Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/20104/yamaha-egyeb


orimot látam hírdecc 1 xt azt nem cserélnéd dt re?
ott vezetékek jönnek ki a gyujtás dekli alol , azért kell a gumi hogy a szar ne tudjon bemenni, a nevébe is benne van
a csavar nem tudom mire jo
Husqwarna wr 125 ős verseny enduron gondolkodtam vagy valami rendszámos tdr en de valoszinüleg diák melóval még hozzá teszek amennyit lehet azt veszek egy kocsit .Legalább nem veszik el a b kat ot ha elkapnak.Azt majd ha ugy lakul az életem veszek egy másik motort hobbynak.
Orimoto!

Én is érdeklődtem DT 125R-es első telók miatt itt.
Akkor 15e/db áron adnád?
villaszár 15000 -db . alsó felső hold 12000.
Erre a 3 gumitömítésre gondoltam
helllo megtudnátok mondani mi célt szolgál a csavar a lendkerék oldali idomon? És a 3 gumitömítésnek mi a szerepe?
helyes, mit veszel amugy?
Elvittéka mocim egy órája .210 ért oda adtam.
mennyibe?befogókkal együtt?
Csá!
Ha eladod a géped szólj!
Képet tudnál földöbni róla?
Kössz!
dt r hez van első teleszkóp . atz hiszem közületek kérdezte valaki. én balos deknit keresek 125 r hez müanyagot.
ezzel is találkoztam már . ez is lehet.
tudnál 1-2 adatot írni róla?:)
Sziasztok!
Elvesztettem a karburátomból a benzin/levegő csavart!
Nem tudjátok hol lehet beszerezni?Yamaha DT 125
Előre is köszi
gyárilag ugy van pedig fojtva azt irták, X-be vannak kötve a bowdenek
lehet hülyeség, nekem már a powerrel nem volt gond, csask akipuff fojtott elvileg
" ,,Néztem a Reed-et" ez a membrán akar lenni vagy mi mert iet még nem halottam"

Más motornál is így hívják azt!
Reed membrán/szelep,ki hogy hívja,a könyv reed szelepként például.
,,Néztem a Reed-et" ez a membrán akar lenni vagy mi mert iet még nem halottam
én ezt nem egészen értem
minek lenne forditva bekötve az ugy nagyon szar lenne, sztem még ugy se menne mint 1 80 as
Hát na,igazat adok én is,szét kell szedni,megnézni mi hogy van,én is azt tettem most!

Szétkaptam elég jól,kipu,porlasztó,reed lekerült,kitakarítottam amit lehetett,meg megskubiztam mi a téma!
Power jól van benne,elvileg mozgásából gondolom alacsony fordulaton kicsit zár,majd egyre nagyobb fordulatra nyit.

Amúgy majd lesz egy dugó+gyűrű cserém,mert a dugómnak a felső részéről hiányoznak darabok kipufogónyílás irányában. :S
Aztán a hajtókarnak is van mozgása, oldalra billenés,ill. pici fel-le is így összerakva is érezni.

Porlasztómban szívóoldalon alul van 2db átmenő csatorna,mind kettő tele volt tömődéssel,az úszóház alján fekete valami,mint olaj csak sűrűbb+porszemek.

Aztán lőttem az úszón,28mm-re mozgott ki a 20-21 helyett.

Néztem a Reed-et,nem állítgattam,de az normális hogy pl. a felső műanyag lapoknak könnyebb a mozgása mint az alsóknak?
Szemmel is látható hogy az alsó picit vastagabb anyagból van.

Aztán összeraktam,meg jó hideg is lett menetközben,hirtelen gázra 1x 2x majdnem lefulladt olyat torpant,de utánna 2-3000 felett erősebbnek érzem,igaz nem tudtam úton kipróbálni a KMB miatt aki itt cirkálgat,terepen meg csak kínlódás lett volna.
De lehet hogy ez is segített a füstölős gondon,hogy visszább vettem a benzinszintből,meg kitakarítottam a porlasztót.

nem a power van forditva elvileg hanem a bowdenek vanak keresztbe rákötve nem?
Amúgy a powermotor, már 2000-2500-as fordulatnál
vezérel!
Magyarul a tengely is mozdul....
Oldaldekni eltávolítása, és "szem-teszt"....
Hajrá!
Nah látom megen feldobta valaki a
"MegvanFordítvaaPower" témát......
Szedje mán szét "az" valaki, oszt jöjjön mán rá hogy
butaságot beszél....
Gondolkodjunk kicsit....
Ha elfordítom a tengelyt 180 fokkal, akkor fordulaton zár be!
Nem?
A másik, hogy csak az egyik oldalon van a hengerben megvezetése....
Max a powertengelyen lehet a folytás, amit ki kell reszelni.....
gyárilag ezek 18as kerekkél szereltek hátul
tudnál róla 1-2 képet mutatni, meg az árát le írni?:)