Valószínűleg egy tipikus magyar szerelő lehetett akik tripla áron csinál szerez be mindent plusz két rekesz sör közt piszkálgatta a motort ! Kijöhet a nagy ősszeg ha mint váz elemekre meg idomra,gumikra ,felnire,fékekre is költ.De akkor menyiért vette a motort ?Azt nem szabadott volna megvenni ! Mert akkor nagyon sokban van horribilis ősszeg !
3 hónap alatt szerintem akár 50 motort i fel lehet újítani.....
nekem 1 nap volt a szétszedés 3 nap volt a fúratás és dugórendelés 1 nap összerakás meg pán nap keresgélés az idióta tűgörgős csapágy után
és ez volt az első dt szervizem bál előtte szimókon edzettem évekig
kb 35 pénz volt fag csapágy és prox szettel
kuplung, váltó rendben volt egyedül a berúgótengely és a kuplungkosár közti fogaskerék perselye volt a tré, mert rézből lett csinálva
nem tudom mit szuttyogtak 3 hónapig neked, meg 150ezer elég kemény
Kdx helyett Kmx-et akartam,összekevertem,bocs mindenkitől!
Azzal anno mentem mielőtt a dt lett,szerintem attól jobb a Dt,de ha nem,akkor kövezzetek meg!
Lehet ha 60-70(még sok is max pár tízezer ) ezerrel többért vettél volna egyet ami pl: Svájcból lett behozva az úgy ketyegne mint a safhauser .Olcsó húsnak híg a leve.
Télleg jól megkell nézni :Dxd én is a nyáron vettem a dt-met és végülis 3 hónapot volt szerelőnél és 150 ezer forint volt csak a javitattás:Dde most már jóó iss és van benne erő szépen :D!
Lehet hogy jobban járna, húzós egy sm szett fölég külön .De ahogy látom 1991 es a mocija de mivel szép, jó áron ellehet passzolni.Az enyém 94 es volt de 98 asnak hirdettem és 210 ért vitték el enduro szettel az öve sem fog többért elmenni .Sokan sokért árulják a motorjaikat mert vett rá 2 gumit máris feljebb vitte az árat 25 ezerrel meg vett rá egy láncot meg öntött bele egy liter olajat és plusz 20 ezer na ezek fognak koppanni.
2003as az enyém, annyira nem volt sok nagy hibája, elözö tulajátol csak pár dolgot "örököltem", de nem vészes
egy két dolog elöjött, ami elöjöhetett, remélem több nem nagyon fog, most sztem amugy nagyon szép állapotban van
Nagyon szép a dt-d igényes de nem akarok hülyeséget mondani de mintha 290 ezerért hirdetnéd ? Az a baj a motorokkal amit ráköltesz mint extra az sosem fog megtérülni .Énis vettem volna a dt-m re cross gumit meg kormány protektort meg nagyobb lánckereket meg kipufogót de azzal a 40-60 ezerrel nem veszik többért meg sajnos.
Ez igaz de ha valaki feltűnően ár alatt árul valamit az miért lehet ? Vagy mert tényleg pénzre vagy szüksége ,vagy időhiány vagy tudja hogy kehes és ő is úgy mókkolta össze csak hogy elbírja adni.Volt hogy megnéztem egy jó olcsó autót és olyan ritka szar volt a motorja hogy alig indult be ,inkább körülnéztem más kategóriát és kifogtam valószínűleg egy jót. Bátyám volt hogy szögekkel meg lemez darabokkal kókányolt meg egy régi Honda xl 200 as 4 t endurot csak hogy ellehessen adni.1 hét múlva a roncstelepen kötött ki és jöttek vissza reklamálni.Lehet vett volna drágábban egy szalon állapotút és még most is ketyegne.Eladtam egy olyan kókány 80 as dt az istenig dicsérve ár alatt amiből a szó szerinte egy nagyobb esés után kifordult,kiszakad t a blokk, a dugó is valami kilincsből lett bele üszkölve.
És mi lett volna ha egyből egy olyat veszel ami már tökéletes ? Tudom a használt motor az zsákba macska , ha pár hónap múlva jönnek elő hibák akkor azt nem tudhattad és így jártál egy eszköz de ha tudom hogy van hibája inkább néznék egy drágábbat lehet az jó sok fejfájást megspórolhat és legalább nem kellet még szerelni főleg még fiatalabb is lehet.
