Helotok valaki kimenne a motorjához és megnézné hogy neki a 125 ös DT jén a power en az a két csavar az eggyes és a kettes hogyna áll tszal mennyire van betekerve?előre ios kössz:D ezen a fajta dt-n :
pajtik
gondolkodtam, hogy lehet nem kellene szarozni sokmindennel, hanem most h elég lassu a gép a rövid áttétellel, kb 10 ezresböl vennék egy elsö 17es lánckereket meg valami pár ezres láncot, amivel jobban menne
kérdés csak az, hogy a fojtott kipufogoval ki fogja egyáltalán 9-10-ig forgatni...?
a te felnid az 80asra van nem? gondolom, hogy nem az e-h tárcsás 125re
amugy az enyémen spec fehérrrel nézne ki jol, pluszba még lefujnám a hörácsot kipuffon fehérre meg csináltatnék még fehér matricát a tankra
brutálisan nézne ki...
Ha kell vkinek nekem van egy 21' és egy 18' felnim eredeti yamaha
dt-jé. meg van gumim is cross 19'-21' és enduró 18'-21'
meg egy kézvédőm piros polisport !
látom h felvettél, visszaigazoltam
hát a horpadt nagyon nem jo, és pont a hátso lenne a fontos
amugy nekem is megvan nyomva kicsit mindkettö, az elsönek inkább csak esztétikarombolo a jellege, a hátso viszont igy nemteljesen kerek, szoval ráz mert nyolcassal fut
amugy SM kerekek is érdekelnének, csak fasza legyen, de azok ugy, hogy távtartostul fékadapterestöl (ha kell), lánckerék meg esetleg tárcsa nélkül (ha fel lehet tenni a régit, ha nem akkor tárcsával mindennel)
öntött felni is jo, azt legalább lehet festegetni, mindenesetre fehér öntött felnivel baszott szép lenne
kerekek érdekelnek, ha tökéletesek, vegyél fel MSNre vagy emailben küldj rola képet légyszi, hogy milyenek, lehet hogy nekem fognak kelleni! mindkettöhöz a cim csoola@freemail.hu
125r hez
KEREKEK 20-e.
HENGER 15-e. (a dugesza 57.5 ös volt) wössnert tudok rendelni hozzá akár 59.9 ig is
POWER ELEKTRÓNIKA ocssó mivel a motorja rossz de a többi potméter alaplap használható
de sztem se tudja kipörgetni, asszem megvárom azt a kipuffot
(cross gumival)
Am csola ja 80as-hoz van felnim
de én azért megoldanám valahogy hogy ne keljen uj lánc
gondolkodtam, hogy lehet nem kellene szarozni sokmindennel, hanem most h elég lassu a gép a rövid áttétellel, kb 10 ezresböl vennék egy elsö 17es lánckereket meg valami pár ezres láncot, amivel jobban menne
kérdés csak az, hogy a fojtott kipufogoval ki fogja egyáltalán 9-10-ig forgatni...?
amugy az enyémen spec fehérrrel nézne ki jol, pluszba még lefujnám a hörácsot kipuffon fehérre meg csináltatnék még fehér matricát a tankra
brutálisan nézne ki...
Ha kell vkinek nekem van egy 21' és egy 18' felnim eredeti yamaha
dt-jé. meg van gumim is cross 19'-21' és enduró 18'-21'
meg egy kézvédőm piros polisport !
hát a horpadt nagyon nem jo, és pont a hátso lenne a fontos
amugy nekem is megvan nyomva kicsit mindkettö, az elsönek inkább csak esztétikarombolo a jellege, a hátso viszont igy nemteljesen kerek, szoval ráz mert nyolcassal fut
amugy SM kerekek is érdekelnének, csak fasza legyen, de azok ugy, hogy távtartostul fékadapterestöl (ha kell), lánckerék meg esetleg tárcsa nélkül (ha fel lehet tenni a régit, ha nem akkor tárcsával mindennel)
öntött felni is jo, azt legalább lehet festegetni, mindenesetre fehér öntött felnivel baszott szép lenne
Nincs valakinek fölös 6v-os cdi-je ?
KEREKEK 20-e.
HENGER 15-e. (a dugesza 57.5 ös volt) wössnert tudok rendelni hozzá akár 59.9 ig is
POWER ELEKTRÓNIKA ocssó mivel a motorja rossz de a többi potméter alaplap használható
Elkéne menni motorozni!Csak nincs benzin ,meg pénzem se!