Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az öninditoson gondolom berugo is van, szoval kb mindegy, kényelmi szempont, nagy jelentösége meg sulya se nagyon van... sztem nem rossz ha van rajta
azt nemtom h a svájci milyen, sztem abban pont nincs külömbség, csak azok általában az öninditosak, a portugálnak van más süritési viszonya, az erösebb max 3-4 loerövel
Hello. 2 szempótból nézd meg hogy milyen DT vegyél. Ha terepre akkor minden képp a simát és ne önindítósat 1 mert az igazi terepmotorokon sincs 2 meg 1 több a hiba lehetőség. Ha supermotonak kell akkor önindítósat vedd mert utón annyira nem érinti az elektronikai cuccokat a külső körülmények. 2 meg hogy svájci legyen mert egyedül azok 30LE az olasz éa a magyar a leggyengébb. Remélem tudtam segíteni hello
sztem a rendszámot elintézem, a ledes lámpa világit járo motornál is kicsit, fékezésnél erösen, annyi a baj h a fékkarom tul érzékeny, de majd keményre állitom müszakiig, mert ha kicsit is "log" akkor már ég a féklámpa
a fékek, gumik jok, gumik fél évesek, fékbetétek jelenleg 0 km-esek
log a kerék, itt mit értesz? csapágyas-e?
amugy a többi rendben van, müködött is eddig minden, a gyufával kiprobálom h ráteszem lehet szikszalaggal, ha az a baja:D
Sziasztok motor vásárlás előtt állok,tulajdonképpen lenne 2 motor ami érdekel.Mind a kettő 125-ös Dt az egyik az önindítós is.Az önindítós változat jobb mint a sima?Mire érdemes a Dt-nél odafigyelni vásárlásnál?Előre is köszönöm a segítséget.Zoli.
Néz vissza egy oldallal vagy 2-vel ott van hogy DT -cuccok eladók kérdezd meg őt......
Sziasztok! Egy alkatrészre lenne nagyon szükségem. Ha esetleg valaki tud bontott DT-t, vagy tud valamiféle információt mondani ezzel kapcsolatban, azt nagyon megköszönném. Az alkatrész a power szelep működéséhez elengedhetetlen, ez egy kis műanyag korong, ami a hengerfal oldalán lévő "power dobozban" helyezkedik el. Ebbe a kis korongba csatlakozik bele a két bowden a power motorból. Ennek segítségével nyitja, vagy zárja a kipuf. nyílást. Segítségeteket előre is köszönöm.

Linkeltem egy képet is, a korong helyéről.
Szevasz!
Köszönöm szépen! Csak a képre volt szükségem
Sziasztok.
Eladó a moci.
Csoola!

Miért néznék a fordulatszámmérőt hogy mér-e?
Az extrának tekinthető,motor biztonságos működéséhez semmi köze.

A rendszámtáblavilágítás kérdéses,meg ha jól emlékszem neked van a kis hátsólámpád?
Mert egyik ismimnek olyan van,hogy ha felkapcsolja a lámpát onnantól világít hátul,de mivel egy izzó van benne így fékezéskor nem figyelmeztet semmi,remélem neked nem olyan.
Azzal biztos nem engednék át!

Ami szerintem kell egy műszakihoz:
-gumik jó állapota
-ne lógjonak a kerekek
-fogjon az első-hátsó fék
-ne lógjon vagy hulljon le róla menetközben semmi
-működő elektromos dolgok pl.indexek,helyzetjelző,tompított,fényszóró,duda, tükör (?),hátsólámpa (világítás-fék)
-lehessen vele normálisan közlekedni,szal ne a blokkon legyen a lábad,legyen berúgókar,stb.de szerintem itt nincs probléma
-esztétikailag elfogadható legyen

Rendszámtábla világítás kell-e arról fogalmam sincs,de mivel rendszáma van,így hasonló cipőben jár mint egyéb jármű,akkor meg kell.
Müller!

Ha jól gondolom ehhez le kell venned a tankot,hogy lásd,meg hozzáférj!
Tank alatt van valahol,melyik oldalt azt meg nem mondom most neked!

A kép alapján jobb oldalra mondanám.
gyufaszálból faragj ki egy kicsit, és ragd a bovden mellé vagy egy vékony lemezdarabot, úgy hátha forgatja, legalább a műszakin, de szerintem ilyet nem néznek.
Tudna nekem valaki képet adni a CDI gyujtáselektronika helyéről?
Előre is kössz a segítséget!
köszi, kopottas lehet már, de leszarom majd cserélem ha találok olcson, lehet h a spirál is cserés, amugy a vége télleg kicsit gázos, de sztem azt megcsináltam annyira h jonak kell lennie...
na mindegy, max megprobálom elintéztetni h ne kössenek bele müszakin, mondjuk például rendszávilágitásom sincs, meg még tutira van olyan amit nem találnak jol...remélem ismerös segit
Tényleg!
Dt-hez gyártottak,vagy lehet valahonnan valami normális kinézetű "kartervédőt" szerezni?
Sokszor felakadtam már vele,meg csak fogna valamit,nem a vázat meg a keresztcsuklót kapná a sár,stb.
Erikcrm!

Érdemes akkor gyertya környékén szétnézni,haveromnak is hasonló gondokkal küzdött a Dt,új gyertya megoldotta a problémát.

Vagy a gyújtáskábel,egyéb villamos vezetékek érintkeznek-e,megmozgatni.
Orimoto!

Ha haverom nem hív a telók miatt,akkor add el másnak!
Odaadtam neki a számodat,azt mondta lehet felhív,de nem sok lóvéja van. :S
Csoola!

Nem lehet hogy a spirál vége le van sarkazódva?
Vagy ahová dugod az kihordósodva?

Nekem Simsonnál volt hasonló a km-óránál a kihajtásnál,azon összébbnyomtam fogóval,azóta is jó.
Hát az igen mert most a motor is fázik.
Nekem régebben volt ilyen, hogy melegen szemtelenkedett, de aztán új gyertya(egy másik), ill. egy karbiban való úszószint állítás (benzinszint csökkentés, mert néha már a túlfolyón csordogált rendesen) teljesen megszüntette. Most melegen, hidegen prímán indul, viszont hosszabb ideig kell rá a szivatót húzogatni ebben a hidegben, meg akár már kb. 10-15 perc megállás után is nem árt neki a szivató a berúgáshoz.
pucoltam rajta meg megtöröltem, szét akartam szedni, és a geci japán ugy csinálta meg, h pont a végén ne lehessen szétszedni, annyit elértem h kivettem belöle a lámpákat meg mindent, meg most amikor probáltam akkor 3 kábelvég összeért és sztem kibaszattam a biztit, kurva jo vagyok
na mindegy, holnap veszek biztositékot sztem xD
nekiállok, összerakom, ha nem megy akkor felgyujtom a gecibe, igyis tele van a faszom vele
Nincs neki szétkopva,be akad neki rendesen......érdekes pedig hidegen jól gyúl azt mondta a haver
Szerintem ha egy 600 -as XT -t berúgtam akkor egy 125 -ös má ne legyen gond.......
De igaz tényleg keveset hajt a dugón....
Értjük, legjobbakat
Én még télen vettem egy fordulatszámmérőt(használt) az se mükődött!
Vissza küldtem azt mondta az volt a baj h tiszta kosz(zsír) volt!
Kimosta vmivel talán vizzel!(De nem bizti) és mükődőtt!