Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló! felvettelek msn re.
én vettelek fel msnre
felvettelek msnre
akármi
gyertya , karbi dugulás, gyujtás probléma
helo.megtudnátok mondani milehet ha a dtm-mel 3 ezernél tovább nem pörög 125 ös lc 2 es.előre is köszi
hy.nem ért valaki a robogókhoz?milyen olaj kell a hajtáshoz?a hátso keréknél van a betöltö nyilása.
ja és nincs valalinek HASZNÁLHATÓ kapcsolási rajza? mert igencsak nagy a káosz a gépemen
ez mi lehet? indexrelé?
helo.vannak kuplung cuccok is?
Szeva felvettelek msn-re, ott küldök róla képet is meg megdumáljuk, üdv:Márk
hello a kulisszatengelyt mennyiért adnád? Érdekelne kompletten mennyiért adnád a blokkot. Köszi
Eladó még mindig a dt-m !SŰRGŐS!
Mondasz egy REÁLIS árat és viheted
a szimeringet és az olajat most cseréltem ki.
Heló
egy olyan kérdésem lenne, hogy 80-as LCII-es vázába való emelő
az LC I-esbe is jó?*azon is magasít? vagy csaka teleszkópot keményíti meg?
mert ha jóltudom az LC I-esnél a központi teló kicsit fektetve van(:
tudtommal meg ott egy helyen gyártják öket, csak a név más, de lehet az is h az europai cucc MBK néven fut, vagy valami ilyesmi
Csáó! A láncot akkor majd megnézem.

Visszatérve a fékre, ha fékfolyadékot akarok cserélni, akkor az otthon hogyan tudom megcsinálni? Vagy annyira "kényes" hogy inkább szerviz?

Hány évente kell cserálni?

Üdv: Beny
A kép szerint az MBK a Yamaha koppintása
Hello mindenkinek!
Van egy bontott 125ös TZR blokkom(4DL) ugy tudom nem csak a TDR-el hanem a Dt blokkal is megegyezik, ha valakinek kell valami szóljon van főtengelyem deklik kulisszatengely,power szelep és motor meg még pár apróság
Sziasztok
nem tudjátok, hogy mien kapcsolat van az MBK és a Yamaha között?
lécci irjatok..!
hát azért gáz mert gondolom ahhoz, hogy lecseréld, uj szimeringre és olajra lesz szükséged... szoval én ugy hagynám, amig megy, amugy nekem is iszonyuan beült a telom a 80asnál, de ezek ilyenek...
könnyen észreveeszed, hogy az általad meghuzott lánc egy idö után jobban log, meg hogy a láncfeszitöt egyre távolabbi helyzetre állitod...
Még egy kérdés! Írják sokan a teszteknél, hogy a lánc borzalmasan nyúlik. Itt gondolom a gyári láncra gondolnak, nem? Miből lehet észrevenni, ha egy lánc már nem jó (nyúlott, régi-öreg, kopott, stb.)?
Hi! Tudna valaki egy olyasmi webshopot mutatni, ahol DT alkatrészek, kiegészítők, motoros cuccok vannak?
Gabisupermoto! Ha itt jársz, légyszi olvasd el, amit kérdeztem!
Az a kiegyenlítő. Fentről (ha csak az ülést veszed le) nem látod a minimum/maximum jelzést, csak ha az oldalidomot is lekapod.
kössz a teleszkópos tippeket, akkor valószínűleg megadta magát a rugóm.azt lehet valahogy cserélni? vagy jobba járok ha veszek egy másik telót?