Főleg az lenne az előnye, hogy a csúcsfordualt közelében jóval kisebb hőfogon égne benne a nyál.
Ennek a motornak a teljesítméyne 11 től még emelkedik, de látható, hogy ezzel párhuzamosan a hőgőrbe is megszalad, itt már esélyesen detonálni fog.
A másik két görbe ugyan az a motor, de nem egynes, hanem változó előgyujtással.
Látható, hogy az előbb még megszaladó égési hőmérséklet szépen kordában tartható, magyarul, a csúcsfordulat közelében egyszerűen már sok egyenes gyujtással ez előgyujtás.
Pár éve tárgyaltam a gyártóval, akkor még nem tudta kezelni az előgyujtás szabályozó, az induktív jeladós gyujtásokat.
(és fájdalom, de a motorok 99 százaléka iylen)
Az igc 60 nem 10 fölé forgó cuccokhoz lett kitalálva, ott a felbontása már kevés.
2t motorban, az előgyujtásnak 6-8 ezerig lassan nőnie, majd onnan csökkenie kell, ha jól emlékszem, ezt nem tudja az igc60(meg kell kérdezni) azt hiszem, csak egy irányba tud szabályozni.
Bár ez sem haszontalan, ha mondjuk 8 ig egyenes a gyujtás, és onnan lassan esik a végfordulat felé.
én akartam ezt ismerem, de szerintem baromi drága, azota találtam neten maszek gyártmányokat, pont ilyenek, 5-6 rongy... (persze teljesen faszák, nézzetek körül kepesmotoron meg ilyeneken)
miért igy mennyit eszik?
meg nem tudom h mennyibe kerül a cucc amit irtál, de azért érdemes mérlegelni a motor értékét meg egy komolyabb kütyüét, bár tényleg fogalmam sincs milyen áru amit irtál :D
nem tud valaki valami pontosabbat a dt gyújtásáról?
tudom hogy tirisztoros, de felmerült egy ötlet
programozható fordulatszám függő előgyújtás motorkerékpárra, állítólag alacsony fordulaton nyomatékosabb lenne és kevesebbet enne.
Sziasztok
ilyenre nem is gondoltam... de majd lemérem milyen széles és akkor kiderül... nem lenne jo ha rátetetném a felnire aztán mehetnék visszarakatni a másikat... mindegy, nyárig még van idö, spanom meg ugyis odaadja amikor kell, for free :)
Helo! Mi elött megveszed azt a 120-as hátsó gumit elötte mérd le vagy probáld be hogy nem-e ér bele a lánc! Mármint neked lehet nem fog de nekem nem sok kell és hozzáér a gumi szélén lévö bütyköknek a lánc és nekem 110/100-as!
Üdv: Norbi
Hogy ha én az eredeti rezó helyett rácuppantok egy 2003-as 125ccm-es KTM folytatlan rezóját rontok vagy javítok a teljesítményen?