Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

max annyi hogy a husira 50-100 óránként kell a dugót tenni
dt elvan 3-4x ennyit
http://www.használtmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotor
ok/130245/HUSQVARNA_WR_125_.html

http://www.használt
motor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/127700/HUSQVARNA_
WR_125_230eft_13db_.html

http://www.youtube.com/watch
?v...


Itt van a Husky ról videó meg egykét kecsegtető hirdetés.Kb ennyi egy szép dt is.Nem hinném hogy nagyobb lenne a hiba lehetőség mivel egyszerű 2t ez is dugó gyűrű azt szevasz,fékbetét meg hasonló az szerintem azonos, csak sokkal erősebb a motor meg a felfüggesztés meg minden.
Én ha most megint lenne pénzem akkor nem vennék újra dt-t .Nagyon megbízható de nagyon lightos enduro karcsú az ereje gyorsnak gyors de nem egy agresszív jó dolog rajta a sok extra ford szám mérő meg a refi meg hasonlok de endurozni felesleges dolgok.Mentem egyik nap egy 85 cm3 as kawasaki kx crossal és úgy kapart meg visított mint állat gyorsult 3 ból 4 esbe azt hittem leszopom magam csak az a a baj vele alacsony nekem.Én biztos valami crosst vennék igaz nincs rajta lámpa de jobb és többet kibír.Egy jó dt is legalább 250 ezer és nem papiros ha nincs jogsid akkor ugyis mindegy mivel mész szerintem nézd meg a Husqwarna wr 125 őt az lámpás és legalább pirit mint állat vagy valami 2 t crosst.
köszi:)
kurva jol néz ki a DT-d még mindig :D az ülés is szép lett
Helo!
Nekem DT-m van bátyámnak pedig KDX :) szerintem ha gyengébb terepre valamint kövön akarod használni akkor a dt, ha inkább határ akkor kdx:) mind a kettő nagyon megbízható, fogyasztás kawának kicsit több, de erősebb is valamivel. szerintem kb. egy szinten van a két motor. Váza a kdx nek valamivel erősebb( pl. fordított teló, "zárt szelvény" váz) szerintem mind1 melyiket veszed nem fogsz csalódni egyikben sem
jah és a kawa is POWERES!
a DT-nek nincs is zöldkártyája, max te leszel töle zöldebb :))





bocs de szar nap után bele kell kötni mindenbe, szokás
nálatok is esik mint a kurvaisten?
www.greenplus.hu
Ha valaki érdekelne az adalék anyag az írjon:gaborszeles@citromail.hu
Kevesebb füst,Több lóerő,Zöldebb kártya
olaj témához hozzá szolva én speed 2T használok és eddig semmi bajom nem volt vele és kb 2éve meg van a motorom.
az sajna nincs.............
hali ! kellene a dt siber tűje, és a rögzítő lemezkéje.mennyiért adod?
a címem ide írj légyszíves: csikes77@gmail.com
az évjárat nincs elbaszva, amugy kb olyan erös mint a DT

a KDX pedig erösebb mint a DT, komolyabb enduro a DT-hez képest
milyen dt-t próbáltál? mikori évjáratút?nekem volt egy fiatalabb dt-m elöl hátul tárcsás 90-es évek közepe végéröl. az tényleg nem ment valami jól. de a régi Lc 2 az disznó. de kdx az jobban megy azért, mert tudtommal az egy versenyenduró. és 31 két paci , pontosan nem tudom. de szervizigénye a dt-nek kevesebb, és egy remek konstrukció.
hát igen
kb 10 évvel öregebb,legaláb 110 kg és nem 34 le az is biztos
a többi akár igaz is lehet
http://www.kepesmotor.hu/kawas...

Ezt az évjáratot nem akarom elhinni!
Vagy lehetséges?
biztos vagy te ebben ?
bár kdx em még nem volt de szerintem annak is poweresnek kéne lenni, és sok külömbség nem lehet köztük
Zsolesz26!

Erő tekintetében a Dt jóval erősebb mint a KDX,abban csak membrán van,Dt-ben meg Power szelep is.
Lehet hogy jobban pörög,de teljesítményben gyengébb.
nincs 50-esben poweres, tudtommal semelyik sem volt az soha
Sziasztok még mindig tanácstalan vagyok nem tudom melyik motort válasszam.Yamaha dt125 vagy Kawasaki kdx125.Próbáltam mind a kettőt a Kawasaki sokkal jobban pörög mint a dt.De nem tudok róluk sokmindent,hogy mennyire szervízigényes?Ha valaki tud segítsen,megköszönném.
Nalátod...megmondtam én, hogy annál a kisfogaskeréknél kell keresni a gondot
A rúgót amúgy jól akasztottad be a tengelybe? Van ott egy ilyen műanyagbizbasz is. Meg a blokkba is jó helyre van akasztva? (nekem speciel el van törve a vége, és a deklibe van beakasztva, visszahajlítva, de igy is tökéletes)
Én nem keverném az olajat össze ,raknék bele zsír újat kitudja milyen re töltesz rá meg milyen állapotban van amit már beleraktál.Egy ilyen 2 t motornak a jó olaj a lelke .A váltó olajat is lecserélném az több ezer km et elketyeg nekem a 25 dt ben 40 ezer km volt és olaj nemvolt cserélve és hibátlan volt a váltó. Nem tudom ezekben az újabb 50 esekneb van e power talán az adhat a magasabb fordulat miatt ki erősebb hangot.
én így vettem a motort, úgy néztem hogy nekem azok a felfogatási pontok gyáriak.
egyébként a blokk oldalára elvileg rá van irva hogy mennyi kell bele
Jó bocs fáj a fogam...pont a lényegre nem válaszoltam. Igen, hidegen csúszik, de pár kör után már helyreáll, tehát akkor a lamellás összeragadás lesz a gond..meg gyanítom az előző gazdája régen cserélhetett benne olajat meg lehet kevesebb is van a megfelelő mennyiségnél. Majd holnap kap 10W30-asat.
Ja igen, külön olajozású ~1 literes tankkal. Olaj alig volt benne (persze nem szólt a gazdája, én meg elfelejtettem megkérdezni (jólvan, lökött vagyok, tudom )), szóval elég hamar feltöltöttem valami szutyokkal. Nem tudom pontosan milyen, de nem arol. Viszont régi simsonomnak szánt Agip 2T visszamaradt...akkor olyat is öntök bele. Egyelőre nem pörgetjük 8000 fölé, szóval sztem ilyen használatnál nem kell nagyon minőségi olaj.

Amúgy még az tűnt fel, hogy ha már gyorsabban megyek és olyan 7000-el pörög a cucc, akkor olyan....nem is tudom, mint a mosógép, olyan hangot hallok. Az mi a rák lehet? A vízhűtés csinálhat ilyet? Vizes moccon még sose ültem.