Hali
hát a gyári rezoval nem csinálja úgyhogy szerintem nem falsot szív...hanem valami hozzá állítás gondja lehet...vagy lehet hogy nem alacsony fordulatra van tervezve a sportrendszer nemtudom..
nekem is fullad de csak ha full gázal megyek :D csak azért mert vagy falsot szív vagy valami ilyesmit magyarázot a szerelő meg h nekem nem a gyári kipufogó van
Heló!
nekem először csak dob volt rajta. A hangja azzal is sokat változott de a teljesítmény szinte semmit...
megvettem egy gianelli rezot a hangja még szebb lett, de csak 7-8 ezer fölött változik a teljesítmény, alacsony fordulaton(3 ezer alatt) nekem fullad egy kicsit.. ha valaki esetleg tudja miért lehet irjon..:)
jah és a karbi hozzá lett állitva, de a síbertűn nem állitottam..lehet hogy ott kéne?
szétt lehet szedni valahogy az indexet, mert ahogy nézegettem olyan mintha forrasztva lenne a műanyag, ez meg nem eltört, hanem csak lejött az anya.
köszi
hello
hali
szerintetek megéri megvenni 1 nemsokat használt kb 1 éves oxtar csizmát 1 csat hiányzik rola 20 ezer körül vesztegetik?
gondolkodok rajta bár kicsit sokallom
az a helyzet, hogy tuningot a nélkül, hogy modositsd motorikusan, nem fogsz tudni végezni, mert a tuning azt jelenti, hogy modositod motorikusan :) kipufogot lehet lecserélni sportkipuffra, giannelli tutira gyárt a legtöbb évjárathoz
Hang tuning-ban gondolkozom és kérdésem az lenne, hogy milyen megoldást javasoltok? Esetleg kipufogó fúrás vagy ilyesmik? Nem szeretném motorikusan piszkálni, sem olyan módosításokat végezni, amely módosítja a motort.
Másik: Most szervizeltettem a DT50R-em, mondtam nekik, hogy a fordulatszámmérő szerintem pontatlan, nem igazán tudtak mit kezdeni vele, de azt észrevettem, hogy gyújtásra adásnál ami megjelenik pár másodpercig szöveg, az megváltozott. Szerintetek mit csináltak vele? Szoftverfrissítés?
Ami még érdekelne ezzel a digitális "számítógéppel" kapcsolatban, az hogy ez szolgál valamilyen hibalekérdezésre is mint az autóknál?
nem kell sajnálnia furatást a gyári henger és dugó átmérő fölött még kurva sok méret van nekem 2 lett már furva de a 3. méretkategóriába vagyok, de még igy sok méret van felfelé. az elsőnél annyira belehuzott a hengerfalba hogy 2 mérettet kellett felfurni.most 0,75 be vagyok
hát a gyári rezoval nem csinálja úgyhogy szerintem nem falsot szív...hanem valami hozzá állítás gondja lehet...vagy lehet hogy nem alacsony fordulatra van tervezve a sportrendszer nemtudom..