Csao!
Na megnéztem a műszerfalat annyira nem szedtem széd hogy képet tudtam volna csinálni de szemre megnéztem az űres visszajelző lámpának a vezetéke barna/világos kék(ég kék), az olaj visszajelzőé fekete piros csíkkal/a másik vezetéke belemegy a hőfokmérőbe és onnan ami kijön az zöld piros csíkkal
utcán nekem még endurosan is dobál, lehet h kicsit fel van fujva (bár asszem 2,1 bar van benne) de inkább a felni lehet a ludas, nem tudom h tlejesen 100%-os-e
gondolkodtam is, h esetleg valakivel-valakinél ráfizetéssel becserélem egy jobbra de nem tudom, meg nem tudom h ki lenne benne ilyen üzletben:D
Jaja,elég nagy sár van!
Én délután voltam,egyik rész tapadós sár,a másik akár az iszap,a harmadik helyen meg jég és hó!
Nekem bütykös kerék van elől-hátul,előre nagyon jó sárban,ki is forgat sokat (nem tapad be olyan gyorsan),meg van fogása.
Hátul már csak 3-5mm-esek középen a bütykök,ilyen terep bármelyikén bukta van ennek is már,de többet fog mint a sima endúró szerintem.
Amúgy meg én eddig nem vettem észre hogy rázna,ha tolom akkor érzem csak,menetközben semmit,azaz sebességnél.
Szia!
Nekem van fordszámmérőm meg spirálom,de nem tudom,hogy 125 vagy 80 as hoz való.vagy egyforma a két típusé?
Megkeresem és holnap teszek fel képet.
Üdv: Sanyi
Itt is sok a sár az olvadás miatt, már túl sok, ez nem élvezetes, hanem kifejezetten már fárasztó, bosszantó. De viszont a napsütötte domboldalakon ott már egész jó, ott már lehet jól menni. De sötét, erdős, völgyes területekre még sztem egy hónapig nem érdemes menni....főleg nem pl. a Bükkbe, ahol még 20 centi hó van fent. Bár a friss hóval semmi baj, de amikor már olvad, és alatta saras, na az már nem oly jó.
van valakinek DT125R-hez müszerfalnak a fordulatszámmérö-fele, vagy spirálja hozzá? megnézem h mi lehet a szar benne, de valamelyik ugy érzem h fog kelleni, a lényeg h patent állapotban legyen, kopottas nem gond a müszerfalnál
hát, az enduro gumival kicsit fosok néhol az az igazság, de állva igyekszem menni, csak ugye nem sokat gyakorolok ezzel mert sajnálom a gépet, nem erre tervezték :S
de mondjuk kiváncsi lennék h mennyivel is jobb, biztos sokkal, nekem homokban ugy szitál h elég megtartani, arrol nem beszélek h normális sebesség vagy hogy kanyarodás...
:)
Rozsdásodás meg amúgy is jön,de attól is függ mennyire van karbantartva.
Zsír képek!
:P
Hátul milyen gummád van a motoron?
Jó a mintázata!
:)
Na megnéztem a műszerfalat annyira nem szedtem széd hogy képet tudtam volna csinálni de szemre megnéztem az űres visszajelző lámpának a vezetéke barna/világos kék(ég kék), az olaj visszajelzőé fekete piros csíkkal/a másik vezetéke belemegy a hőfokmérőbe és onnan ami kijön az zöld piros csíkkal
infó:adatlap !
gondolkodtam is, h esetleg valakivel-valakinél ráfizetéssel becserélem egy jobbra de nem tudom, meg nem tudom h ki lenne benne ilyen üzletben:D
Én délután voltam,egyik rész tapadós sár,a másik akár az iszap,a harmadik helyen meg jég és hó!
Nekem bütykös kerék van elől-hátul,előre nagyon jó sárban,ki is forgat sokat (nem tapad be olyan gyorsan),meg van fogása.
Hátul már csak 3-5mm-esek középen a bütykök,ilyen terep bármelyikén bukta van ennek is már,de többet fog mint a sima endúró szerintem.
Amúgy meg én eddig nem vettem észre hogy rázna,ha tolom akkor érzem csak,menetközben semmit,azaz sebességnél.
Nincs jobb a motorozásnál
Csináltam is pár képet a Dunán ami árad és nem lehet a parton csapatni
Amúgy milyen lett az egyedi festésű idom?(job oldali)
Szerintem 2-3eft nél nem lehett több!
keresek 1988-as dt125-öshöz suber tűt, meg rögzítő lemeztkéjét.
egyébként az új mennyibe kerül kb?
Nekem van fordszámmérőm meg spirálom,de nem tudom,hogy 125 vagy 80 as hoz való.vagy egyforma a két típusé?
Megkeresem és holnap teszek fel képet.
Üdv: Sanyi
Nincs valakinek elado yamaha dt 80MX-hez cdi gyujtása ?
De iszonyat mennyire sár volt mindenütt
Ráadásul ránk is sötétedett a vége fele
ha szitál az eleje ugye fölálsz hátradölsz és csögáz esetleg 1 et viszaraksz