sziasztok! megtudná vki mondani nekem h 2007-es évjáratú, 2006-os modell, yamaha dt 50r-be milyen fajtáju gyertya kell pontossan! nagyon fontos lenne! kössziii előre is
Tudom milyen árakon dolgoznak és nem vagyok pénzes szóval márkaszervizt inkább hanyagolnám, szóval ha nincs más használom így, csak gondoltam megkérdezem hátha tudja vki.
Nem 1. tulaj vagyok, 2005-ös a DT és fordulatszám is csak azért érdekel, hogy nem sok-e neki az a 4600 amit kiir, 6osban ennyire kell neki húzni, hogy a 100 kilom alatt 70el tudjon menni Elmennék kisebb túrákra ha 70et birja végig
jol van, habár nem DT azért mondom, hogy a GYÁRI értéke 32 lo, 10000 fordulaton, tudom, mert érdekelt mielött vettem 125öst és kézikönyvében volt RX-nek (és ugyanaz a blokkjuk, rotax 123 és 122 mielött valaki beleokoskodik)
amugy meg egy faszság minden részröl
nem tudom minek kell összeveszni azon hogy ki miért árulja a holmiját, ha nem akarod megvenni ne szolj neki
no meg a 150 ezresért RS-t én is láttam, a kis kipofozás meg annyi szerintem, hogy mégegyszer annyit ráköltesz, akkora motor lesz és ha rendszámot is raksz rá akkor meg mégegyszer annyit
hü télleg tök megéri
meg két külön fajta motor
remélem ezzel ezt befejeztük...
Mondjuk az aprilia 125ccm-es tényleg van 35Le de akkor sem érdemes egy gyorsaságit egy enduro-val összehasnlítani mert az aprilia soe fog 60-80-al terpen menni a dt meg nem fog 170-et menni végre...
fogalmam sincs, hogy lehet-e, itt szerintem még kevés az ujabb gép amin digitális müszerfal van, szerintem ha 1. tulaj vagy akkor irány a márkaszerviz, ha nem akkor pedig hivd fel a legközelebbit, ott lehet, hogy tudnak okosat mondani
viszont vigyázz, nem tudom mennyire vagy pénzes de szervizben átnézésért és állapotfelmérésért is komoly összegeket legombolhatnak rolatok!
akkor nem kell rá reagálni, föleg nem igy
neked és a cimborádnak van egy mottom: hülyékkel nem vitázok, mert lesüllyedek a szintjükre, ott meg legyöznek a rutinjukkal
"Valamiért 800 RPM-et ír alapjáratra az 50-es DT-m és amikor 50-el megyek, akkor csak 35 km/h-t ír és ráadásul 6-osban 3000-es fordulatot, ami a fülem szerint van 6000 is.
Van arra valami mód, hogy a gyári digitális cuccost kireseteljem vagy újra bekalibráljam? Pls segítsetek."
Veszekedés helyett segítsetek ebben, eddig nem válaszolt rá senki (meg ugy semmire amit én vagy tesóm beir pedig DT-m van és szépen kérdezzük )
DT 50-es owners manualt is keresgettem elmult 3 napban neten de csak francia meg portugalt talaltam, emberi nyelven nem rakjak fel
arrol, hogy a faszkalapkodást NE ITT intézzétek, arra ott van a chat meg az MSN meg az utca
ez itt YAMAHA DT forum, lehet másrol is beszélni szerintem persze, csak nem egymás torkának kellene esni, ez nem az a hely, ha eddig nem tünt volna fel
nehogy azt hidd hogy veled van bajom, a másik gyereknek épp ugy szol, nem kell ez nekünk
amugy hogy valami értelmes is legyen: beszéltem ma a müszakiztato figurával, megnyugtatott h a rendszámvilágitás meg a fordulatszámmérö nem érdekes, mondtam neki h amugy rendben van... gondolom fog vagy 10 percig tartani a müszaki :D
hát nézd meg az árkülömbséget én a dt 200ért vettem anno 100let ráköltve az 300 ővé meg 700 mivel elatam 3szimot meg még hozádolgoztam nyáron megtudam veni magamnak 100at meg faterék adtakl na akkor miről beszélünk?
mert gondolom a 14 éveddel alád nem úgy rakták.. 14 évesen itt ossztod az igét azt élőben meg megnézném mekkora lenne a szád..gondolkodj már mielött itt keménykedsz..(bocs csak nemakartam szó nélül hagyni)
halljátok, nevetségesek vagytok, keressetek valami gumiszoba forumot ahol lehet nyomni ezt de ide nem hiányzik másfél oldalon egymás basztatása...
amugy meg mindketten irtozatos baromságokat irtok, épeszü ember röhög csak rajta, szerintem nem véletlen h senki nem is ir be...
a tekercset
a karbiba a főfuvókád az hanyas
de azé jöszi
és menyibe volt neked a tekercs bele
valakinek nincs tipje hogy miért dadog 6 ezres fordulaton yamaha dt 125 lc2... ha van írjatok
itt nézzél szétt hátha van hozzá
Nem 1. tulaj vagyok, 2005-ös a DT és fordulatszám is csak azért érdekel, hogy nem sok-e neki az a 4600 amit kiir, 6osban ennyire kell neki húzni, hogy a 100 kilom alatt 70el tudjon menni Elmennék kisebb túrákra ha 70et birja végig
amugy meg egy faszság minden részröl
nem tudom minek kell összeveszni azon hogy ki miért árulja a holmiját, ha nem akarod megvenni ne szolj neki
no meg a 150 ezresért RS-t én is láttam, a kis kipofozás meg annyi szerintem, hogy mégegyszer annyit ráköltesz, akkora motor lesz és ha rendszámot is raksz rá akkor meg mégegyszer annyit
hü télleg tök megéri
meg két külön fajta motor
remélem ezzel ezt befejeztük...
viszont vigyázz, nem tudom mennyire vagy pénzes de szervizben átnézésért és állapotfelmérésért is komoly összegeket legombolhatnak rolatok!
neked és a cimborádnak van egy mottom: hülyékkel nem vitázok, mert lesüllyedek a szintjükre, ott meg legyöznek a rutinjukkal
Van arra valami mód, hogy a gyári digitális cuccost kireseteljem vagy újra bekalibráljam? Pls segítsetek."
Veszekedés helyett segítsetek ebben, eddig nem válaszolt rá senki (meg ugy semmire amit én vagy tesóm beir pedig DT-m van és szépen kérdezzük )
DT 50-es owners manualt is keresgettem elmult 3 napban neten de csak francia meg portugalt talaltam, emberi nyelven nem rakjak fel
ez itt YAMAHA DT forum, lehet másrol is beszélni szerintem persze, csak nem egymás torkának kellene esni, ez nem az a hely, ha eddig nem tünt volna fel
nehogy azt hidd hogy veled van bajom, a másik gyereknek épp ugy szol, nem kell ez nekünk
amugy hogy valami értelmes is legyen: beszéltem ma a müszakiztato figurával, megnyugtatott h a rendszámvilágitás meg a fordulatszámmérö nem érdekes, mondtam neki h amugy rendben van... gondolom fog vagy 10 percig tartani a müszaki :D
halljátok, nevetségesek vagytok, keressetek valami gumiszoba forumot ahol lehet nyomni ezt de ide nem hiányzik másfél oldalon egymás basztatása...
amugy meg mindketten irtozatos baromságokat irtok, épeszü ember röhög csak rajta, szerintem nem véletlen h senki nem is ir be...