"érdekesség":
irtam a fordulatszámméröt, h végre kész a motor és most nem mér
spirált lehuztam, de ahogy jár a motor, látni h pörög jol
bedugom, de nem mutat semmit
bedugtam egy vékony laposfejü csavarhuzot a spirál helyére, erös forgatásra kicsit megmozdult a mutato
na már most, akkor a spirállal miért nem mutat?
nem lehet valahogy szétpattintani ezt a szart, hátha belül van elkopva valami, amugy is van egy régi méröm, arrol ki tudnám potolni, ha szét lehetne szedni, csak ahogy láttam egybe van ragasztva, eltörni meg nem akarom, no meg ezt a müszerfalat is tavaly vettem, fasza lenne ha megint vehetnék ujat...
A tél. Az megy. Az agyamra. A Tdm meg letakarva áll,3 hónap alatt összesen 100km-t ment.Meg időm sincs,a gyerek már egy hónapja pesten van kórházban, a hétvégék látogatással telnek nem motorozással.
srácok, most h Gabi visszamondta a kipufogot nyárig, nem tudom mivel növelehetém egy kicsit a motor végsebességét, tul sok pénz nincs rá, esetleg gondoltam h amikor utcán használom (ugyis arra kell a végsebesség...) akkor betennék a szivacs helyére egy direktszüröt, az dobna rajta szerintetek? mondjuk azt többet kell pucolni meg terepre nem érdemes járni vele mert telemegy szarral de amugy sztem utcára jo lenne, vélemény? esetleg valaki probálta, ha igen akkor mit hoz ki pluszba?
a legjobb uj láncszett lenne gyári áttétellel, rájöttem h nem érte meg a kisebbik elöre, mert igy a 105 körüli végseb nem az igazi... mondjuk kellene egy fasza kipufogo is...
ha valaki tud használt giannellit, vagy DEP kipuffot DT-re (rezot vagy rendszert) az szoljon már nekem legyenszives
Nincs szétkopva valami a berúgókar körül ? Nálunk van egy gyerek a 80 dt je sem indul rúgásra csak tolásra szinte vissza rúg vagy megugrik a berúgó kar. Szerintem aksinak nincs sok köze kivéve ha önindítós.
Kompresszió van még,meg a berúgókar se megy le olyan könnyen,de ha begyúl akkor egy kerékre is áll úgyhogy kinyiva nincs ha arra gondolsz........egyébként ma vette szegény......
nemtudom, nekem csak egyszer fordult elő, probáltam állítgatni a gyertyát, a végén begurultam és vettem inkább egyet...után jovolt...nemhiszem h gyakor probléma...De imátkozz, mert a mostani mocim is ugyanezt csinálta, és a végén az egész gyujtásvezérlő adta meg magát
Megvan a DT a havernak,jól megy a gép,csak nem tudjuk mért de rúgásból nem akar begyúlni csak tolásból de akkor mindjárt elkapja,szóval ha van valami tipp hogy ez hogy lehet megcsinálni akkor irjatok.előre is kössz mindenkinek
na asszem megvan a fordulatszámmérö baja, még iziben szétszedtem a müszerfalnál, beinditottam és forog, de a teteje sztem annyira el van kopva h már a müszerfalban azt a fost nem tekeri, holnap csipöfogoval leszedem "az elhalt" részt, aztán bizok a szerencsémben
kész a motor, a hátso indexen még variálni kell h jobban láthato legyen (beteszek egy távtartot) de külsöleg ilyen, szép tiszta
viszont most nincs fordulatszám mérö, nemtom mi a baj, a spirál is a helyén van, örülök ha most az ment tönkre, tényleg azt nézik müszakin (gondolom igen)?
irtam a fordulatszámméröt, h végre kész a motor és most nem mér
spirált lehuztam, de ahogy jár a motor, látni h pörög jol
bedugom, de nem mutat semmit
bedugtam egy vékony laposfejü csavarhuzot a spirál helyére, erös forgatásra kicsit megmozdult a mutato
na már most, akkor a spirállal miért nem mutat?
nem lehet valahogy szétpattintani ezt a szart, hátha belül van elkopva valami, amugy is van egy régi méröm, arrol ki tudnám potolni, ha szét lehetne szedni, csak ahogy láttam egybe van ragasztva, eltörni meg nem akarom, no meg ezt a müszerfalat is tavaly vettem, fasza lenne ha megint vehetnék ujat...