Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Hogy ha én az eredeti rezó helyett rácuppantok egy 2003-as 125ccm-es KTM folytatlan rezóját rontok vagy javítok a teljesítményen?
oké köszi
azért ehett többet ha többet kell forognia a motornak, ha jobban pörgeted biztosan többet eszik
elöbb nem akarta belinkelni rendesen
http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank">Détém a téli napokban:d

Ma is motoroztam egy jót
Am az lehetséges h többet eszik amiatt h hátul nagyobb a fogas kerék és a cross gumi van rajta?
ÜdvDT-sek, akinek van még használatban levegős 50-es annak van pár alkatrészem eladó,karbi,henger,főtengely stb..
Ja eggen.
NAgyon meg lennék lepve, ha a dt nek egyenes gyujtása lenne, a 25r nek tutira nem az van.
Főleg az lenne az előnye, hogy a csúcsfordualt közelében jóval kisebb hőfogon égne benne a nyál.

Ennek a motornak a teljesítméyne 11 től még emelkedik, de látható, hogy ezzel párhuzamosan a hőgőrbe is megszalad, itt már esélyesen detonálni fog.
A másik két görbe ugyan az a motor, de nem egynes, hanem változó előgyujtással.
Látható, hogy az előbb még megszaladó égési hőmérséklet szépen kordában tartható, magyarul, a csúcsfordulat közelében egyszerűen már sok egyenes gyujtással ez előgyujtás.
Néhány szót erről a cuccról.

Pár éve tárgyaltam a gyártóval, akkor még nem tudta kezelni az előgyujtás szabályozó, az induktív jeladós gyujtásokat.
(és fájdalom, de a motorok 99 százaléka iylen)

Az igc 60 nem 10 fölé forgó cuccokhoz lett kitalálva, ott a felbontása már kevés.

2t motorban, az előgyujtásnak 6-8 ezerig lassan nőnie, majd onnan csökkenie kell, ha jól emlékszem, ezt nem tudja az igc60(meg kell kérdezni) azt hiszem, csak egy irányba tud szabályozni.
Bár ez sem haszontalan, ha mondjuk 8 ig egyenes a gyujtás, és onnan lassan esik a végfordulat felé.
engem érdekelne 2 cross gumira lenne szükégem.De tényleg most nemkell rendszám ? Akkor egy
kis matrica Tuninggal módosítom 125 --ről 50 re a gépet .
árakat a cikk alján találtam.
kicsit utána néztem még ennek az előgyújtás dolognak
Cég honlapja
http://totalcar.hu/magazin/tec...
Szocimotors
oldalon találtam róla valamennyi infót
bár belegondolva a dt elektronikája elég drága lehet nem éri meg kíséérletezni...:)

másik dolog nem lesz rendszámozás
NemrendszámozáS
én akartam ezt ismerem, de szerintem baromi drága, azota találtam neten maszek gyártmányokat, pont ilyenek, 5-6 rongy... (persze teljesen faszák, nézzetek körül kepesmotoron meg ilyeneken)
miért igy mennyit eszik?
meg nem tudom h mennyibe kerül a cucc amit irtál, de azért érdemes mérlegelni a motor értékét meg egy komolyabb kütyüét, bár tényleg fogalmam sincs milyen áru amit irtál :D
http://www.motormann.hu/produc...

valaki akart emelőt venni:) 10 ezer ft !
oksa köszi, majd szolok ha aktuális, most van igyis kiadás a müszaki miatt, meg hát nagyon szeretném azt a sportkipufogot :)
nem tud valaki valami pontosabbat a dt gyújtásáról?
tudom hogy tirisztoros, de felmerült egy ötlet
programozható fordulatszám függő előgyújtás motorkerékpárra, állítólag alacsony fordulaton nyomatékosabb lenne és kevesebbet enne.
Sziasztok
Tudok adni egy címet ahonnan én vettem ilyen állapotuak vannak ! Ha majd érdekel!
5ezer a kettö.
köszi köszi persze :)

Ini: nem azért kell mert széles, hanem mert az van és kész :) de ha lesz nagyon olcson lehet veszek 110est, nagy bütykösböl sztem is elég lenne...
nekem a 600ason van 120as hátsó gumi
semmivel sem jobb a széles mint a keskeny
szerintem sárban még jobb is a vékonyabb
Ja ja az szopás lenne ! De azért szólok....
ilyenre nem is gondoltam... de majd lemérem milyen széles és akkor kiderül... nem lenne jo ha rátetetném a felnire aztán mehetnék visszarakatni a másikat... mindegy, nyárig még van idö, spanom meg ugyis odaadja amikor kell, for free :)
Helo! Mi elött megveszed azt a 120-as hátsó gumit elötte mérd le vagy probáld be hogy nem-e ér bele a lánc! Mármint neked lehet nem fog de nekem nem sok kell és hozzáér a gumi szélén lévö bütyköknek a lánc és nekem 110/100-as!
Üdv: Norbi