Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó egy 2005 9.havi yamaha dt 125r enduró,cross gumikkal,a vevőnek 1 garnítúra bridestone crossgumit kap.A motor megkímélt,szervizelt.Nem fojat semmit keverése tökéletes,eddig semi hibát sem találtam rajt.gyári papírok....Nagyobb motorra váltás miatt eladó!
Ami azt illeti elég sokhoz.
Itt pl a zzr-600-asom látható, miután egy osztrák vén kurva letolt az útról.
És a törött generátorfedélen keresztül elfolyt az összes olaj, merthogy itt a gyujtás olajban úszkál.
kb 100x láttam, teljesen egyetértek vele, mint minden normális, nem elvakult/birka ember, de azért ez nem ide valo :) (érdekes, hogy milyen hamar betiltották az ujságot, vajon valaki magára ismert? :))
Asszem ebben a mesében minden benne van. Naon jó, és elgondolkodtató
kösz iesmire gondoltam
Ha ennyire érdekel akkor itt egy példa a honda xl 125-ös 4üteműhöz kell! Mivel annak olajban fut a gyujtás!
ma kaptam két lehetséges helyet müszakira, de azt mondták mindkettö ok-s, nem baszogatnak, gumik jok, tükrök megvannak, fékbetétet meg majd megnézem, plusz kell vennem indexet mert az fogyo eszköznek bizonyult
amugy a karbis szenvedésemmel kapcsolatban van egy kérdésem, (több is igazábol), a szétszedés ok de gáz lene ha nagyon csutára szétszedném? összerakás után félek h elbaszom, meg igazábol a beállitás miatt tartok töle, nincs tapasztalatom benne
meg annyi, h ha esetleg lesz sportrendszerem hozzá, akkor a fuvokát mekkorára kell cserélni, hogy rendesen kapjon anyagot, de persze csak amennyi tényleg kell, és ne egyen 12 litert 100on, hanem csak amennyi muszáj
már beszéltük/beszéljük MSNen h ezt sem ugy értetted ahogy gondoltam :D
csak ugy kiváncsiságbol érdekelne hogy mien gép gyujtásához kell olajat önteni ,de csak mert érde kelnek az ien különlegességek
ha meg nem tudod szétszedni akkor vág le flexel:D
Sztem nem gecik annyira a műszakin. Az én kormánycsapágyam is koppan néha, ha nagyot fékezek, de le se szarták. Gumit meg fékbetéteket kicseréltem, legyen rajta 1 tükör, működjenek a lámpák, azt jó'van. Még meg is dicsérték, h milyen jó hangja van...
Megajándékoztam ma DT-met egy újszerű gyári kipufogóval, mert a réginek a leömlőrésze már agyon van rohadva, hegesztgetve, csúnya is, meg ki is fúj, meg mindig valahol elreped, kilyukad, meg már amúgyis unom a házifabrik hangos hátsódobot. Most szép halk lesz, remélem a kraftból nem vesz le. A régi rendszert meg átpakolom az LC1-esre, azon úgyis egy "tuning" Gianelli vagy mi a szar van, amivel szinte csak tőgázon lehet közlekedni
Amúgy már lassan vagy 3 hete nem ültem motoron, se biciklin......eléggé hiányzik, mert még dec.27-én borultam egy jókorát szánkóval, és lezúzódott a lábam, de lassan már úgy érzem, felülök a motorra, csak félek, ha esek egyet a havon pont a rosszlábamra(ami ugye nem ritka), akkor fájni fog megint nagyon
Itt rohadnak az udvaron a vasak, tesóm vereti egyedül, ő viszont kiélvezte a havat Eddig csak egy kuplungkar bánta
szereztem egy angol nyelvü kézikönyvet AM6hoz, ahogy belenéztem van benne pár robbantott ábra, ha kell elküldöm mailben vagy MSNen
utána pont annyi idö alatt meg is csináltam :D szétszedni igyis-ugyis szét akarom, nem csak a karbi pucolás miatt, az idomokat tervezem h elviszem polirozni :) az ülést leszedve meg lekapom a tankot, és akkor ott mindenhez faszán hozzáférek, ha már ugyis lecsupaszitom, akkor lecsupaszitom rendesen és lesz helyem :)
amikor felemelem a motort, és az elsö villával szembeállok, megrántom magam felé, akkor mennyire szabad kotyognia? tudni akarom mennyire van szétbaszva a kormánycsapágy, ha ugyis szét lesz szedve akkor meg kell csinálni mindnet, mert müszakin bukom a pénzem...
ja és Iceman, elvileg am6hoz kereshetsz google-al DT-ként, RX-ként is akár, mindegyikben az van
csoola én nem akarok ezen összeveszni de amit irtál az elég tré...ugy kezdted hogy mit kell levenni a karbi szereléséhez, aztán h nem tod kiszedni a csavart...kb addig tart kifurni 1 csavart és tenni 1 ujat amig beirtad a szöveget a forumba...szal nem értem...leszeded az ülést, azt csinálod a karbit...de te tudod, te motorod...csináld ahogy jolesik...

--ha valaki tudna kuldeni minarelli am6os robbantott rajzot hálás lennék...köszi...széles utat&korai tavaszt!
majd körülnézek, max veszek egyet netröl, vannak 10ért nagyvason asszem, de ugyanazt házilag épitve (ami lehet h jobb) 4-5 ezres körül láttam, valaki csinál ilyeneket
én is csinálnék, vasat tudok szerezni meg nagybátyámnak van hegesztöje, de lehet megérné egy, a fene tudja, ez nem olyan cucc amit cserélni kell, nem romlik el, meg az összes terepmotorhoz jo, csak most épp elkezdtem irogatni a listámat h mi kell majd csak ahhoz h a motor ne bukjon meg müszakin, aztán már olyan dolgoknál tartok h mondani se merem...
ja és kawa ha nem lenne probléma engem is feltudnál venni msnre? mert nekem is lenne jónéhány hülye kérdésem (rikiren[kukac]primposta.com) köszi
hello csoola most olvasom h motoremelőt akarsz építeni, én a supermoto fórumban láttam egy nagyon faxát igaz nem épített volt hanem metrós de 15000 és az is görgős, pedálos emelős volt
amúgy felvettelek msn-re

a pinkmotors jó hely én is onnan rendeltem a láncszettet elég jó áron

és nemtom kinek kell felni de az sztem nézelődjön bontóba mert lehet kifogni szép darabokat
mien alkatrész kell?:) én lehet tudok szerezni:D mert haverom megy ki börzére és kilóra hozza az alkatrészeket vagyik komplett blokot:) de nekem van lábtartóm,hátsó kapaszkodó,meg olyan rács a végén az adatlapon van kép a hátuljárol azok megvannak nekem:)
hello valaki nem tudja hogy hol talalok dtre bontott alkatreszeket?
akkor ok, én voltam béna, elöfordul :D
de igen, csak ott kell olaj neki, ahova irtam, meg kétütemü váltoolaj kell a blokkba, az a legjobb az biztos, de a lényeg h legyen valami
AZ te vagy a KIRÁLY
Ja és elszakadt a láncom úgy hogy új lánc van rajta, és hátul 51 fogú fogas kerék van