Heló
egy olyan kérdésem lenne, hogy 80-as LCII-es vázába való emelő
az LC I-esbe is jó?*azon is magasít? vagy csaka teleszkópot keményíti meg?
mert ha jóltudom az LC I-esnél a központi teló kicsit fektetve van(:
Hello mindenkinek!
Van egy bontott 125ös TZR blokkom(4DL) ugy tudom nem csak a TDR-el hanem a Dt blokkal is megegyezik, ha valakinek kell valami szóljon van főtengelyem deklik kulisszatengely,power szelep és motor meg még pár apróság
hát azért gáz mert gondolom ahhoz, hogy lecseréld, uj szimeringre és olajra lesz szükséged... szoval én ugy hagynám, amig megy, amugy nekem is iszonyuan beült a telom a 80asnál, de ezek ilyenek...
Még egy kérdés! Írják sokan a teszteknél, hogy a lánc borzalmasan nyúlik. Itt gondolom a gyári láncra gondolnak, nem? Miből lehet észrevenni, ha egy lánc már nem jó (nyúlott, régi-öreg, kopott, stb.)?
felvettelek msnre
gyertya , karbi dugulás, gyujtás probléma
Mondasz egy REÁLIS árat és viheted
egy olyan kérdésem lenne, hogy 80-as LCII-es vázába való emelő
az LC I-esbe is jó?*azon is magasít? vagy csaka teleszkópot keményíti meg?
mert ha jóltudom az LC I-esnél a központi teló kicsit fektetve van(:
Visszatérve a fékre, ha fékfolyadékot akarok cserélni, akkor az otthon hogyan tudom megcsinálni? Vagy annyira "kényes" hogy inkább szerviz?
Hány évente kell cserálni?
Üdv: Beny
Van egy bontott 125ös TZR blokkom(4DL) ugy tudom nem csak a TDR-el hanem a Dt blokkal is megegyezik, ha valakinek kell valami szóljon van főtengelyem deklik kulisszatengely,power szelep és motor meg még pár apróság
nem tudjátok, hogy mien kapcsolat van az MBK és a Yamaha között?
lécci irjatok..!