Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor lehet jobban járnál a kdx el mert az Svájcból van és arra biztos vigyáztak meg ott kint más az élet színvonal és mindent szakszervizben szerelők csinálnak és rendszeresen karban van tartva nem otthon a garázsban csinálja a tizenéves..Mondom az én dt-m svájci volt és a blokk csavarjaiban láttam a gyári Yamaha feliratot látszott rajta hogy csavarhúzó még nem érintette minden az utolsó kis csavarig eredeti volt.A dt -t hiába felújították az már szerelni kellet és nem gyári .Gondolom a kdx az szalon állapot.
még valami,azt mondták hogy kössem ki az olajszivattyút és keverjem a benzinbe az olajat.a szivattyú nem biztonságos.szerintetek?
citybike.hu
hali mindenkinek
nekem olyan problémám lenne hogy a berugó nem mindig akad be és így nem tudom mindig berugni cak ha megdűtöm egy kicsit mi lehet a probléma? önindítőval mindig jó előre is thx
szerintem a net-en találsz.de már én is néztem,elég húzós összege van.sztem.
kérdeznék megint.kicsit suhog a kuplung a dt-n.ez gáz?
Lecseréltem az olajat...ez ZÖLD basszus
pontosan meg tudod kérdezni,ha felhívod a kpm-et. tatabányai kpm:06-34/310-710
hy nem tuggyátok merre lehet kapni dtre sportdobot?ehez a fajtához:
megvan minden papirja annak, csak épp csillagászati összegbe kerül a forgalomba helyezés, nehogy egy kicsit jol járj

de ma nem politizálok meg nem zsidozok, meg ez nem az a hely, szoval szar de ez van
Papírozás............................
:D
Ha eddig nem volt rendszáma,ezután sem nagyon lesz szerintem!
Azok az összegek valósak!

Meg nem nagyon lehet elérni semmit,ha nincsennek meg a külföldi papírok,mert tán az feltétlenül kell a beazonosítás meg tököm tudja miért.

Ez van,ilyen köcsög országban élünk............
ja kb egy 100as+a sok utánajárás,
én is számolgattam már, de nekem szerintem akkor érné meg ha meg akarnám tartani még pár évig, amit meg nem tervezek
nemtudom hogy a karbi miatt beálhat e a dugo de elkébzelhetönek tartom, viszont könyen elképzelhetö hogy ez miatt indul rosszul, de akkor miért folyik az olaj? Érdekes
a karbin álithatoda suber tüt, a benzin szintet, levegöt
annyi biztos van az sok regado meg illetékek miatt.
a papirokkal kapcsolatban :) nem tudja valaki hogy mennyibe kerül egy rendszámozás? mondtak olyan árakat hogy húú.:D 90-110 ezerig:S ti hogy tudjátok?
helosztok, hát köszi mindenkinek, igen Darknox új az üléshuzat:P csináltattam rá mert gyári volt 18 ért de az csak sima fekete...
igen hirdettem 290 ért, de azóta már úgy döntöttem hogy megmarad egy darabig mert nekem 420 ba van és legalább használjam egy kicsit:) jah és tudom h senki nem fogja megfizetni amit költöttem rá..(sportrendszer, ledes lámpa, kis indexek, kézvédők, supermoto szett, új féktárcsák, fékbetétek, gumik, láncszett) meg még rendeteg apróság... ha eladó lesz akkor örülök ha elkl annyiért amennyiért vettem. Jah és amúgy igen megvan az összes papírja! svájcból behozott motor
Köszönöm mindenkinek a segítséget ha nem haragudtok meg nem sorolnám fel kikről is van szó.Tényleg sokan írtatok,de sajna még mindig tanácstalan vagyok.A kdx az 95-ös svájci import a dt meg most lett felújítva 96-os asszem.Mondom nekem nagyon tettszett ahogy a kdx ment.Csak hobby célra szeretném használni,erdőben meg földúton.Van egy 80-as yamahám azt adom el éppen és erősebbet szeretnék.Na de még meglátjuk.
helo.tudna valaki segiteni?van egy yamaha dt 125LC-m.beállt a dugattyu,felfurattam és összeraktuk,ugy tünik jó lett.de most csak huszagyára indul el.mikor bemelegszik a hajtomü olaj el kezd folyni a tulfolyón.azt is most cseréltem,de nem öntöttem túl az tuti.és mitöl állhatott be?az ember aki furta azt mondta nem olaj-gond,hanem a karbit nézzük meg.de annak mi lehet a baja?nem értem.kösz,ha valaki ír vissza.
4 db LC2-esre való index eladó.
Volt egykét lom amitől megkellet szabadulni de a dt ről tudtam hogy megbuzható.
Nekem is neki kéne állnom!
Csak nem tom hol kezdjem el!
Higgyétek el jó szerelő volt az ért hozzá !csak naon sok hibája volt meg egy alkatrész nem jött meg sokáig az is benne volt mert elkeverték a postán!ám nekem kellett cserélni :powert,tekercseket, elektronikát,hajtókart, csapágyak, tűgörgő, a tengejt felkellett ujítani,volt egy olaj csere, az első telót is felujítattam! ásszem csak ennyi de lehet valamit kihagytam!
Uhhh Simson24 tőled se vennék motort!
De amugy az a 290 sztem nem sok arra a supermotora mivel megvannak a papirjai!
pont azt nézem, meg a kipuffot, megvan beszélve Gabival, hogy ha eladja a motort akkor potenciális kipufogovásárlo leszek :D
Azért az tényleg sok!
Haveromnak fúrták,új Proxx dugó+gyűrű,+ első hátsó féktárcsa csere betétekkel,szerelési díjjal úgy 80e kb.3 hét alatt.