Én azt mondom ha választanom kéne és mindenféle képen csak enduró lehetne akkor a dt.Nem bízom a kawákban meg van az a Suzuki tsr abban sem egyszer mentem egyel az nyeklett nyiklott alattam,kipróbáltam egy kdx et és 60 ál nem ment többet mint egy simson de az valószínűleg már halott lehetett.Nemérdemes olcsó motort sem venni dt ből sem mint csoola is írta arra valószínűleg kell bőven költeni.
Nem vagyok benne a versenyzésben ezért csak egy olyan adatot mondtam amit előttem is említettek.Elvileg a wr az versenyenduró gondolom több üzemórát kibír nincs is annyira kihegyezve 35-37 ló körül lehet de legalább masszívabb.
haverod szerencsés volt. a crossmotorok úgy vannak tervezve ,hogy a lehető legkisebb súlya legyen. és ezért könnyen tönkremegy benne minden.én pl.: 3-4 havonta dugót cseréltem, lánot, lánckereket, elégett a gyújtás , széttört a váltó, a kuplung, a fékekről már nem is beszélve meg még stb. :D és én is csak amatör módon használtam hobbiból. de a versenyenduró az más.
Költséges egy crosst fenntartani oda kell sok benzin,drága olaj,fékbetét,gumi,meg ha törnek a kuplung meg fékkarok főleg ha pályázik akkor utánfutó meg egy kocsi.De ha csak endurozik akkor szerintem azonos ár max. többet eszik a wr.Én sajnáltam dt-t mikor csapkodták a gallyak a lámpát meg az egész motort meg mikor tiszta karc lett majdnem letört indexek,szétkokányolni meg nem akartam volna hogy mindet leszedni róla, egy crossban nem sokat kell sajnálni .
már bocs de versenykörülménnyel nagyon el vagy tévedve, amatör versenyzök is 25 üzemoránként cserélnek átlagban dugot... sima amatör, hobbi használattal is 40 üzemora egy crossnál... enduronál se lehet sokkal több ha kihegyezett, én a husqynak tutira 50-60 üzemoránál többet nem mernék adni, mert ha meg nem cserélsz akkor elég sokat kockáztatsz
szerintem attol függ kinek mire kell. ha motorozgatni akkor enduró, ha krosszozni, akkor természetesen krosszmotor. nekem volt suttyo koromban honda cr 250-esem az vadállat volt . de olyan költséges volt vele a motorozás , hogy minden pénzem ráment. :D nem részletezem mi mindent kellett cserélni rajta, de szinte mindig kellett rá valami.
Ez is igaz mivel jobban kivan hegyezve.De ha dt meg kdx körül nézeget akkor nem hinném hogy crossozás lenne a célja.Azt a 100 üzemórát versenykörülmény alatt kell bele rakni azt meg endurozással fölég úgy hogy amatőr elég hosszú idő, több év is lehet.Van egy ismerősöm full generállal vett egy 25 ős Yamaha Yz-t és 2 évig kergette endurozott vele hétvégén crossz pályán használta majdnem verseny szerűen ,indult ilyen amatőr versenyeken sóskúton és rendesen karbantartva 2 évet kibírt neki,de most megint generálozni kell.Persze énis szerettem a dt met mert sok extra van rajta meg sok ezer km et elmegy jó a fűtömő de nagyon utcai motor felé hajlik,lehet kicsit turbózni jó kipufogóval meg lánckerék meg cross gumi meg leszedni róla a felesleges indexet de nem az igazi akkor sem.
nekem 1 nap volt a szétszedés 3 nap volt a fúratás és dugórendelés 1 nap összerakás meg pán nap keresgélés az idióta tűgörgős csapágy után
és ez volt az első dt szervizem bál előtte szimókon edzettem évekig
kb 35 pénz volt fag csapágy és prox szettel
kuplung, váltó rendben volt egyedül a berúgótengely és a kuplungkosár közti fogaskerék perselye volt a tré, mert rézből lett csinálva
nem tudom mit szuttyogtak 3 hónapig neked, meg 150ezer elég kemény
Kdx helyett Kmx-et akartam,összekevertem,bocs mindenkitől!
Azzal anno mentem mielőtt a dt lett,szerintem attól jobb a Dt,de ha nem,akkor kövezzetek meg!
de nem akarom ezzel basztatni :D
egy két dolog elöjött, ami elöjöhetett, remélem több nem nagyon fog, most sztem amugy nagyon szép állapotban van
Home made? Jah és bicolor mint az enyém
Jó lett!