulna a motor. Viszont ha megyek vele pár km-t, akkor már nincs ilyen gond.

2. Blokkba milyen olajat ajánlotok és hány km-enként kell cserélni?

3. Benzin mellé milyen olajat ajánlotok? Agip 2T megteszi? (ilyen 1200 huf/liter körül van.

(50-es DT-ről van szó)

Válaszotokat előre is köszönöm
ja és az alkatrész mennyi lehet hozzá meg tudtok vmi oldalt mutatni ahol vannak hozzá alkatrészek? köszi dani..
sziasztok! na úgy néz ki lesz egy csere yamaha ttr350-es versenyenduróra. csak azt mondja a srác, hogy valami zörög vagy kattog egy kicsit a hengerfejnél, de indul meg szépen szól, nincs vele semmi gond, tunningdob van rajta... hátul dobfék, szerintetek megérné a csere?
Szerintem csak új tipusú Dt-hez valóak. :S
tudom de ez munkamotor, ha este kiveszem másnap nem dolgozik.
egybe menyi?
keresek: dt 125 r -hez hátsó sárfogó müanyagot .Amin a lámpa van.
Az enyémet a lámpa alatt levágták.
dt cumok.................